Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-08, 20:38   #1
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Nerstängt Betway-konto


Tänkte idag börja använda mitt gamla Betway-konto som jag inte använt på ett tag. När jag skrev in mitt admin och lösen kom jag inte in på sidan och när jag skickade efter ett nytt lösenord kom det inget mail. Så jag tog kontakt med deras livesupport:

Bradley: No problem, can I have your username and I will assist you
Henke: I think my username is: *******
Bradley: Correct
Bradley: However your account is closed
Henke: What? Why?
Bradley: All Betway accounts are reviewed on a regular basis and reserves the right to cancel your account for any reason whatsoever at any time without notifying you.
Bradley: Any balance in your account at the time of such a cancellation will be credited to your credit/debit card.
Bradley: We also reserve the right, at our sole discretion, to void any winnings and confiscate any balance in your Betway account.
Henke: OK, so what your telling me is you have closed my account without any reason and without telling me?
Bradley: Unfortunately that is correct

De har alltså stängt ner mitt konto, och det utan att ens meddela mig eller ge mig chans att ta ut eventuella kronor som kan ha legat kvar på sidan.

Kan varna er som har konto på sidan att se om de gjort likadant hos er och kanske i fortsättningen inte ha för mycket cash på sidan.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 20:45   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

sa han inte att eventuella pengar skulle betalas ut till kredit/debit kort?
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 20:59   #3
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
sa han inte att eventuella pengar skulle betalas ut till kredit/debit kort?
Bradley: We also reserve the right, at our sole discretion, to void any winnings and confiscate any balance in your Betway account.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 23:07   #4
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Samma sak hände mig för ett par månader sedan. Men jag fick ut pengarna till skrill efter lite tjat. Handlade bara om 200:- eller så. Komefter nån vecka
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td