Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-19, 13:24   #16
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Det där med bekräftelseknappen är ju väldigt från person till person och vart de spelat på innan. Jag tänker gärna en gång innnan jag klicka på knappen (visst råkar man klicka så är det ju inte kul) istället. Har missat några bet (säkert +-0 :P) tack vare att jag inte har det på andra och missar tack vara det.

Jag är kluven. Unibets variant av bekräftelse stör mig, för det påminner så mycket om andra bolags vanliga bekräftelse på mitt lagda bet. Pinnacles variant tar mig dock till en helt annan sida och lägger jag många bets kan jag uppskatta att få en översikt och verifiera att jag verkligen lagt dessa bets.

Så kort sagt gillar jag dubbelbekräftelsen hos Pinnacle, men jag gillar den inte hos Unibet .

En separat fråga för övrigt. Jag har i dagsläget satt in pengar på Pinnacle med VISA. Vad jag kan läsa mig till behöver jag inte ha satt in pengarna via Moneybookers för att ta ut desamma till MB och sedan ut till mitt konto på Nordea (dit Moneybookers tydligen har gratis överföring).

Stämmer det att jag inte behöver ha satt in pengar på Pinnen via MB för att kunna ta ut pengarna till MB?
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 14:50   #17
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
Jag är kluven. Unibets variant av bekräftelse stör mig, för det påminner så mycket om andra bolags vanliga bekräftelse på mitt lagda bet. Pinnacles variant tar mig dock till en helt annan sida och lägger jag många bets kan jag uppskatta att få en översikt och verifiera att jag verkligen lagt dessa bets.

Så kort sagt gillar jag dubbelbekräftelsen hos Pinnacle, men jag gillar den inte hos Unibet .

En separat fråga för övrigt. Jag har i dagsläget satt in pengar på Pinnacle med VISA. Vad jag kan läsa mig till behöver jag inte ha satt in pengarna via Moneybookers för att ta ut desamma till MB och sedan ut till mitt konto på Nordea (dit Moneybookers tydligen har gratis överföring).

Stämmer det att jag inte behöver ha satt in pengar på Pinnen via MB för att kunna ta ut pengarna till MB?
MB vet jag inte, men generellt kan man bara ta ut pengar på samma sätt man satt in dom. När det gäller t ex Neteller på Pinnen så måste man ha satt in med Neteller för att kunna ta ut det på samma sätt, kan nog tänka mig att samma sak gäller MB.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 12:26   #18
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Man kan väl sammanfatta Pinnacle så här:

Det finns ingen anledning att inte ha konto där. Det finns heller ingen anledning att enbart använda Pinnacle.

Det som stör mig mest är låga limits på lågoddsare. 2000 kr på odds 1,07, då ska man alltså sitte och lägga 10 spel efter varandra för att kunna vinna 1400 kr. Dumt!
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 16:40   #19
 
MoretimerMcMires avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 192
Sharp$: 116
Standard

är det nån som har problem att upgradera sitt neteller konto för pinnacle? själv har jag problem som fan med det dom accepterar inte det jag skickar in. Skickade även mitt bic och iban nummer för bankidetifiering men inget händer..
MoretimerMcMire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 17:17   #20
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoretimerMcMire Visa inlägg
är det nån som har problem att upgradera sitt neteller konto för pinnacle? själv har jag problem som fan med det dom accepterar inte det jag skickar in. Skickade även mitt bic och iban nummer för bankidetifiering men inget händer..
Var exakt menar du med uppgradera Neteller kontot hos Pinnen? Finns väl vad jag vet inget att uppgradera?
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 18:56   #21
 
MoretimerMcMires avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 192
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Var exakt menar du med uppgradera Neteller kontot hos Pinnen? Finns väl vad jag vet inget att uppgradera?
hos neteller så kan man bara föra över 1000 kr till pinnen sen måste man "upgradera sitt konto" som det heter för att kunna föra över mer.
MoretimerMcMire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 19:14   #22
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Har då jag aldrig behövt göra och har en övre gräns på bra mycket mer än 1000kr.
Konstigt.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 08:43   #23
 
MoretimerMcMires avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 192
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Har då jag aldrig behövt göra och har en övre gräns på bra mycket mer än 1000kr.
Konstigt.
konstigt minst sagt.
MoretimerMcMire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 13:59   #24
 
MoretimerMcMires avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 192
Sharp$: 116
Standard

går det att lägga parlays på pinnen?
MoretimerMcMire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 14:00   #25
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoretimerMcMire Visa inlägg
går det att lägga parlays på pinnen?
ja men tar tid ibland innan man kan göra det.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-28, 00:33   #26
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoretimerMcMire Visa inlägg
går det att lägga parlays på pinnen?
ja, fast till sänkta odds.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 19:09   #27
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jävla kuksugarföretag, missförstå mig inte. Jag gillar oddsen och allt, men efter 8 paril är det ett jävla helvete att verifiera sig. Inte nog med att dom ska ha dom 4 vanliga dokumenten. Dom ska ha nya auth för varje gång du sätter in pengar med VerifiedByVisa...


Du behöver alltså scanna in ett nytt jävla dokument varje gång du använder visa eftersom det genereras en random kortkod varje gång du ska sätta in för det har dom som krav.

Du ska visa upp random kortnummret, med en verification på ditt bankonto. Därefter skall du skriva ut deras jävla intyg och skriva in random nummret och scanna in det igen...


Efterblivna jävla land.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 19:24   #28
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Jävla kuksugarföretag, missförstå mig inte. Jag gillar oddsen och allt, men efter 8 paril är det ett jävla helvete att verifiera sig. Inte nog med att dom ska ha dom 4 vanliga dokumenten. Dom ska ha nya auth för varje gång du sätter in pengar med VerifiedByVisa...


Du behöver alltså scanna in ett nytt jävla dokument varje gång du använder visa eftersom det genereras en random kortkod varje gång du ska sätta in för det har dom som krav.

Du ska visa upp random kortnummret, med en verification på ditt bankonto. Därefter skall du skriva ut deras jävla intyg och skriva in random nummret och scanna in det igen...


Efterblivna jävla land.
Men använd moneybookers eller neteller istället då! Vem är pucko egentligen? Gnällspik!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 19:29   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Men använd moneybookers eller neteller istället då! Vem är pucko egentligen? Gnällspik!
Ja, jag vet men nu gjorde jag inte det första gången : /


Så jag fick smaka Pinnaclekuk rejält.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 19:40   #30
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Ja, jag vet men nu gjorde jag inte det första gången : /


Så jag fick smaka Pinnaclekuk rejält.
Men vadå du har väl pengar på kontot som du kan spela för, du kan ju inte behöva verifiera varje spel. Bara varje ny insättning? Så nästa gång du ska ha in pengar så använd MB?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td