Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-04, 15:12   #1
ll
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 1
Sharp$: 58


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

betdaq


3% kommision, är det ett bra alternativ till betfair eller inte?

någon här med erfarenhet av båda som kan göra en rättvis jämförelse?
ll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-04, 18:03   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Har använt Bdaq till tennis och där funkar det fin fint, bortsett att jag är förlorande på tennis, men det är ju knappast deras fel.

Fotboll kör jag sällan inplay, men kör en del correct score pre, och där är omsättningen för klen, där är betfair ett mycket bättre alternativ, och förmodligen även smarkets.
Men håller du dig till Matchodds och O/U 2.5 så lär det säkert funka iallafall pre.

Men tycker helt klart du skall använda det så mycket som möjligt. 3% är mycket bättre än 6.5% och sen har dom ju inte Premium Charges heller, så använd Betdaq framför Betfair så mycket du bara kan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ll (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-04, 18:55   #3
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Har använt Bdaq till tennis och där funkar det fin fint, bortsett att jag är förlorande på tennis, men det är ju knappast deras fel.

Fotboll kör jag sällan inplay, men kör en del correct score pre, och där är omsättningen för klen, där är betfair ett mycket bättre alternativ, och förmodligen även smarkets.
Men håller du dig till Matchodds och O/U 2.5 så lär det säkert funka iallafall pre.

Men tycker helt klart du skall använda det så mycket som möjligt. 3% är mycket bättre än 6.5% och sen har dom ju inte Premium Charges heller, så använd Betdaq framför Betfair så mycket du bara kan.
Min tanke också! Betdaq funkar bra om man skall boka eller spela. Det är samma robotar som matchar spelen som på Betfair. Men tradingen är det värre med, Betdaq har väsentligt färre fysiska användare och det mycket längre tid att få livematchning.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td