Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-11, 07:43   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Betsson gör skillnad på kund och kund


Robin
Inledande fråga/kommentar: Hej, hörde att ni hade en VM-bonus, men hittar ingen?

Hej Robin,Välkommen till Betsson Kundtjänst, mitt namn är Mårten.

08:34:03 Mårten
Ska se efter.

08:34:09 Robin
tack tack

08:36:28 Mårten
Har du ett konto sedan tidigare ?

08:36:32 Robin
ja

08:38:58 Mårten
Det är endast utvalda konton som har fått den här bonusen , ditt konto var inte med på den här listan.

08:39:36 Robin
ok, varför är det så? Vad var kriterierna för att bli utvald?

Mårten
Det är endast utvalda konton som har fått den här bonusen , ditt konto var inte med på den här listan.

08:39:36 Robin
ok, varför är det så? Vad var kriterierna för att bli utvald?

08:40:59 Mårten
Ser inte det exakt, det är ett val från våran sida.

08:41:29 Robin
ok, trist

08:41:54 Mårten
Tyvär, kan jag göra något mer för dig idag ?


Vissa bookies ser än som torsk och vissa raka motsatsen Aja sånt är livet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-11, 08:56   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Var lite mer påstridig nästa gång Robin.Typ så här.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=v16tKIAddmQ]YouTube - John McEnroe goes bananas at Stockholm Open -84[/ame]
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-11, 19:23   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Inget som är specifikt för Betsson.

Jag vet då inget spelbolag som belönar vinnande kunder med goda villkor. Sämre limit och utebliven "bonus" är vanligare medicin för folk som dränerar bolagen på kapital.

Bonus ger man av följande skäl. Man tjänar redan pengar på kunden och vill ha in mera. Man räknar med framtida intäkter tack vare erbjudandet. Inte tvärtom som många tycks tro.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-11, 19:43   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bonus ger man av följande skäl. Man tjänar redan pengar på kunden och vill ha in mera. Man räknar med framtida intäkter tack vare erbjudandet. Inte tvärtom som många tycks tro.
Inte alltid. Hade själv under en period övergett bet365 trots ett kraftigt nettoplus därifrån den korta perioden. Cashade ut allt och började efter det få ett gäng erbjudanden om 150kr gratis bonus varannan vecka efter åt.

Hade även en kort diskussion minns jag då med deras support om vad som avgör varför jag får bonus ibland men inte alltid. Om det var något man ska kvalificera sig för. Supportpersonen kunde inte svara på frågan utan det var något som deras "traders" bestämde. Varför han använde sig av ordet traders vet jag inte, men antagligen okunskap.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-12, 08:16   #5
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 31
Standard

Han ville väl få tillbaka dig för att du wildbettade så mycket
Byte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-12, 22:25   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

på tal om betsson.
någon som kommer in på sidan?
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-12, 22:29   #7
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Inte alltid. Hade själv under en period övergett bet365 trots ett kraftigt nettoplus därifrån den korta perioden. Cashade ut allt och började efter det få ett gäng erbjudanden om 150kr gratis bonus varannan vecka efter åt.
De får ju alla, summan man får beror på hur mycket man omsatt månaden innan

Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 01:04   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Top Notch Visa inlägg
De får ju alla, summan man får beror på hur mycket man omsatt månaden innan

Läs inlägget jag citerade. Sedan stämmer inte det du säger heller. Har inte fått bonus där på över 3-4månader trots att jag omsätter i princip lika mycket. Men cashar jag ut allt och väntar lite så kommer bonusen att komma.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 18:03   #9
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Jag har aldrig fått en krona från bet365 trots att jag haft 0 kr på det kontot sen de superlimiterade mig. :(
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 01:19   #10
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Jag har en uppsjö av "vilande konton" och har aldrig någonsin blivit uppvaktad med bonusar.

Sen det här med limiteringar. Som är både enkelt och svårt att förstå sig på. Ett exempel.

a) Spelar nästan dagligen under 3 månader. Mest singlar och har gått fett plus. Inga problem med limit och blir uppvaktad med bonusar när aktiviteten avtar.

b) Har tomt på sitt konto efter idel torskspel och har dessutom blivit fett limiterad. Kommer aldrig uppvaktas med bonusar och bolaget ser helst att han inte sätter in igen.

Hur kan det bli så här. Borde det inte vara tvärtom? Nej inte nödvändigtvis.

a) Har vid närmare granskning en uppsjö av spel till 1.50 då Betfair legat på dryga 1.60 vid speltillfället. Bara tillfälligheter (läs röta) att han vunnit alltså och bolaget vet att ingen överlever i längden med liknande spel. Är därför välkommen att spela utan restriktioner och kan även förvänta sig ett och annat köttben (bonus) vid behov.

b) Har bara lagt 4 spel under samma period som a. Vid närmare granskning är det odds som legat klart över marknaden vid speltillfället. Bara tillfälligheter att dom klarat sig alltså och bolaget vet att dom är chanslösa i längden mot kunder som bara hugger på liknande utstick. Därför en fet limitering så att personen i fråga inte ens finner det mödan värt att logga in.

Med mycket få undantag hamnar merparten av bonustårtan hos dom kunder som man räknar med ska generera intäkter till bolaget. Tro för guds skull ingenting annat.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 17:32   #11
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Som sagt Bwins lojalitets program är överlägset
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-28, 00:15   #12
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Som sagt Bwins lojalitets program är överlägset
På vilket sätt?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td