Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-12, 16:03   #31
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalle90 Visa inlägg
Hur länge fick ni vänta Jwulcan och Galeocerdo cuvier? Jag börjar bli otålig efter 2 veckor
~10-12 dagar på ett ungefär.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 12:45   #32
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Någon som har Swedbank som vet hur man ser det där med IBAN och BIC som dem kräver. Hittar inte det och tar genvägen här att fråga om någon som tagit ut använt Swedbank. Tack på förhand
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 13:09   #33
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 11
Sharp$: 119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Någon som har Swedbank som vet hur man ser det där med IBAN och BIC som dem kräver. Hittar inte det och tar genvägen här att fråga om någon som tagit ut använt Swedbank. Tack på förhand
När du kollar på ditt konto finns det en orange knapp med 3 punkter till höger. Tryck på den och sen "Visa kontodetaljer", sen får du upp IBAN & BIC.

wadlbeisser är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 14:29   #34
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wadlbeisser Visa inlägg
När du kollar på ditt konto finns det en orange knapp med 3 punkter till höger. Tryck på den och sen "Visa kontodetaljer", sen får du upp IBAN & BIC.

Tusen tack!
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-18, 14:31   #35
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Sjukt segt bolag! Bra bonus men jäkla massa strul när du ska ta ut pengarna tycker jag! Körkort accepteras inte och när de ska ringa vet man inte, inom två dagar och om de inte får tag i en då så vet man inte när de ringer igen etc.

Trots att man fick mail att alla dokument var godkända så ändrar de sig någon dag senare och tycker inte körkort är ok - utan det måste vara ID eller pass! Klåpare.

Bonushora ut dom och ge dom fingret sen är min åsikt!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-24, 23:34   #36
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 33
Sharp$: 134
Standard

I deras bonusvillkor:
"If you play with both bonus money and real money, the real money will be used first. Only bets placed with real money will be taken into account for fulfilling the wagering conditions for the bonus."

Om jag förlorar mitt första spel på 150 euro, innebär inte det att jag enbart kommer ha bonuspengar kvar då vilket gör att det blir omöjligt att nå omsättningskravet?
BrianCushing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-25, 07:43   #37
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BrianCushing Visa inlägg
I deras bonusvillkor:
"If you play with both bonus money and real money, the real money will be used first. Only bets placed with real money will be taken into account for fulfilling the wagering conditions for the bonus."

Om jag förlorar mitt första spel på 150 euro, innebär inte det att jag enbart kommer ha bonuspengar kvar då vilket gör att det blir omöjligt att nå omsättningskravet?
Ja rimligtvis ska det tolkas så. Men eftersom dom är generösa med reloads så skulle jag välja att försöka spela bort resterande pengar för att vara en bättre kund.
ostromblad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-25, 08:56   #38
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BrianCushing Visa inlägg
I deras bonusvillkor:
"If you play with both bonus money and real money, the real money will be used first. Only bets placed with real money will be taken into account for fulfilling the wagering conditions for the bonus."

Om jag förlorar mitt första spel på 150 euro, innebär inte det att jag enbart kommer ha bonuspengar kvar då vilket gör att det blir omöjligt att nå omsättningskravet?
Kan man inte bara placera 300€ direkt?
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-25, 15:56   #39
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 336
Standard

Bara positivt att säga om sidan. Satte in 150 euro och fick 150 i bonus. Satte 300 euro på fyra matcher och vann 2500 euro. Spelade sedan klart omsättningen och plockade ut 2300 euro.

Pengarna kom inom två dagar efter begärt uttag. Samtalet handlade bara om att verifiera adress och så. Kanske hade tur bara. Synd inte fler kör sån schysst bonus
stanger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-25, 21:04   #40
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

Med skrill förlorade jag ca 400kr på 900 euro..
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 13:33   #41
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Denna bonus gäller inte längre? Enligt villkoren:

Accounts registered in the following countries are not eligible for this offer: Albania, Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Bangladesh, Burkina-Faso, Brazil, Canada, Cameroon, Colombia, Croatia, Czech Republic, Finland, India, Lithuania, Morocco, Moldova, Portugal, Serbia & Sweden.

https://www.bet777.be/en/promotions/...ree_bet/terms/
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 13:59   #42
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Denna bonus gäller inte längre? Enligt villkoren:

Accounts registered in the following countries are not eligible for this offer: Albania, Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Bangladesh, Burkina-Faso, Brazil, Canada, Cameroon, Colombia, Croatia, Czech Republic, Finland, India, Lithuania, Morocco, Moldova, Portugal, Serbia & Sweden.

https://www.bet777.be/en/promotions/...ree_bet/terms/
Hoppas det inte var jag som saboterade det där
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 16:31   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Denna bonus gäller inte längre? Enligt villkoren:

Accounts registered in the following countries are not eligible for this offer: Albania, Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Bangladesh, Burkina-Faso, Brazil, Canada, Cameroon, Colombia, Croatia, Czech Republic, Finland, India, Lithuania, Morocco, Moldova, Portugal, Serbia & Sweden.

https://www.bet777.be/en/promotions/...ree_bet/terms/
Sedan flera månader tillbaka. Tyvärr.
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td