Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-12, 17:48   #16
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

"Din insats är över maxgränsen, vänligen vänta på ett godkännade"

Max gräns 0:-
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-12, 19:43   #17
 
StefanSchwartzs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 595


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag satte in 3000 och fick full bonus. Spelade upp mig till 17K. Tog ut pengarna till mitt neteller konto. Allt fungerade klockrent. Behövde inte ens skicka in några id papper.

"Din insats är över maxgränsen, vänligen vänta på ett godkännade"
Fick också det nån gång men det blev alltid godkänt.

Senast redigerad av StefanSchwartz den 2014-10-12 klockan 19:44.
StefanSchwartz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 02:33   #18
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Jag antar att det är lugnt att ta hem den här bonusen om man redan gjort det på ComeOn?
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 07:36   #19
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Jag antar att det är lugnt att ta hem den här bonusen om man redan gjort det på ComeOn?
Skall inte vara några problem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
neonguy (+3)
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 21:45   #20
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 748

2012
Stats: 161 - 184 - 13
ROI: 133.21%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Ni som aktiverat bonusen på 3000 SEK, fanns den under "aktiva bonusar" för er? Jag aktiverade den och la ett spel på 6000 SEK som nu är levande men det finns inget under aktiva bonusar eller under bonushistorik.
Alltså är det bara jag som inte hittar odds att matcha i dessa summor?

Kan ni ge något tips på var ni hittar/hur ni hittar bra matchande odds? (Använder okeyno men då finns ej mobilbet då kör jag comeon, oddsoddsodds finns ju inte heller sidan med på...)

Jag undrar också hur mycket ni accepterar i förlust, procentuellt då? Exempelvis ett bett på 1000 SEK och 7 % förlust efter lagt spel, har ni några sådana krav?

Har svårt att hitta matchningar, letar efter max 7 % förlust, har jag tur hittar jag kring 4-5 %.
eggge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 16:54   #21
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eggge Visa inlägg
Alltså är det bara jag som inte hittar odds att matcha i dessa summor?

Kan ni ge något tips på var ni hittar/hur ni hittar bra matchande odds? (Använder okeyno men då finns ej mobilbet då kör jag comeon, oddsoddsodds finns ju inte heller sidan med på...)

Jag undrar också hur mycket ni accepterar i förlust, procentuellt då? Exempelvis ett bett på 1000 SEK och 7 % förlust efter lagt spel, har ni några sådana krav?

Har svårt att hitta matchningar, letar efter max 7 % förlust, har jag tur hittar jag kring 4-5 %.
Har samma problem. Har inte kunnat lägga ett spel sedan det jag nämnde ovan. Comeon och dess kloner har så ruskigt dåliga odds att man helt enkelt får vänta veckor för att hitta något att matcha mot.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 19:12   #22
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Baseball och damtennis då?
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 15:42   #23
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eggge Visa inlägg
Alltså är det bara jag som inte hittar odds att matcha i dessa summor?

Kan ni ge något tips på var ni hittar/hur ni hittar bra matchande odds? (Använder okeyno men då finns ej mobilbet då kör jag comeon, oddsoddsodds finns ju inte heller sidan med på...)

Jag undrar också hur mycket ni accepterar i förlust, procentuellt då? Exempelvis ett bett på 1000 SEK och 7 % förlust efter lagt spel, har ni några sådana krav?

Har svårt att hitta matchningar, letar efter max 7 % förlust, har jag tur hittar jag kring 4-5 %.
Antar att du syftar på Bonustrading?

Om man bortser från dom stora etablerade bettingsidorna, så är det många som har mycket lägre odds än Betfair.

Jag betalar för Oddsmonkey, men använder det sällan då inte ens dom har alla sidorna man vill ta bonus ifrån.

Skillnaderna är dock mindre ju större matcherna är. Så antingen vänta in stormatcher, alternativt bonustrada igenom sidorna snabbt på mindre matcher och acceptera större förluster av bonusen.

Det har hänt att jag gått tom minus på några av dessa sidor efter att jag omsatt bonusen, pga att jag varit ivrig och velat spela mycket.

Det hela beror ju förstås också på hur mycket man ska omsätta innan man får göra uttag, så desto mer man måste omsätta desto mindre får jag naturligtvis räkna med att få ut i slutändan (om jag inte direkt vinner över allt till Betfair).

I överlag så skulle jag bli ganska glad om jag i genomsnitt fick över 50% av bonusarna.

Senast redigerad av neonguy den 2014-10-16 klockan 15:44.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 16:22   #24
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Rätt oklart hur ni lyckas hitta så kalla trades på comeon/mobilbet? Med tanke på att dom har ca 96.5% payout på många asian lines så skall de ju vara en enkel match att hitta iaf 2-3% torsk spel.

Att tänka på är ju annars att använda comeon mot andra EU böcker om ni ändå tänkt cleara bonusarna där med då comeon följer asien på sina asiatiska linor och ligger ofta där bara någon punkt under.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 11:10   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Skickar ut en varning för detta spelbolag. Sjukt långsamma på att kreditera konton för vunna spel (har väntat ett dygn nu med att få in vinster upp emot 10k). De svarar inte på mail och chatfunktionen är stängd trots att kundtjänst ska vara bemannad enligt deras öppettider. Kan ju tänka mig att de blir ett helvete att ta ut pengar.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 21:40   #26
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jippo Visa inlägg
Skickar ut en varning för detta spelbolag. Sjukt långsamma på att kreditera konton för vunna spel (har väntat ett dygn nu med att få in vinster upp emot 10k). De svarar inte på mail och chatfunktionen är stängd trots att kundtjänst ska vara bemannad enligt deras öppettider. Kan ju tänka mig att de blir ett helvete att ta ut pengar.
Verkar illa, dock har jag inte upplevt något av det du beskriver alls, livechat svarar direkt och vinsterna har jag fått direkt,inte haft några problem med sidan eller supporten alls. Har inte gjort uttag än dock så kan återkomma om de.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 00:07   #27
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

samma här degen har jag fått ut direkt
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 17:37   #28
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Det är möjligt att de på kundtjänst tog "sovmorgon" igår, men ändå illa att inte ha den bemannad under öppetider.

Väntar fortfarande på att mitt konto ska krediteras med vinster på 10K. Kundtjänst svarar att oddsavdelningen jobbar så fort de kan, men det är ju sjukt dåligt att de inte har krediterat vinster för spel som avgjordes i lördags klockan 20.00
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 22:30   #29
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Verkar illa, dock har jag inte upplevt något av det du beskriver alls, livechat svarar direkt och vinsterna har jag fått direkt,inte haft några problem med sidan eller supporten alls. Har inte gjort uttag än dock så kan återkomma om de.
Har nu fått mina cash. Tog ungefär ett dygn att få alla dokument accepterade/verfieringen, sen tog det ytterligare ett dygn att få ut pengarna som var nästan 20000kr så inga problem där heller. Så verkar som mobilbet funkar som de ska
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 13:45   #30
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Har nu fått mina cash. Tog ungefär ett dygn att få alla dokument accepterade/verfieringen, sen tog det ytterligare ett dygn att få ut pengarna som var nästan 20000kr så inga problem där heller. Så verkar som mobilbet funkar som de ska

Kul att det funkar för dig. Jag väntar fortfarande på att få mina vinster på dryga 10k krediterade mitt konto. Har nu gått en vecka sedan spelen avgjordes. Det enda kundtjänst säger är att de jobbar på det. Hur svårt ska det vara, spelen är vunna, in med pengarna på kontot liksom?

För mig är detta ett sjukt oseriöst bolag och jag varnar verkligen andra att använda det.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td