Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-19, 14:29   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 598
Standard

pinnacle limitering?


jag har nu fått en begränsning på 0.01 svenska kronor att spela för på pinnacle.

vet någon varför detta händer. jag ligger ju klart minus på kontot. är det något trams?

tacksam för svar. .
airbus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:34   #2
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Har du frågat supporten? Deras mailadress är [email protected]
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 14:53   #3
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag har haft samma problem airbus! DU måste fylla i ett formulär som du scannar in å skickar.. du måste även ta foto på ditt bankkorts fram å baksida samt ta foto på ditt pass.. Inte så klurigt tar någon dag eller två å fixa!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 15:18   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
jag har haft samma problem airbus! DU måste fylla i ett formulär som du scannar in å skickar.. du måste även ta foto på ditt bankkorts fram å baksida samt ta foto på ditt pass.. Inte så klurigt tar någon dag eller två å fixa!
Which means... 2days no games
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 15:18   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 598
Standard

jag får köra på bet365 så länge..
airbus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 17:58   #6
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrikLA Visa inlägg
Which means... 2days no games
Fast för mig var det klart inom två timmar från att man skickat in allting. Fast det kanske är olika från konto till konto. Sedan förstår jag heller inte att alla här verkar ha öppnat konto och kunnat spela under en tid innan detta tillkommer.

Jag fick fixa detta på en gång när jag öppnade kontot. Om jag inte minns fel så står det också någonstans att man kan under en begränsad tid använda kontot utan verifiering men att efter en viss tid händer detta med att man inte kan använda kontot.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 19:15   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Fast för mig var det klart inom två timmar från att man skickat in allting. Fast det kanske är olika från konto till konto. Sedan förstår jag heller inte att alla här verkar ha öppnat konto och kunnat spela under en tid innan detta tillkommer.

Jag fick fixa detta på en gång när jag öppnade kontot. Om jag inte minns fel så står det också någonstans att man kan under en begränsad tid använda kontot utan verifiering men att efter en viss tid händer detta med att man inte kan använda kontot.
Jag har inte verifierat och har spelat på pinnen i två månade, betalade dock med mb som kräver verifiering. Kan vara det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 19:17   #8
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Fast för mig var det klart inom två timmar från att man skickat in allting. Fast det kanske är olika från konto till konto. Sedan förstår jag heller inte att alla här verkar ha öppnat konto och kunnat spela under en tid innan detta tillkommer.

Jag fick fixa detta på en gång när jag öppnade kontot. Om jag inte minns fel så står det också någonstans att man kan under en begränsad tid använda kontot utan verifiering men att efter en viss tid händer detta med att man inte kan använda kontot.
Har inte heller behövt verifiera mig och körde med hederlig bankkortsinsättning. Kanske dags att göra det innan okyckan är framme!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 20:34   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

har inte behövt verifiera mig heller spelat där snart 1 år nu.
satt in med MB och genom bank tagit ut genom MB.
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 09:37   #10
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Pinnacle har MB som trusted party. DVS de litar på att de har kollat upp dig så Pinnacle inte behöver göra det också.

Med VISA/MASTERCARD så ställer de kraven på Pinnacle att kolla upp de som är kunder där. Det är därför man måste verifiera sig om man använt det som insättningsmetod.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td