Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-11, 16:06   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Låst konto


Hej,

startade ett konto på betfair för en vecka sen.
satte in 5k och fick 1 k i bonus, torskade först 2k på odds sen 2k på deras exchange. Sen fick jag mail om att mitt konto va låst? Jag har aldrig haft konto hos dom innan å jag vet inte alls vad jag gjort för fel. Använt dator hemma och på jobbet när jag placerat mina bets.

De kan inte heller ge ut ngt svar mer än att mitt konto är låst och mina pengar kommer att behållas. i chatten svarar dom att dom inte få ge ut ngn info. jag förstår då ingenting?!

Någon som har erfarenhet av detta?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-11, 18:31   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 2606
Standard

Hände mig också men då påstod dom att jag spelat på riggad match. Låste mina 50000 i 6 mån. Fick mina pengar igår
dusagli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-12, 21:53   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Vad är det med dig och låsta konton?
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-12, 23:14   #4
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dusagli Visa inlägg
Hände mig också men då påstod dom att jag spelat på riggad match. Låste mina 50000 i 6 mån. Fick mina pengar igår
men du fick iaf ett svar? jag fick "vi kan inte ge ngn information om varför".. riktigt konstigt
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td