Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-20, 13:10   #1
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Gamebookers inte för svenskar?


Jag vet inte hur det ser ut för er men när jag ska regga mig på gamebookers så uppstår det problem. Det finns nämligen bara 4 länder i droplisten under registrerafliken. Jag kan bara välja på att bo i Tyskland, Azerbaijan, Rumänien eller Holland. Jag har polare som har konto på Gamebookers sen tidigare men har dom upphört att tillåta svenskar (och en massa andra nationaliteter?). Någon som vet?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:25   #2
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Om det inte är tillåtet för svenskar, någon som vet något mer dotterbolag till bwin än partygames som har en oddssida?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:28   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Det stämmer, dom tar bara emot kunder från dom länderna men befintliga konton fungerar fortfarande. Det är bara nyregistreringar som inte går att göra.

https://www.bookmakersreview.com/boo...ountries/49252
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:28   #4
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Det är ju BWIN klanen som äger GB numera. Möjligt att de anbart använder namnet i de länder du nämner. Jag försökte logga in på mitt gamla konto men det var stängt.

En gång i tiden var de ganska framstående och nytänkande, jäkligt avancerad site jämfört med andra, hade Exchange inbyggd om man ville hedga spel. Moneybookers (Skrill) var också en avknoppning från bolaget!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:30   #5
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Och det finns andra andra i BWIN klanen som sysslar med odds mer än BWIN, Party och GB?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:35   #6
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Från deras Corporate-sida;

"Sports betting is a core business for us, offered to our customers through three main brands – bwin, Gamebookers and PartyBets. We offer a complete suite of pre-match and live betting products across a multitude of sports 24/7, 365 days a year. If there is a game or event going on, the chances are that we are offering odds on it!"
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:37   #7
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tack för hjälpen, surt att man ej är välkommen på gamebookers då nu när limiteringarna har slagit in så jävligt på dom andra två.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-20, 13:42   #8
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tack för hjälpen, surt att man ej är välkommen på gamebookers då nu när limiteringarna har slagit in så jävligt på dom andra två.
BWIN har rekordet för antalet reggningar historiskt för min del! Haft 21 konton där, samtliga limiterade!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3), Seebbo (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td