Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-07, 09:56   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betstars


Är det någon som provat Pokerstars sportbok Betstars? Hur står sig oddsen mot konkurrenterna? Kundservice? Limmningar etc?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 11:27   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Är det någon som provat Pokerstars sportbok Betstars? Hur står sig oddsen mot konkurrenterna? Kundservice? Limmningar etc?
Oddsmässigt helt okej, saknas fortfarande en del sporter. Exempelvis alla typer av vintersport.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-28, 21:28   #3
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 16
Sharp$: 63
Standard

Jämfört med Pokerstars pokerrelaterade kundservice, kan den inte jämföras. Jag fick bråka ett tag om ett udda spel som de bokfört fel, tog ett tag att få ut pengarna. Trots att de borda ha limmat mig verkar jag inte ha blivit det; vet inte så noga, satte ett livespel till saftigt odds och sedan dess har jag inte direkt spelat där, försökte en gång, men det var nått tekniskt fel - tror inte det är pga att jag är limmad. Jag har iofs varit kund hos PS sedan 2002, så de vill väl inte direkt limma någon som genom åren dragit in tiotusentals dollar i rake. Oddsens konkurrenskraft kan variera en del över skilda marknader.

I övrigt kan jag säga att jag inte närmare har följt med i vad som hänt med PS under senare år. Jag tror att det varit ett ägarbyte. Tidigare hade siten i alla fall ett grundmurat rykte i pokersammanhang. Den blev ju snabbt störst också (efter att Partypoker gick söderut), just nu är det 160K spelare inne.
lasthope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 13:50   #4
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 299
Standard

lasthope_:
Ägs väl av Arya eller nått , läst att dom gör PS sämre , många pokerproffs har yttrat sig om det .. Ike haxton tex... det är om pokern dock, bettingen vet jag inte Säkert sämre odds där än andra ..
Pokertorsk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 19:12   #5
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Vilka levererar oddsen till Betstars eller sätter de dem själva?

Hittar inte på Betbrain.com
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 20:37   #6
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Vilka levererar oddsen till Betstars eller sätter de dem själva?

Hittar inte på Betbrain.com
Vill minnas att det är samma som 10bet.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-04, 20:55   #7
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Tror det är samma leverantör till 10bet och Betstars dock kan 10bet ha en lite högre utbetalningsprocent men är inte säker.
Om dom har det så har Betstars samma odds som tex ComeOn eller Bethard
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td