Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-07, 14:03   #1
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

Uttag


Har för mycket pengar på några av mina spelkonton,det vill säga jag behöver dom bättre till andra saker. Låt oss säga att jag har 80 000 på två olika "EU-bookies" men vill försöka behålla min dugliga limit - var ska jag lägga mig? Finns det nån poäng att ta ut 40 000 och hoppas på att dom inte limmar mig för hårt. Eller är det lika bra att ta ut det mesta och bita i det sura (och inse att dom limmar mig oavsett)?

Vore mkt tacksam för åsikter!!
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 14:43   #2
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

Kom igen!
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 15:14   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 104
Sharp$: 590
Standard

Det kvittar nog. Ibland limmar de direkt vid uttag oavsett summa och ibland kollar de dit spelmönster. Alla bolag är väl olika.
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 15:28   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 104
Sharp$: 590
Standard

Men att du har lyckats spela ihop så mycket på EU-books utan limit skulle kunna tala till din fördel angående spelmönstret. Med chansen att behålla limit och då ska du ju inte tömma kontona. Är väl värt att prova åtminstone.
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 21:32   #5
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

Det är så jag resonerar också,tack för åsikt!

Bolagen som är aktuella är expekt,bwin och bet 365 om det är någon som har erfarenheter just därifrån. På bwin har jag vunnit mycket på ett fåtal spel (multiplar och out-right) och blivit lite limiterad redan medan dom andra två är mer sakta men säkert.
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 22:35   #6
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Bwin och Bet365 är nog värst på marknaden vad gäller limit. Jag skulle söka mig till Pinnacle Sports om jag vore du.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 23:06   #7
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1116
Standard

Unibet är inte ett dug bättre!


Jag har snart spelat hos unibet i 15 år, nästan dagligen!. som dom grisar nu o limiterar alla spel utom i tennisen är sjukligt!. Mina spel och ev.uttag är inte förändrade så mycket under åren. Jag har mailat dom och dom svarar bara att oddsavdelningen är gudar och bestämmer allt!. Vad säger man?!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 23:57   #8
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enstahill Visa inlägg
Jag har snart spelat hos unibet i 15 år, nästan dagligen!. som dom grisar nu o limiterar alla spel utom i tennisen är sjukligt!. Mina spel och ev.uttag är inte förändrade så mycket under åren. Jag har mailat dom och dom svarar bara att oddsavdelningen är gudar och bestämmer allt!. Vad säger man?!
Att du har stått ut i 15 år säger jag.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-09, 00:14   #9
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1116
Standard

Det finns tyvärr inte så många bättre på marknaden!, men efter sista veckan får man nog överväga dessa ord också. Vi kämpar!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-09, 06:36   #10
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg
Bwin och Bet365 är nog värst på marknaden vad gäller limit. Jag skulle söka mig till Pinnacle Sports om jag vore du.
Jag har egentligen sett hela marknaden av eu-bookies som körd och historia för min del,men med rätt mönster har jag förvånande nog lyckats vinna en del som sagt. Så frågan gällde hur man bör lägga upp det vid uttag och om man ens har en chans att slippa sänkt limit.
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-09, 11:01   #11
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg
Bwin och Bet365 är nog värst på marknaden vad gäller limit. Jag skulle söka mig till Pinnacle Sports om jag vore du.
Bet365? Aldrig blivit limiterad där.

Williamhill, Betway, Betsson/Betsafe, Betvictor - där snackar vi limiteringar. Även Unibet är duktiga på att limitera.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-10, 00:58   #12
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Är det inte "spelmönstret" som avgör ev limitering dvs spel på "utstick"? Inte hur mycket man vunnit eller om man ska göra uttag av saldot?
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-10, 07:55   #13
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Är det inte "spelmönstret" som avgör ev limitering dvs spel på "utstick"? Inte hur mycket man vunnit eller om man ska göra uttag av saldot?
Precis. Vissa är mer än välkomna tillbaka efter att ha tagit ut 50 papp. Andra behandlas som pesten för en tiondel så mycket.

Det är skillnad på vinst och vinnare. Förstår man inte skillnaden själv kan man åtminstone vara lugn för att bolagen gör det.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-11, 08:41   #14
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

Exakt Wagner. Jag tror jag hamnat utanför deras kikarsikte helt enkelt trots att det gått bra. Spelar aldrig extrema utstick utan använder bara eu-bok på dom spelformerna som inte finns eller som har dålig volym på mina "riktiga" bolag.

Ett uttag kommer väl ta mej från dimman in i skärselden. Men ändå sugen på att testa att nöja mej med hälften eller nåt. Kanske uppskattas att man behåller pengar.

Nån som tagit ut hyfsad summa från expekt eller bet 365 utan att bli jätte-limiterad?
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-11, 09:09   #15
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MackeE Visa inlägg
Exakt Wagner. Jag tror jag hamnat utanför deras kikarsikte helt enkelt trots att det gått bra. Spelar aldrig extrema utstick utan använder bara eu-bok på dom spelformerna som inte finns eller som har dålig volym på mina "riktiga" bolag.

Ett uttag kommer väl ta mej från dimman in i skärselden. Men ändå sugen på att testa att nöja mej med hälften eller nåt. Kanske uppskattas att man behåller pengar.

Nån som tagit ut hyfsad summa från expekt eller bet 365 utan att bli jätte-limiterad?
Kan ej uttala mej om Bet365, men Expekt har jag tagit ut de summor du nämner, & ingen förändring har skett av den limitering som redan fanns innan uttaget.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td