Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-20, 08:18   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Byta bolag


Tja,
Tänkte byta bolag, lirar för tillfället på SvS då jag lirade en del stryk och annat innan men tänkte släppa det för det är inte värt över sommarn. Vilket bolag är bäst om man lirar främst på fotboll men också en del hockey. Eller bara vilket bolag ger bäst användarupplevelse?

Mvh
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-21, 19:06   #2
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Tja,
Tänkte byta bolag, lirar för tillfället på SvS då jag lirade en del stryk och annat innan men tänkte släppa det för det är inte värt över sommarn. Vilket bolag är bäst om man lirar främst på fotboll men också en del hockey. Eller bara vilket bolag ger bäst användarupplevelse?

Mvh
Du ska inte vara trogen ett bolag min vän.
Använd dig av en av alla tjänser som söker på bästa odds och spela där oddset är högst.

Ska du tvunget bara ha ETT bolag är det smarkets du söker alternativt Pinnacle.

Men du ska vara otrogen det är obligatoriskt om du vill maximera vinsten oavsett om du spelar själv eller väljer garanterad vinst
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-04-21 klockan 19:07.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-21, 20:42   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Du ska inte vara trogen ett bolag min vän.
Använd dig av en av alla tjänser som söker på bästa odds och spela där oddset är högst.

Ska du tvunget bara ha ETT bolag är det smarkets du söker alternativt Pinnacle.

Men du ska vara otrogen det är obligatoriskt om du vill maximera vinsten oavsett om du spelar själv eller väljer garanterad vinst
Gå från att spela stryktips till att spela på bolag som Smarkets, Betfair Pinnacle och asiatiska känns långsökt. Ta de beprövade korten som Bet365, Unibet, Nordicbet m.m och plöj bonusar och om du sen lyckas bygga kassa kan du söka vidare, men ha inte för stora förhoppningar du har bara 1 % chans att lyckas.
https://www.sharps.se/forums/spelbol...12/#post525612
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-21, 20:58   #4
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Gå från att spela stryktips till att spela på bolag som Smarkets, Betfair Pinnacle och asiatiska känns långsökt. Ta de beprövade korten som Bet365, Unibet, Nordicbet m.m och plöj bonusar och om du sen lyckas bygga kassa kan du söka vidare, men ha inte för stora förhoppningar du har bara 1 % chans att lyckas.
https://www.sharps.se/forums/spelbol...12/#post525612
Fast du håller väl med om att det bolaget som har högsta oddset alltid är bäst?



sidenote
apersonligen hittar jag högre odds på pinnacle än bet365
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td