Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-10, 12:13   #1
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Betspawn - E-sportbetting från svenskt bolag [Curacao]


Betspawn har det inte pratats om här. De är ett svenskt bolag med licens i Curacao. Oddsen verkar komma från SB Tech.

Erbjuder välkomstbonus på 100% upp till 1337 kr.

https://www.betspawn.com/sv/our-products/promotions

Vill man matcha sitt spelande får man spela mot Betfair eller annat spelbolag. Smarkets erbjuder inte e-sport.

Vad säger ni som bettar inom e-sport. Tillför Betspawn något? Har de bättre utbud/odds än andra eller är det bara ett SB Tech-skin med e-sportfokus?
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-10, 16:42   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Vet inget om e-sport eller sidan i sig men växte upp med grundaren och han är reko. Ville nämna det då jag personligen ogillar Curacao-licenser, och säkert är det fler med mig i den synen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-07, 00:30   #3
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 2
Sharp$: 10
Standard

Hej!

Jag är själv involverad i den omnämnda siten. Curaçao-licens är inte det snyggaste, det håller vi med om, men det är snabbt. Vi jobbar på vår Malta-licens men det tar sin tid.

Vi tillför inte så värst mycket produktmässigt, utöver att vi har en snabb och lättanvänd site med mycket e-sport/game-känsla, men vi har mycket bättre utbud på e-sport än de traditionella bolagen. Produktutveckling pågår också för fullt och vi är mycket intresserade av feedback och idéer.

Några önskemål?
babossa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-10, 13:10   #4
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av babossa Visa inlägg
Hej!

Jag är själv involverad i den omnämnda siten. Curaçao-licens är inte det snyggaste, det håller vi med om, men det är snabbt. Vi jobbar på vår Malta-licens men det tar sin tid.

Vi tillför inte så värst mycket produktmässigt, utöver att vi har en snabb och lättanvänd site med mycket e-sport/game-känsla, men vi har mycket bättre utbud på e-sport än de traditionella bolagen. Produktutveckling pågår också för fullt och vi är mycket intresserade av feedback och idéer.

Några önskemål?
Berätta gärna mer om vad som tar tid med att få MGA licensen, något sorts krav ni måste möta?
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 07:34   #5
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 2
Sharp$: 10
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av testartestar Visa inlägg
Berätta gärna mer om vad som tar tid med att få MGA licensen, något sorts krav ni måste möta?
Det är en handläggningsprocess i ca 16 veckor, därefter tillkommer en tekniskt audit på siten, och diverse delays mellan alla delprocesser, och så drar det ut på tiden om inte auditen blir godkänd. Så tar ca 4-6 månader allt som allt.

Och så är det så klart inte gratis heller, så många bolag väntar med det tills det finns utrymme i budget.
babossa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 14:00   #6
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av babossa Visa inlägg
Hej!

Jag är själv involverad i den omnämnda siten. Curaçao-licens är inte det snyggaste, det håller vi med om, men det är snabbt. Vi jobbar på vår Malta-licens men det tar sin tid.

Vi tillför inte så värst mycket produktmässigt, utöver att vi har en snabb och lättanvänd site med mycket e-sport/game-känsla, men vi har mycket bättre utbud på e-sport än de traditionella bolagen. Produktutveckling pågår också för fullt och vi är mycket intresserade av feedback och idéer.

Några önskemål?
Men mina mail har ni slutat svara på efter att ha blåst mig på 3-4k
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 14:19   #7
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SBtech är något jag brukar fly ifrån asap. Spelar inte på bolag som köper in deras tjänster.

Kollat deras sida, tycker deras mapping är katastrof. väldigt kluddigt att hitta oddsen man söker och de blandar ihop map 1/2/3...

Jag har spelat en bit över 1k spel inom e-sport, mestadels live. Tycker att 365 duger om du vill ha 1x2 spel, coolbet/nordicbet är bra på varianter
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 20:49   #8
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg
Men mina mail har ni slutat svara på efter att ha blåst mig på 3-4k
Berätta mer?
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 21:39   #9
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Berätta mer?
Nä jag orkar faktiskt inte, kanske inte borde slänga ur mig anklagelser när jag inte pallar backa upp dem. Men jag hjälpte dem lite i början när de lanserade med råd och tips som erfaren när det kommer till esport, som tack fick jag några tusenlappar att spela för osv. Sen blev det fel med några spel och från att Vidar Duvnäs (Han som äger?) sidan varit skitsnabb med att svara samt lösa alla problem samt slänga in freebets osv så slutade han svara mig, var väl 2-3k som det blev fel med men men. Det var mycket buggar i början och spel lades ibland dubbelt och annat.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td