Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-28, 14:12   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 259
Standard

Lista spelbolag


Har en undran om det är någon som har sett någon sammanställning över bolag efter var de har licens? Undviker Curacao och liknande licenser av paranoida skäl och för att vara på det klara med skattefriheten(?). Vill alltså hitta en lista med Ok bolag med licens på Malta googlat och sökt i forumet med hittar ingen komplett.
Även efter vilken grupp eller ägare de har vore ju smidigt. Alltså typ om de tillhör betssongruppen eller SBtech osv
Någon som har några tips?

Mvh
AnkeDD
__________________
It's not whether you win or loose but how drunk you get thats important.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AnkeDD den 2017-11-28 klockan 14:19.
AnkeDD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 14:48   #2
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Varför är ni så rädda för Curacaobolagen?
Har tagit ut tiotusentals från flera olika Curacaobolag (som mest runt 50k från Comeon tex) utan att ha stött problem en enda gång.

Säkert gjort uttag 100 gånger från Curacaobolagen och inte haft något problem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AnkeDD (+10)
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 15:02   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 259
Standard

Aha, hade helt missat att Comeon var licensierade där

Tycker allmänt deras sidor brukar osa skumt och känns inte lika säkert. Men Comeon är det ju absolut ingen fara med då jag själv också tagit ut därifrån flera gånger.

Jag tycker jag hittar nya sajter med roliga bonusar varje gång jag googlar på detta så känns som det borde finnas en tjänst med lista på alla som är okej.
__________________
It's not whether you win or loose but how drunk you get thats important.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AnkeDD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 15:26   #4
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Vi kommer under våren ta fram en komplett lista över alla spelbolag där info om t.ex licens finns med. Ni får gärna komma med förslag vad som bör vara med förutom standardinfon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AnkeDD (+26)
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 16:26   #5
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Vi kommer under våren ta fram en komplett lista över alla spelbolag där info om t.ex licens finns med. Ni får gärna komma med förslag vad som bör vara med förutom standardinfon.
Det jag är intresserad av när jag ser ett nytt bolag är: oddsleverantör, hur länge bolaget funnits, vilken (om någon) bolagsgrupp det ingår i, eventuell SBR-rating. Dessutom om/hur fort de limmar, men det är ju inte lika svartvitt.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 16:30   #6
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
Det jag är intresserad av när jag ser ett nytt bolag är: oddsleverantör, hur länge bolaget funnits, vilken (om någon) bolagsgrupp det ingår i, eventuell SBR-rating. Dessutom om/hur fort de limmar, men det är ju inte lika svartvitt.
Allt det där är tänkt att det ska vara med. Angående rating försöker vi ta fram något eget system som också bygger på Sharps medlemmars betyg.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 16:49   #7
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 3
Sharp$: 203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Allt det där är tänkt att det ska vara med. Angående rating försöker vi ta fram något eget system som också bygger på Sharps medlemmars betyg.
Gärna ett oberoende ratingsystem, inte baserat på er affilitieersättning (tänker på att flera "oberoende" sidor rankar Betser som bästa bonus ....
better2016 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td