Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-13, 20:15   #106
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Någon som vet vad som händer med ohmbet? Läste på något forum det gick dåligt ekonomiskt?
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-13, 22:35   #107
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Graal Visa inlägg
Yobetit fick sin licens igår
det står att bonus + insättning måste omsättas 10 ggr inom en vecka. Man måste lägga ett vad med bonuspengar som blir avklarat och när det vadet är avklarat börjar man jobba mot omsättningen. Dock så står det även att om man både har bonuspengar och riktiga så dras dom riktiga först så vad jag tolkar det som måste man både torska alla riktiga pengar och spela med bonuspengar 1 gång innan omsättningen börjar gälla. Och förutom allt detta så kan max 750€ omvandlas från bonusen till riktiga pengar, om bonussaldot har dragit in mer än så så beslagtas resten av pengarna. ALLT som kan vara skit är också skit hos den där jävla horungesidan det hade varit mer rättvist att inte erbjuda någon bonus alls än att blåsa sina kunder så det måste ju vara ett jävla liv i deras kundsupport som ständigt måste bemöta kunder som blivit snuvade på pengar och skapar tjafsar.

BOJKOTTA
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-14, 08:43   #108
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 42
Sharp$: 185
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
det står att bonus + insättning måste omsättas 10 ggr inom en vecka. Man måste lägga ett vad med bonuspengar som blir avklarat och när det vadet är avklarat börjar man jobba mot omsättningen. Dock så står det även att om man både har bonuspengar och riktiga så dras dom riktiga först så vad jag tolkar det som måste man både torska alla riktiga pengar och spela med bonuspengar 1 gång innan omsättningen börjar gälla. Och förutom allt detta så kan max 750€ omvandlas från bonusen till riktiga pengar, om bonussaldot har dragit in mer än så så beslagtas resten av pengarna. ALLT som kan vara skit är också skit hos den där jävla horungesidan det hade varit mer rättvist att inte erbjuda någon bonus alls än att blåsa sina kunder så det måste ju vara ett jävla liv i deras kundsupport som ständigt måste bemöta kunder som blivit snuvade på pengar och skapar tjafsar.

BOJKOTTA
10 ggr omsättning på sportsbettingbonus är ju helt värdelöst.
KalleRovaniemi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-14, 09:25   #109
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Enligt spellicensen måste bolagen ge 60 dagar, så de har nog inte uppdaterat villkoren
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 18:17   #110
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Smarkets?!?!
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Memorize (+10)
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-20, 12:44   #111
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Smarkets?!?!
Kanske 2020 om vi har tur <3333
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 10:41   #112
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Något som vet vad som händer med pinnacle eller smarkets licens?
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 14:37   #113
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 6
Sharp$: 91
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Något som vet vad som händer med pinnacle eller smarkets licens?
Undrar också..
jontesidenros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 11:40   #114
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Smarkets kan helt seriöst gå och betta sin morsa.


Faaan jag behöver er nu era grisknorrar. Har deg som måste omvandlas men vägrar att bönfalla Betfair men en sak är jääävligt klar (saken är klar för mig) att om jag dunkar in deg på Betfairs sida i detta nu då kommer Smarkets uppenbara sig kort därefter.

Smarkets ni är bara lort för mig.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2019-04-24 klockan 11:45.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 12:54   #115
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 47
Sharp$: 123
Standard

Regeringen släpper idag sina tankar kring spelreklam, de skall utredas och regleras igen, bland annat bonusar skall man se om man kanske skall reglera... jaha hur lång tid tar det att få till en sån lagändring? Minst 6 månader va?
zolasbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 18:33   #116
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Smarkets kan helt seriöst gå och betta sin morsa.


Faaan jag behöver er nu era grisknorrar. Har deg som måste omvandlas men vägrar att bönfalla Betfair men en sak är jääävligt klar (saken är klar för mig) att om jag dunkar in deg på Betfairs sida i detta nu då kommer Smarkets uppenbara sig kort därefter.

Smarkets ni är bara lort för mig.
Nu har du kastat skit på Smarkets ett flertal gånger, varför? Det är väl snarare spelinspektionen du borde kritisera.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 19:46   #117
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Nu har du kastat skit på Smarkets ett flertal gånger, varför? Det är väl snarare spelinspektionen du borde kritisera.
Jo det är förmodligen sant. Att granska ett sånt stort bolag lär ta en längre tid. Å andra sidan kunde man ju skickat in dokumenten lite tidigare, låt säga 4 månader?
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-29, 19:08   #118
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Jaha efter att det stått still med intyg och liknande på smarkets ansökning så stod det nu att spelinspektionen begärt komplettering den 26e april. Lär alltså ta ett tag till då...
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-02, 20:23   #119
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Är Speedy Bet ok?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-02, 22:45   #120
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Nu har du kastat skit på Smarkets ett flertal gånger, varför? Det är väl snarare spelinspektionen du borde kritisera.
Exakt!

Fick detta från Smarkets:

”We are chasing for feedback on our application and ETA for the license on a daily basis with our lawyers. Unfortunately, the Swedish Gambling Authority is not very responsive but we will keep on the pressure until we get an answer.“
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td