Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-27, 22:30   #46
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg

DonYolo, you have 3 linked accounts. This, alone, makes an impossibility for you to get the award welcome. All in your name.
Har du påriktigt samma användarnamn?? Risky business
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-28, 10:34   #47
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
Har du påriktigt samma användarnamn?? Risky business
Haha ja...
Nä grejen var att den svenska supporten sa åt mig att skapa nytt konto i och med nya lagen. Så de gjorde jag, när jag senare skulle ta bonusen så var inte eng support informerad om att jag fått "tillstånd" att skapa nytt konto så då bannade de mig...

Dock löste det sig!
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 23:24   #48
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

är det fortfarande shady eller har dom bättrat sig?
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-14, 08:18   #49
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
är det fortfarande shady eller har dom bättrat sig?
Drygt med uttag
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-14, 10:04   #50
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
Drygt med uttag
Jaså hur då? Hur är det med betlimits redan efter första vinsten och liknande som det snackades om gäller det fortfarande?
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-18, 22:04   #51
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Jaså hur då? Hur är det med betlimits redan efter första vinsten och liknande som det snackades om gäller det fortfarande?
Jag blev inte begränsad denna gången. Jag körde på ca 2 i odds båda gångerna på schyssta PL matcher. Tex Chelsea v Tottenham. Upplevde ingen begränsning då. Jag har dock inte någon nettovinst sedan tidigare hos Betway.
Sen har de inte trustly för uttag så banköverföring måste göras.
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-19, 16:54   #52
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
Jag blev inte begränsad denna gången. Jag körde på ca 2 i odds båda gångerna på schyssta PL matcher. Tex Chelsea v Tottenham. Upplevde ingen begränsning då. Jag har dock inte någon nettovinst sedan tidigare hos Betway.
Sen har de inte trustly för uttag så banköverföring måste göras.
Men vad var det som var drygt med uttag? Var det komplikationer eller bara att du är missnöjd med metoderna som erbjuds?
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-20, 13:20   #53
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3275
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Men vad var det som var drygt med uttag? Var det komplikationer eller bara att du är missnöjd med metoderna som erbjuds?
Du måste göra en internationell banköverföring. Det tar ett par dar, men de tar ingen avgift.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-23, 12:17   #54
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 47
Sharp$: 123
Standard

Har vunnit ca 15K på Betway efter att omsatt deras usla bonus, dom jävlarna är världens jobbigaste och kräver alla möjliga dokument men det stora problemet är att dom vill ha en ELRÄKNING/hushållsräkning, någon sådan har jag ej.
Då vill dom ist ha ett kontoutdrag från mitt SEB där man skall se min adress, men SEB kan inte ge ut något kontoutdrag där man ser adress! Iaf gick till SEB och fick ett stämplat dokument där de skrev min adress manuellt, det godkändes inte heller.

Jag antar att fler har detta problemet med Betway? Hur i hela friden får man dem att verifiera en? Det verkar ju omöjligt, man måste fixa ett elavtal helt enkelt?

Vill för övrigt avråda ALLA att spela på Betway, dom borde verkligen inte ha någon licens.

Mvh

Senast redigerad av zolasbarn den 2019-10-23 klockan 12:23.
zolasbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-23, 13:35   #55
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zolasbarn Visa inlägg
Har vunnit ca 15K på Betway efter att omsatt deras usla bonus, dom jävlarna är världens jobbigaste och kräver alla möjliga dokument men det stora problemet är att dom vill ha en ELRÄKNING/hushållsräkning, någon sådan har jag ej.
Då vill dom ist ha ett kontoutdrag från mitt SEB där man skall se min adress, men SEB kan inte ge ut något kontoutdrag där man ser adress! Iaf gick till SEB och fick ett stämplat dokument där de skrev min adress manuellt, det godkändes inte heller.

Jag antar att fler har detta problemet med Betway? Hur i hela friden får man dem att verifiera en? Det verkar ju omöjligt, man måste fixa ett elavtal helt enkelt?

Vill för övrigt avråda ALLA att spela på Betway, dom borde verkligen inte ha någon licens.

