Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-06, 13:11   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Norskespill tabbar sig?




Här är länken till resultaten den dagen: http://www.nhl.com/ice/sv/scores.htm...eason=20142015

Anmärkningsvärt att matchen slutade 2-2 under ordinarie tid. Under straffläggningen gjordes det 3 mål men när man kikar i rutan efter (total) så slutade matchen 3-2, vilket verkar helt korrekt, right? Så för att konkludera så innebär detta antingen att Norskespill rättat spelet fel, eller att deras moneyline inkluderar alla eventuella straffmål i förlängningen (vilket det såklart inte ska göra).

Matchen det gäller är alltså Anaheim - Washington.

Någon som varit med om något liknande? Måste ju höra till de extrema ovanligheterna.

Tacka och ta emot är ju det minsta jag kan göra för Norskespill i efterhand.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2015-04-06 klockan 13:12.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 15:09   #2
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bäst att du tar ut pengarna snabbt om du vill behålla dem. De lär korrigera sin rättning om en stund.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-06, 22:07   #3
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Bäst att du tar ut pengarna snabbt om du vill behålla dem. De lär korrigera sin rättning om en stund.
Jo, det var också min första tanke när det väl inträffade - vilket var i februari. Tog ut pengarna någon dag senare och stötte då inte på några problem. Så, jag antar att det aldrig blev korrigerat.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 01:09   #4
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Jo, det var också min första tanke när det väl inträffade - vilket var i februari. Tog ut pengarna någon dag senare och stötte då inte på några problem. Så, jag antar att det aldrig blev korrigerat.
Vad är ditt saldo på nu om du loggar in och kollar?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 09:39   #5
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vad är ditt saldo på nu om du loggar in och kollar?
0 SEK.

Det skumma är väl att matcherna autorättas, så det borde ju inte vara möjligt?
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 14:19   #6
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, en liknande grej hände för mig på Comeon, då blev mitt saldo satt till negativt när de hade korrigerat rättningen efter att jag hade tagit ut pengarna. Om du kollar på kupongen igen så är den fortfarande rättad som rätt eller?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 14:57   #7
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Okej, en liknande grej hände för mig på Comeon, då blev mitt saldo satt till negativt när de hade korrigerat rättningen efter att jag hade tagit ut pengarna. Om du kollar på kupongen igen så är den fortfarande rättad som rätt eller?
Du blev alltså återbetalningsskyldig? Eller skulle de dra av vinsten om du någonsin satte in pengar igen?

Ingenting är ändrat när jag kikar i historiken iaf.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 15:05   #8
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Du blir betalningsskyldig, samma sak hände mig på betsson, jag ut pengarna (gällde 1500kr), trustly så uttaget gick direkt. När jag loggade in nästa gång hade jag -1500kr på betssonkontot och fick någon timme senare ett mejl att jag hade 60 dagar på mig att sätta in pengarna igen.

Funkar precis som på banken om du får en utbetalning felaktigt, det är INTE dina pengar. Du kan ju hoppas att dom missar det/är schyssta, men problemet är väl att x-antal personer har spelat andra sidan och undrar varför dom inte fått vinst.

Bara hålla tummarna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 18:46   #9
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Du blev alltså återbetalningsskyldig? Eller skulle de dra av vinsten om du någonsin satte in pengar igen?

Ingenting är ändrat när jag kikar i historiken iaf.
I mitt fall så fick jag aldrig något mejl om att jag behövde betala tillbaka några pengar. Utan jag lät bara bli sidan. Sen något år senare så loggade jag in och kolla mitt konto igen och då var det satt till 0 igen.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 19:49   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Skillnaden på en bank och ett spelbolag är att bolaget inte har så mycket att komma med. Jag har 2 polare som råkat ut för dubbel utbetalning på olika summor.

Den första fick 8k 2 ggr till Neteller, fick massa mail såklart om att han skulle betala tillbaka men det hände aldrig mer än så när han bara skippade.

Kompis nummer 2 fick över 200k i en dubbelbetalning från en pokersida, han ringde dom upp och hotade med att dra han inför rätta ifall han inte betalade tillbaka, han svarade bara kort och gott okej ja då får vi ses i rätten.

Minst 4 år har gott och absolut noll har hänt.

Kan tillägga att även jag fått en stor utbetalning dubblerad men snäll som man är så betalade jag tillbaka snabbt och lätt.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td