Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-14, 06:57   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1428
Standard

Agent för sportspel


Eftersom jag befarar en vänster/feministisk/sosseröra efter valet och hyser stora
bekymmer om jag ska kunna behålla min ibland lönande sportstrading/betting verksamhet söker jag pålitliga agenter för tillgång till den asiatiska marknaden.
Har prövat pro sportmarket en period och är mkt nöjd och kommer att använda dom i betydligt högre utsträckning i framtiden.
Skulle även vilja signa upp en till för att gardera mig.
Vet att det är en djungel av agenter därute med mycket scammers.
Någon som kan rekommendera ngt seriöst alternativ.

För visst är det så om spelsiter blir bannlysta i Sverige så borde man väl ändå kunna gå via dessa agenter?
Sitter just nu och spekulerar i ett worse case scenario om vänsterpacket löper
amok efter valet.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 13:13   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Eftersom jag befarar en vänster/feministisk/sosseröra efter valet och hyser stora
bekymmer om jag ska kunna behålla min ibland lönande sportstrading/betting verksamhet söker jag pålitliga agenter för tillgång till den asiatiska marknaden.
Har prövat pro sportmarket en period och är mkt nöjd och kommer att använda dom i betydligt högre utsträckning i framtiden.
Skulle även vilja signa upp en till för att gardera mig.
Vet att det är en djungel av agenter därute med mycket scammers.
Någon som kan rekommendera ngt seriöst alternativ.

För visst är det så om spelsiter blir bannlysta i Sverige så borde man väl ändå kunna gå via dessa agenter?
Sitter just nu och spekulerar i ett worse case scenario om vänsterpacket löper
amok efter valet.
Vad är det som får dig att tro att det skulle bli sämre än vad det är idag?

Vad har den borgeliga regeringen gjort för svensk spelpolitik under sina åtta år = absolut ingenting förutom att mjölka miljarder ifrån ATG & Svenska Spel till statskassan!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 13:15   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Vad är det som får dig att tro att det skulle bli sämre än vad det är idag?

Vad har den borgeliga regeringen gjort för svensk spelpolitik under sina åtta år = absolut ingenting förutom att mjölka miljarder ifrån ATG & Svenska Spel till statskassan!
Instämmer till fullo, knappast ngn försämring !
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 14:16   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1428
Standard

Hm var ju knappast politik som jag ville diskutera. Känner en oro för att det blir
värre än idag. Återigen till frågan m a o seriösa sportagenter. Förslag
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 17:02   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Spelar i för små summor för agenter och betbrokers så har ingen egen erfarenhet att bjuda på men dessa har jag stött på under min tid på diverse olika betting forums och oddsjämförelsesiter.

https://www.samvobetbroker.com/eng/main.php#home . Gör bland annat reklam på Betbrain och PuntersLounge (PL). Alderney licens

https://www.ibramarket.com/ . Tråd finns här: https://www.sharps.se/forums/spelbolag/14012-ibramarket/

http://www.asianconnect88.com/ . Verkar vara omtyckta. Har läst en del positivt om dom om jag inte missminner mig helt på SBR och gör reklam på stora bettingställen som PuntersLounge och OddsPortal.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kisumu (+100)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 18:54   #6
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja du, inleder och avslutar man ett inlägg som du gör får man nog räkna med att politiska svar kommer som ett brev på posten. Inga konstigheter.
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av Gb den 2014-05-14 klockan 18:57.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td