Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-24, 14:06   #1
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Betfred uttag


Gjorde ett konto på Betfred för att kunna spela på en match i måndags. Efter att ha gjort min insättning blev jag tvungen att skicka in bild på körkort, kontokort och bevis på adress innan jag fick lägga något spel. Jag skickade in dessa dokument och fick kontot verifierat snabbt och smärtfritt. La sedan mitt spel som gick in och nettovinsten landade på cirka 45 000SEK.


När jag sedan försökte ta ut pengarna till mitt Skrillkonto blev det problem. Jag fick ett mail av Betfreds "Withdraw-department" att jag inte kan göra uttag av spelvinster till mitt Mastercard. Visst jag har mitt Mastercard reggat på mitt Skrillkonto men det är ju just av den anledningen jag har ett Skrillkonto. Eftersom man inte kan göra några uttag överhuvudtaget till ett Mastercard på Swedbank. Betfred bad mig då maila över mina bankuppgifter, IBAN osv till deras "Withraw-department" vilket jag gjorde men jag har ännu inte fått något svar. Jag har skrivit till supporten och även gett dem mina bankuppgifter som killen personligen skulle framföra till deras "Withraw-department" men har fortfarande inte fått något svar på mailen och pengarna ligger kvar på mitt Betfredkonto.

Någon med erfarenhet av detta? Hur fan ska jag få ut mina pengar?
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 16:44   #2
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Vilken insättningsmetod använde du? Nästan alla spelbolag kräver att du använder samma metod för insättning som för uttag. Använde du Skrill som metod för insättning borde det fungera för uttag.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 17:09   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Tänkte faktiskt på det, satte in med kortet. Får väl ta och göra en insättning via Skrill och sedan ta ut. Men dem borde ju skrivit det isåfall.
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 17:49   #4
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag tror inte det kommer hjälpa dig. Förmodligen vill de att du använder samma metod för uttaget som för insättningen som låg till grund för spelvinsten. Alternativt kanske du kan plocka ut motsvarande belopp för den första insättningen via samma metod för att sedan plocka ut resten via Skrill. Hör med deras kundtjänst. Enklast egentligen är ju att plocka ut pengarna med samma metod som du använde för insättning. Sålänge spelbolaget ifråga har licens inom EU är det skattefritt och inga problem att göra uttag med ditt kort. Såvitt jag vet har Betfred licens inom EU.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 19:02   #5
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Kan inte ta ut pengar till Mastercard med Swedbank tyvärr. :(

Senast redigerad av Davebarbaren den 2015-07-24 klockan 19:19.
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 09:18   #6
 
RobbarNs avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 25
Sharp$: 203
Standard

Förstår inte varför inte det ska gå? På många sidor går det inte ta ut med mastercard, men på Leovegas funkar det att ta ut med mitt mastercard. Fattar inget varför dom har vissa spärrar. xD
RobbarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 09:35   #7
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 2949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Kan inte ta ut pengar till Mastercard med Swedbank tyvärr. :(
Du borde kunna ta ut med Trustly direkt till bank konto
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:56   #8
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Har fått ut pengarna nu, lyckades hitta ett telefonnummer till Betfreds support och pengarna fördes över via bank transfer. Hade pengarna på bankkontot nästa dag. Allt strul fick ett riktigt smidigt slut
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td