Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-13, 18:09   #1
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 42
Standard

Svenska Spels livebetting


Är det bara jag som har problem då jag livebettar på SS?

Om man är inne på en match mellan t.ex. Empoli-Roma och vill byta match så att man får se oddsen på matchen mellan Liverpool-Aston Villa så uppstår för mig ibland ett problem.

Felet är att det fortfarande är samma odds som från Empoli-Roma men det står att man är inne på Liverpool-Aston Villa.

Sen då man bettar blir bettet på matchen Empoli-Roma.

Är det min dator som suger eller är det Svenska Spel?
dolle39 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-13, 18:16   #2
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håll dig borta från SS

fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-13, 20:14   #3
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Inte testat live men samma problem upptstår på matchen om det är belastat.

Man byter match och lagen kommer upp men oddsen från den förra man hade framme kan vara kvar.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 18:15   #4
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dolle39 Visa inlägg
Är det bara jag som har problem då jag livebettar på SS?

Om man är inne på en match mellan t.ex. Empoli-Roma och vill byta match så att man får se oddsen på matchen mellan Liverpool-Aston Villa så uppstår för mig ibland ett problem.

Felet är att det fortfarande är samma odds som från Empoli-Roma men det står att man är inne på Liverpool-Aston Villa.

Sen då man bettar blir bettet på matchen Empoli-Roma.

Är det min dator som suger eller är det Svenska Spel?

Det är Svenska stöld som suger. Jag har påpekat detta för de flera gånger men de fortsätter hävda att allt funkar som det ska och att man ska ringa till deras kundtjänst så att de kan hjälpa en där.
Jag ringde till deras kundtjänst bara för att höra deras VD svamla om något som jag inte riktigt uppfattade vad det var, och sen var det någon som ljög mig rakt i ansiktet ( i örat i varje fall ) att allt funkade som det ska...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-07, 09:11   #5
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 42
Standard

Jag vet inte om det är hos mig felet ligger men varje gång de uppdaterar oddsen nuförtiden måste man trycka på refresh på tangentbordet. Annars ligger dom gamla oddsen kvar och det går inte betta. Dom är verkligen sämst!

Nu går det inte heller att se oddsen på lången utan att man väljer för vilken dag man vill se oddsen.

Senast redigerad av dolle39 den 2014-10-07 klockan 16:17.
dolle39 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 09:23   #6
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

Den är helt klart svårnavigerad och jag upplever att sidan fungerar sämst med google chrome och lite bättre med safari.

Dessutom är det svårt att få en överblick eftersom man måste klicka i vänstermenyn på respektive match för att kunna se oddsen. Det skulle varit som på alla andra sidor. Dvs att man får upp en lista på samtliga matcher och kan se 1X2-oddsen för dessa samtidigt. Eller har jag fel här? Kan man klicka någonstans för att se alla matchers 1X2 ??
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 22:22   #7
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Är det den nya android/iphone-anpassade sidan som de lagt ner en massa miljoner på och skulle bli "världsmoderna" med? Tycker den är rätt trög och hittar ingen lösning på om jag exempelvis är inne på topptipset och ska se statistik över senaste matcher mellan lagen, så måste man sedan gå tillbaka till startsidan för att komma till sin topptipset-rad igen...
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-09, 08:37   #8
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nahojs Visa inlägg
Är det den nya android/iphone-anpassade sidan som de lagt ner en massa miljoner på och skulle bli "världsmoderna" med? Tycker den är rätt trög och hittar ingen lösning på om jag exempelvis är inne på topptipset och ska se statistik över senaste matcher mellan lagen, så måste man sedan gå tillbaka till startsidan för att komma till sin topptipset-rad igen...
Svenska Spel lever i en låtsas-värld när dom tror att dom sätter standarden för hur ett spelbolags utbud & tekniska lösningar ska se ut = sanningen är ju precis tvärtom!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td