Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-01, 23:56   #31
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Ja, varningen är på sin plats, dock får man ta sitt egenansvar och läsa reglerna om man ska ingå ett kontrakt och inte komma och gnälla när man brutit mot reglerna man signat för man"antog" att de var de samma.

WTF?
Ja visserligen, men det är ett extremt konstigt villkor (finns det något annat exempel i branschen?) + att det ska vara till för "hobbyspelare" som de tjatar om hela tiden, vilka hobbyspelare orkar sitta och lusläsa kontrakt på en bettingsida... oavsett om de har lagen på sin sida eller inte så är det ett helt orimligt sätta att driva en bettingsida på.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 00:02   #32
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Ja visserligen, men det är ett extremt konstigt villkor (finns det något annat exempel i branschen?) + att det ska vara till för "hobbyspelare" som de tjatar om hela tiden, vilka hobbyspelare orkar sitta och lusläsa kontrakt på en bettingsida... oavsett om de har lagen på sin sida eller inte så är det ett helt orimligt sätta att driva en bettingsida på.
Ja och min poäng är, att om du pallar sitta och ta del av dessa deals från bolag (jag) aldrig har hört talas om, får du nog leva med att få lite smisk genom att du inte läser deras urusla villkor som de överlever genom. Läs mitt svar ett par gånger.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 00:08   #33
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Ja och min poäng är, att om du pallar sitta och ta del av dessa deals från bolag (jag) aldrig har hört talas om, får du nog leva med att få lite smisk genom att du inte läser deras urusla villkor som de överlever genom. Läs mitt svar ett par gånger.
*drop the mic*

Senast redigerad av messijah den 2016-10-02 klockan 00:12.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 01:00   #34
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Edit: Med det sagt önskar jag såklart ts alla vinster i världen. Alla medel är godkända och bonushoppa på för allt i världen!

Min vana trogen har jag skapat en video för att förmedla känslan:

Lyssna i ordning:

https://www.youtube.com/watch?v=55l0zDGgFXk

https://www.youtube.com/watch?v=pkmKQ_HiUTs

https://www.youtube.com/watch?v=_CDtq4Y7098

Efter detta har ni fått guds närvaro; då kan ni ta emot https://www.youtube.com/watch?v=UtFaV_BVpzo då den förra låten är inspirerad av denna. Knob adjustment är i grunden den absoluta grunden till varför vi lever. Så.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 03:30   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Bästa måste ändå vara när messijah kallar en annan användare för "lantpojke"

Samtidigt som han själv uppger sin ort som
Citat:
Malmö baby


#kämpamalmö
#nätverket
#sverigesavlopp
#showanattack
#utjämningsbidrag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)

Senast redigerad av sskssk den 2016-10-02 klockan 04:07.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 10:48   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Intressant morgonläsning(?). Summan av kardemumman av detta är, nytt och okänt bolag på marknaden, VAR FÖRSIKTIG!
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 11:18   #37
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sartre Visa inlägg
Jag förstår inte vad du gnäller om?
Du erkänner ju i din text att du gjort fel; vad du vill är att de ska förbise vad du gjort för du tycker du spelat för "mycket" pengar.

Läs villkoren om du ska ge dig in i sådant här. Att du "antar" saker ligger helt och hållet på dig, det är ingen som tycker synd om dig för du inte kan läsa.
Vilken jävla mupp du är. Sanslöst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1), jaroiten (+5)
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 12:37   #38
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

För att sammanfatta det hela...

2 tomtar i tråden

Den fällan Jaoriten trillade i hade garanterat 99% av alla heltidsanställda bonus-jägare trillat i. Jag hade garanterat gjort det.

Brukar vara rätt okritisk o blåögd när jag signar upp mig på grejer men just hos Ringo så kändes det väldigt skumt när jag läste deras villkor. Det där med att hålla reda på omsättningen själv (även om just det inte stod i villkoren), vilka hjältar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5), ChrisWaddle (+3)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 12:39   #39
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

För att sammanfatta det hela...

2 tomtar i tråden

Den fällan Jaoriten trillade i hade garanterat 99% av alla heltidsanställda bonus-jägare trillat i. Jag hade gjort det.

