Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-06, 10:48   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Betrally VARNING


Vill gärna att sharp (Lol jag vet jag drömmer) svarar på detta eftersom ni promotar dem...

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Hur clearar man 6k roll over bonus på det? Går inte.
Ber kundservice att få ta ut pengarna istället eftersom jag tydligen inte får spela, de vägrar.

Ytterligare 1k i toan.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-06, 13:07   #2
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg
Vill gärna att sharp (Lol jag vet jag drömmer) svarar på detta eftersom ni promotar dem...

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Hur clearar man 6k roll over bonus på det? Går inte.
Ber kundservice att få ta ut pengarna istället eftersom jag tydligen inte får spela, de vägrar.

Ytterligare 1k i toan.
Normalt sett hade du kunnat kontakta mig för att ge mig lite mer information kring allt, sen så hade vi kunnat kolla på problemet genom att höra oss för med vår kontaktperson hos bolaget.

Men eftersom det är en dröm så blir det väl inget med det.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-06, 13:33   #3
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Okej, jag backar. Men jag har langat 2 mail till sidan utan svar. Men hetsigt av mig då jag blev tiltad. Ändrar naturligtvis inställning om det går att lösa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 12:18   #4
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Lazlo gjorde vad han kunde men förstod aldrig riktigt vad sharps siteansvarige gjorde.
Sidan är fortfarande skit och jag är fortfarande blåst på 2k
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 06:50   #5
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg
Lazlo gjorde vad han kunde men förstod aldrig riktigt vad sharps siteansvarige gjorde.
Sidan är fortfarande skit och jag är fortfarande blåst på 2k
Om sidan är skit varför sätta in yttligare 1k.

Själv har jag inte haft problem med sidan. Dock är oddsen riktigt dåliga.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 10:37   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg
Vill gärna att sharp (Lol jag vet jag drömmer) svarar på detta eftersom ni promotar dem...

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Hur clearar man 6k roll over bonus på det? Går inte.
Ber kundservice att få ta ut pengarna istället eftersom jag tydligen inte får spela, de vägrar.

Ytterligare 1k i toan.
Lite anmärkningsvärt att du står för 3 av 4 varningstrådar när det gäller marginalböcker
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 12:18   #7
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Om sidan är skit varför sätta in yttligare 1k.

Själv har jag inte haft problem med sidan. Dock är oddsen riktigt dåliga.
Jag klarade inte av matten, 1k såklart .)
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 12:19   #8
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Lite anmärkningsvärt att du står för 3 av 4 varningstrådar när det gäller marginalböcker
Marginalböcker? 3 av 4? Jag varnar varje gång jag blir knullad av en oseriös sida, med tanke på att jag provat 30-40 så är det iaf bara 10%...

Men är knappast en vinnande spelare som arbitragare och blåser sidorna, snarare en torsk som försöker få lite extra att spela för och därför spelar runt.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 15:06   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Läste på deras regler angående insättning.


Utdrag:
Citat:
Summan för insättningen måste omsättas en gång på minst 3 olika kombospel av valfri typ med odds på minst 1.50 per val.
Vad menar de här? En multipel, eller? Sedan ska bonus och insättning också omsättas på samma sätt.

Citat:
insättningen plus bonusen måste omsättas 5 gånger på minst 3 kombospel av valfri typ med odds på minst 1.50 per val.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 15:17   #10
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Ingen anning, men jag blev ju körd direkt eftersom jag inte kunde spela mer än 10 spänn per match, eller ja kunde inte ens spela det, var limiterade till ungefär 1 SEK.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-13, 09:02   #11
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3269
Standard

Loggade in på Betrally igårkväll för att tömma kontot i decemberstädningen. Hade bara 100 kronor liggande där. Nu var pengen borta och kontot nollat. De har haft siten nere en stund häromveckan och nu bad de alla användare beställa nya lösenord. I chatten bad de mig ha tålamod och återkomma lite senare i veckan när de fått ordning typ.

Lilla problemet med 100 kronor. Men har lösenorden läckt?
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-27, 11:48   #12
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Loggade in på Betrally igårkväll för att tömma kontot i decemberstädningen. Hade bara 100 kronor liggande där. Nu var pengen borta och kontot nollat. De har haft siten nere en stund häromveckan och nu bad de alla användare beställa nya lösenord. I chatten bad de mig ha tålamod och återkomma lite senare i veckan när de fått ordning typ.

Lilla problemet med 100 kronor. Men har lösenorden läckt?
Hunkan kom tillbaka efter två veckor. Sitter säkert på Skrillen nu. Jag mår ok igen.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td