Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-01, 16:06   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Smarkets som spelbörs?


Hej!
Har noterat att Smarkets ger bättre closeness vid bonus-trading gentemot Betfair främst på grund av deras låga kommission. Har någon erfarenhet av att använda Smarkets som spelbörs? Avgifter vid uttag, problematik kring något, låg likviditet etc?

Tacksam för inputs.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 16:20   #2
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Jag hade absolut inga problem med dem under det dryga år jag var kund hos dem (i somras slutade de acceptera bland annat finländare), visst kan det vara sämre likviditet än hos Betfair men det får man leva med. Förresten, varför bara köra med ena när man kan ha båda? Eller tre börser: Smarkets, Betfair och Matchbook.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 17:24   #3
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 513
Standard

...

Senast redigerad av Snigelkott den 2018-03-01 klockan 18:07.
Snigelkott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 18:44   #4
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Jag har använt Smarkets i princip dagligen sen jag började bonusspela för 1,5 år sedan. Inga problem alls, har nog omsatt en bra bit över miljonen hos dem.

Två saker att ta hänsyn till:

* Insättningsavgift om man sätter in med kreditkort, med mitt Visa Debit är det dock avgiftsfritt. De erbjuder inte Trustly
* Sämre djup på mindre marknader än vad Betfair har. Smarkets är bra på framförallt stora ligorna i fotboll och brittisk galopp.

Du kan få tre månader utan kommission just nu via OddsMonkey, se Bonustråden för februari!
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 20:24   #5
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Tack Morgan007.
Min bank erbjuder inte VISA längre, enbart mastercard. Men jag gick in och kollade villkoren och det verkar som att även mastercard är avgiftsfritt nu.
Ytterligare en fråga; Finns det någon möjlighet att, som på betfair, sammankoppla oddsmonkey med Smarkets?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 22:02   #6
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Gillar pinnacle mer, simpelt och avskalat och inget klydd med comission. Men kanske finns andra anledningar till att välja Smarkets?
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 22:10   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Gillar pinnacle mer, simpelt och avskalat och inget klydd med comission. Men kanske finns andra anledningar till att välja Smarkets?
Just nu är det ingen kommission om man är premium medlem hos oddsmonkey.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-02, 11:55   #8
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Tack Morgan007.
Min bank erbjuder inte VISA längre, enbart mastercard. Men jag gick in och kollade villkoren och det verkar som att även mastercard är avgiftsfritt nu.
Ytterligare en fråga; Finns det någon möjlighet att, som på betfair, sammankoppla oddsmonkey med Smarkets?
De jobbar på integration, står här där de också pratar om 0%-kampanjen.

https://www.oddsmonkey.com/blog/matc...n-at-smarkets/


En fördel med Smarkets framför Pinnacle är att du kan boka istället för att spela, på 1X2 kanske det kvittar men vill du spela på 2-1 i en fotbollsmatch hos ett spelbolag blir det krångligt att spela emot det resultatet om du inte bokar att det inte ska bli 2-1
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td