Brukar vara rätt okritisk o blåögd när jag signar upp mig på grejer men just hos Ringo så kändes det väldigt skumt när jag läste deras villkor. Det där med att hålla reda på omsättningen själv (även om just det inte stod i villkoren), vilka hjältar.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-02, 12:59   #40
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 1322
Standard

Även andra bolag har samma skrivelse att bonusen måste omsättas på spel med lägsta odds. MEN... precis som trådstartaren skriver, så brukar det (skulle tro i 99,99% av fallen) innebära att spel till lägre odds het enkelt inte räknas in i bonusberäkningen.

Vad händer hos Mr Ringo om du spelar en dubbel med 2 stycken 1,50-spel och ena matchen ställs in. Din singel till 1,50 gör ju då att de fryser hela din bonus.

Nä.. Låter helt klart som ett lallarföretag som redan då kunderna är nya och vinner pengar fuckar över dessa kunder. Bort med dem och öppna inga konton hos dem är mitt råd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), jaroiten (+5)
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-03, 01:38   #41
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite varierande kvalitet på svaren i tråden, men tackar alla som har tagit sig tid och sagt sin åsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
Vad händer hos Mr Ringo om du spelar en dubbel med 2 stycken 1,50-spel och ena matchen ställs in. Din singel till 1,50 gör ju då att de fryser hela din bonus.
Appropå det här så godkänner faktiskt MrRingo inte ens en dubbel med två stycken 1,5 odds oavsett om något av vaden ställs in.


Det där var alltså mejlet jag fick av deras "Legal Team", och som exempel av "violating bets" tar de alltså upp dubblar som har odds över 1.8 men där ett eller båda vaden i dubbeln har odds under 1.8.

En sån sak gör det hela bara mer otroligt i mina ögon.

Senast redigerad av jaroiten den 2016-10-03 klockan 01:41.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-07, 19:27   #42
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3834

VikingaGudens
Stats: 7312 - 13405 - 109
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Vad är det som gör att ni känner att ni måste "tillgodose "dessa bolag?
Är ni så jävla fattiga att ni känner att ni behöver deras bonusgrejer och vad det nu är är de erbjuder som skapar detta drama för er? Kanske detta inte är något för er? Kanske de tilltalar precis Dig genom dessa kampanjer (för du är en idiot?)
Är det inte lättare att sätta in riktiga pengar, vinna genom att vara, ja typ fucking bra, sen ta ut pengar om ni tror att ni inte kommer vara bra längre.

*/
if else { keep money}
/*
Haha Messijah kul att du kallar folk för fattiga och idioter på ett bettingforum då du har: ROI: 72.24%
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-07, 21:55   #43
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Självklart ska inte spel på odds under 1,8 räknas in i bonusen men hela bonusen ska ju inte fallera för det.
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-12, 17:08   #44
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 21
Sharp$: 69
Standard

Har du gjort något försök att gå vidare med detta, vore kul att höra hur det gick i så fall eftersom jag sitter som bäst och funderar på om det är värt att försöka sig på dessa herrar, eller damer, vad vet jag ?

P.S Ni två lallare som sitter och raljerar över saker som ingen annan än ni är intresserade av, funderat på att "ta det till gatan" så vi slipper både se och höra er tuppfäktas över hur duktiga (eller inte) ni är på det Svenska språket ?
Wiggy66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 16:32   #45
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Läser först nu denna tråd, men credit till jaroiten för att han lyckas formulera sig lugnt och sansat efter detta. Jag hade varit helt skogstokig. Hade tagit för givet att det var okej att spela odds under 1.80, men bara det att det inte hade räknas till bonuskravet. Så fungerar även de mindre seriösa sidornas bonuserbjudanden, jag har i alla fall aldrig hört talas om någonting liknande förut. Det är fullständigt obegripligt att det finns folk som attackerar honom för att han gör detta antagande.

Jag nekar numera ofta bonusar - även om villkoren är vettiga - när jag reggar mig på något halvsunkigt bolag. Orkar inte krångel och eventuella limiteringar under omsättningsperioden.

Skulle bli glad om det visade sig att det löste sig, men det är ju knappast troligt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td