Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-10, 21:32   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 1053
Standard

Problem att ta ut från Matchbook?


Jag har problem att få ut pengar från Matchbook. Någon annan som har det också?

Det började med att jag skulle ta ut 1000€ och då fick jag ett mail om att jag var tvungen att generera 88€ mer i commision, så därför blev det nekad. Han på live-chatten sa att jag annars kunde betala 22€ istället.

Så jag betalade 2€ och på mitt matchbook konto försvann nu 1000€. 3 dagar senare så hade mitt saldo ökat plötsligt med 1000€. Så jag kontaktade live-chatten och de säger att de har tekniska problem och att de har mailat mig info, eftersom chatten inte fungerar som den ska.

Inget mail kom så jag kontaktade dem igen lite senare. Då säger en annan att de "råkade" avbryta mitt uttag vad det nu innebär. De säger att det kommer att funka om jag begär ett nytt.

Jag begärde nu ut 3500€, den 4-aug. Igår kontaktade jag dem 09-aug och de sa att pengarna har lämnat matchbook. Idag 10-aug så ser jag att mitt saldo har ökat med 3500€. Jag kontaktar nu chatten igen och de säger:

"Your recent transaction for 3500.00 has been flagged on our system as pending, and we were unable to establish a connection with your financial institution.
It would seem the payment request was corrupt, we do apologise."

De försäkrar mig om att de kommer att acceptera mitt uttag direkt om jag gör en nu, vilket jag har gjort. Men det hela känns lite oproffsigt. Man börjar ju fundera vad de beror på?

Har någon haft problem att ta ut med mastercard (har bara satt in på mastercard) ett litet större belopp? Har folk problem att få utbetalt av matchbook?

Senast redigerad av griffith den 2015-08-10 klockan 21:39.
griffith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-11, 08:10   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1436
Standard

Det är väl så att problemet ligger hos Mastercard som inte tillåter att man tar ut pengar till kortet. Hade samma problem som du och då löste jag det genom att använda Visa kort istället. Blev tvungen att sätta in en summa först och därefter kunde jag göra ett uttag.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-11, 13:38   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 1053
Standard

Har fungerat tidigare


Men det har fungerar tidigare att få ut pengar på detta Mastercard.
Kan man be dem föra över det till Skrill istället? Eller är de pengar man genererat på insättningar på Mastercard måste fås tillbaka till Mastercard?



Tacksam för svar

Senast redigerad av griffith den 2015-08-11 klockan 14:00.
griffith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-18, 08:54   #4
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Var inte orolig för Matchbook.com.

Beträffande att du var tvungen att generera mer commission så är det för att du måste rulla över din insats innan du kan göra FRIA UTTAG på samma sätt som Pinnacle Sports numera använder för att få fria uttag. Så Matchbooks fria uttag är något vi ska vara tacksamma för i dessa tider. Bwin har exempelvis 3% avgifter på sina Skrill uttag. Lyckligtvis har inte många följt efter detta dumma påhitt.

Jag antar att du fick ut dina pengar från Matchbook då jag såg att detta inlägg var sedan 8 Oktober och att du inte hört av dig något mer.

Senast redigerad av progambler345 den 2015-12-18 klockan 08:59.
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td