Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-26, 14:47   #1
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Svenska Stölds nya Oddset sida...


Ta en titt på deras nya Oddset sida. Finns det verkligen någon här som tycker det har skett en förbättring?

Ska man göra en förändring så ska man göra det till det bättre, detta är så jävla genomuselt så man tar sig för pannan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 17:23   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/oddsetlangenold

Ser ut som det gjort dom senaste åren.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 17:38   #3
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Ta en titt på deras nya Oddset sida. Finns det verkligen någon här som tycker det har skett en förbättring?

Ska man göra en förändring så ska man göra det till det bättre, detta är så jävla genomuselt så man tar sig för pannan...
Kan bara instämma, skiten syns knappt vilka matcher & odds det avser samt en stor jävla blaffig bild mitt i skärmen som inte fyller någon funktion!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 17:38   #4
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/oddsetlangenold

Ser ut som det gjort dom senaste åren.
Hur fick du fram det sådär? Har du en gammal webläsare? Tryck på Oddset så får du se hur det nya skitet ser ut...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 17:40   #5
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/oddset

Så ser det ut hos mig...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:09   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Hur fick du fram det sådär? Har du en gammal webläsare? Tryck på Oddset så får du se hur det nya skitet ser ut...
Jo jag ser men varför krångla till det.

Datorn är helt ny men bokmärket är gammalt. https://www.sharps.se/forums/416619-post87.html

NB körde den gamla listan parallellt i flera år men nu verkar den ha försvunnit. https://www.sharps.se/forums/416619-post87.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:20   #7
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jo jag ser men varför krångla till det.

Datorn är helt ny men bokmärket är gammalt. https://www.sharps.se/forums/416619-post87.html

NB körde den gamla listan parallellt i flera år men nu verkar den ha försvunnit. https://www.sharps.se/forums/416619-post87.html
Fast spelar man live finns ju inget alternativ. Helt jävla sanslöst att de har gjort en redan dålig sida 100 gånger sämre...

Jag skickade mail till de och fick svaret...

Jag framför dina åsikter till de ansvariga.
Utvecklingen av sidan är gjord med tanke att
Mer fokus på ännu roligare spelupplevelser!

Roligare spelupplevelser för vem för helvetes jävlar skit???
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:30   #8
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Fast spelar man live finns ju inget alternativ. Helt jävla sanslöst att de har gjort en redan dålig sida 100 gånger sämre...

Jag skickade mail till de och fick svaret...

Jag framför dina åsikter till de ansvariga.
Utvecklingen av sidan är gjord med tanke att
Mer fokus på ännu roligare spelupplevelser!

Roligare spelupplevelser för vem för helvetes jävlar skit???
Glöm ej att detta är en del av Svenska Spels nya uppdatering av deras digitala kanaler, en investering på 400 miljoner...och detta är resultatet

Med denna uppdateringen ska Svenska Spel konkurrera & gå om övriga spelbolag är det tänkt på den digitala marknaden...

Senast redigerad av Migge den 2015-03-26 klockan 18:32.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:34   #9
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Glöm ej att detta är en del av Svenska Spels nya uppdatering av deras digitala kanaler, en investering på 400 miljoner...och detta är resultatet
Det dumma är ju att många alternativ live, oavsett match, går inte trycka på att spela överhuvudtaget. Och när man trycker på något alternativ som det faktiskt går att spela på så kommer det fram något helt annat på spelkupongen. T. ex tryckte jag på under 2.5 mål mellan Elfenbenskusten-Angola och på kupongen kom det fram Första målskytt- Angola istället...

Helt jävla sanslöst vilka klåpare Svenska Stöld är...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:40   #10
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Det dumma är ju att många alternativ live, oavsett match, går inte trycka på att spela överhuvudtaget. Och när man trycker på något alternativ som det faktiskt går att spela på så kommer det fram något helt annat på spelkupongen. T. ex tryckte jag på under 2.5 mål mellan Elfenbenskusten-Angola och på kupongen kom det fram Första målskytt- Angola istället...

Helt jävla sanslöst vilka klåpare Svenska Stöld är...
Blir ganska komiskt när Svenska Spel vill sälja in den nya sidan som en förbättring för spelarna

Själv har jag gett upp hoppet om Svenska Spel för många år sedan, är & kommer alltid att förbli ett "Kalle Anka-bolag"

Är otroligt less på deras dubbelmoral & pekpinnar om hur spel ska bedrivas samt deras budskap om att dom är det enda "trygga & säkra spelbolaget"...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:41   #11
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

har oxå skrivit och klagat...hoppas att många gör det...sidan e ju som ni säger BEDRÖVLIG!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:51   #12
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Blir ganska komiskt när Svenska Spel vill sälja in den nya sidan som en förbättring för spelarna

Själv har jag gett upp hoppet om Svenska Spel för många år sedan, är & kommer alltid att förbli ett "Kalle Anka-bolag"

Är otroligt less på deras dubbelmoral & pekpinnar om hur spel ska bedrivas samt deras budskap om att dom är det enda "trygga & säkra spelbolaget"...
Jag håller med dig till 100%, Svenska Stöld har alltid varit och är ett skitbolag. Men det går att fynda då de ibland har en förmåga att sova på jobbet, men då är det väl för fan inte för mycket begärt att man ska kunna trycka på de alternativ som erbjuds och väl då att det alternativ som man faktiskt tryckt på också är det som kommer fram på kupongen...

Alla jävla försämringar som de gör försöker idioterna få det till att det är för kundernas bästa.
Men värst är givetvis deras hyckleri. Här har vi ett exempel från en NHL match för någon vecka sedan...

Liveodds precis innan matchen startar...

New Jersey - Philadelphia

Över/Under 3.5 mål

Över 1.30 Under 2.25

Över/Under 4.5 mål

Över 1.75 Under 1.60

1.30-2.25 och 1.75-1.60 på tvåvägsmarknader och dessa motherfuckers ska kalla andra bolag för oseriösa...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 18:59   #13
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
har oxå skrivit och klagat...hoppas att många gör det...sidan e ju som ni säger BEDRÖVLIG!
Har nu skickat iväg ett mejl (kontaktformulär)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 19:04   #14
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
har oxå skrivit och klagat...hoppas att många gör det...sidan e ju som ni säger BEDRÖVLIG!
Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Har nu skickat iväg ett mejl (kontaktformulär)
Tack, det gör ni rätt i. Inte för att jag tror det kommer att hjälpa men ändå.
Jag vågar nog påstå att ingen vettig människa tycker detta är en förbättring, och den eller de ansvariga hos tjuvarna i Visby som är ansvarig för denna "förbättring" borde få kicken omedelbart...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-26, 19:06   #15
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Tack, det gör ni rätt i. Inte för att jag tror det kommer att hjälpa men ändå.
Jag vågar nog påstå att ingen vettig människa tycker detta är en förbättring, och den eller de ansvariga hos tjuvarna i Visby som är ansvarig för denna "förbättring" borde få kicken omedelbart...
Här är dom ansvariga: https://svenskaspel.se/?pageid=/omos...koncernledning
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td