Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-13, 18:41   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 142
Standard

4G med nya konton?


Tjenare
Jag har som många andra av er fått problem att få igenom spelen på mina bolag och har nu börjat börjat "målvaktskonton". Två av dessa har redan gått förlorade men jag tänkte ta upp dem genom en ny. För att de inte ska spåra IP:n till min dator och mina gamla konton införskaffade jag en läsplatta med 4G och la spelen därigenom. De två kontona som blev bannade var genom 4G. Om jag nu öppnar nya konton på dessa bolag och bettar genom 4G, kan de då länka ihop kontona?
dataztrul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-13, 21:17   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av dataztrul Visa inlägg
Tjenare
Jag har som många andra av er fått problem att få igenom spelen på mina bolag och har nu börjat börjat "målvaktskonton". Två av dessa har redan gått förlorade men jag tänkte ta upp dem genom en ny. För att de inte ska spåra IP:n till min dator och mina gamla konton införskaffade jag en läsplatta med 4G och la spelen därigenom. De två kontona som blev bannade var genom 4G. Om jag nu öppnar nya konton på dessa bolag och bettar genom 4G, kan de då länka ihop kontona?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-14, 08:34   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 142
Standard

Så enda sättet är att skaffa typ Jollylock?
dataztrul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-20, 22:19   #4
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3836

VikingaGudens
Stats: 7315 - 13407 - 109
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 35.30%

Standard

Om 4G byter IP varje gång man startar den (såsom mobilnätet), så borde de inte kunna logga din IP till de gamla kontona. Dock så borde du rensa all cache, historik o annan skit de sparar. Vet inte hur lätt detta lyckas på en platta.
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 07:59   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Golddigger Visa inlägg
Om 4G byter IP varje gång man startar den (såsom mobilnätet), så borde de inte kunna logga din IP till de gamla kontona. Dock så borde du rensa all cache, historik o annan skit de sparar. Vet inte hur lätt detta lyckas på en platta.
IP är inte allt. MAC MAC MAC
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-29, 09:24   #6
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3836

VikingaGudens
Stats: 7315 - 13407 - 109
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 35.30%

Standard

Bra att du påpekar om saken Strappa, vore verkligen sorgligt om nån trodde att IP är allt
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-29, 10:41   #7
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Har använt mig av denna metoden. Körde först hemma med ett konto. Sedan la jag alla spelen på jobbet på nästa. När de var dags för de tredje konto så körde ja allt via telefonen. Undvik va ansluten till wifi....... När jag sen skulle gå på de fjärde konto så lånade jag en 4G router på jobbet och använde min surfplatta. Detta funka fint. Ska tilläggas de handlade om bonus hora 4 olika personnummer. Alla har olika nätverk, ip samt mac adresser.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td