Mvh
Du får iaf en gång om året papper från skattemyndigheterna som jag själv bruka använda
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-23, 18:26   #56
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 47
Sharp$: 123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Du får iaf en gång om året papper från skattemyndigheterna som jag själv bruka använda
Du menar deklarationen? hahah sick.. Dom godkänner dock icke adressbevis från skatteverket, dom e helt sjuka.
zolasbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-24, 12:44   #57
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zolasbarn Visa inlägg
Du menar deklarationen? hahah sick.. Dom godkänner dock icke adressbevis från skatteverket, dom e helt sjuka.
Hur gör man nu när man inte kan vända sig till MGA i dessa frågor? Även om MGA var genomusla så kunde man ju iallafall hota med det i ett första steg. Spelinspektionen gör ju inget utan man ska nu gå via ARN? Isåfall tycker jag du ska testa det då jag har svårt att se att de inte skulle gå på din sida gällande adressbevis när de inte ens godkänner från skatteverket. Hade varit bra att veta hur det fungerar också för framtiden, om det nu inte löser sig dvs vilket jag hoppas det gör.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 18:42   #58
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 47
Sharp$: 123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Hur gör man nu när man inte kan vända sig till MGA i dessa frågor? Även om MGA var genomusla så kunde man ju iallafall hota med det i ett första steg. Spelinspektionen gör ju inget utan man ska nu gå via ARN? Isåfall tycker jag du ska testa det då jag har svårt att se att de inte skulle gå på din sida gällande adressbevis när de inte ens godkänner från skatteverket. Hade varit bra att veta hur det fungerar också för framtiden, om det nu inte löser sig dvs vilket jag hoppas det gör.
Yes får hota med ARN
zolasbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-30, 04:20   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zolasbarn Visa inlägg
Yes får hota med ARN
Rädd för att bolagen kommer sitta kalla och lugna mer över en anmälan till ARN än till MGA eller IBAS

ARN kan döma hur mycket till ens fördel som helst, ändå upp till den enskilde att sen driva ärendet i domstol om bolaget fortfarande står på sig.

Visserligen sitter man i en jävligt bra sits och lär vinna dom flesta fallen om ARN har dömt till ens fördel, men handlar det om summor över 24k-isch så står förlorande för vinnarens advokatkostnader.

Är det inte allt för avancerade frågor så kan ju bolagen inte dra på sig allt för stora kostnader, men kul om det är nån lallare som bonushorat och kanske gjort 700kr netto men fått 30k liggandes hos ett bolag som krånglar.

Torskar i tinget och åker på att pröjsa 20k i rättegångskostnader (+sina egna kostnader)samt att han kanske bränt 29300kr hos andra bolag för att cleara bonusen...

Hade jag varit skojarbolag så hade jag stått på mig långt för att se vem som blinkar först.

Den inkvoterade Ardalan Shekarabi, regeringen och deras stödpartier har verkligen lyckats få till en spelreglering som: ser ut, luktar, beter sig, uppför sig och smakar som skit.

sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-16, 23:54   #60
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Rädd för att bolagen kommer sitta kalla och lugna mer över en anmälan till ARN än till MGA eller IBAS

ARN kan döma hur mycket till ens fördel som helst, ändå upp till den enskilde att sen driva ärendet i domstol om bolaget fortfarande står på sig.

Visserligen sitter man i en jävligt bra sits och lär vinna dom flesta fallen om ARN har dömt till ens fördel, men handlar det om summor över 24k-isch så står förlorande för vinnarens advokatkostnader.

Är det inte allt för avancerade frågor så kan ju bolagen inte dra på sig allt för stora kostnader, men kul om det är nån lallare som bonushorat och kanske gjort 700kr netto men fått 30k liggandes hos ett bolag som krånglar.

Torskar i tinget och åker på att pröjsa 20k i rättegångskostnader (+sina egna kostnader)samt att han kanske bränt 29300kr hos andra bolag för att cleara bonusen...

Hade jag varit skojarbolag så hade jag stått på mig långt för att se vem som blinkar först.

Den inkvoterade Ardalan Shekarabi, regeringen och deras stödpartier har verkligen lyckats få till en spelreglering som: ser ut, luktar, beter sig, uppför sig och smakar som skit.

ja, det är mycket svårt att smälta nya spelregleringen...riktigt jävla för jävligt
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td