Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-10, 14:43   #136
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Ja jag vet inte själv tycker man ju att målet med forumet borde vara att hitta värde men för vissa verkar det vara viktigare att ha rätt hela tiden hävda sig och stå i rampljuset så mkt som möjligt typ. Synd att sådan onödig och kontraproduktiv skit ska få ta plats och sänka ner ämnen.
Var det någon som sänkte ämnet här så var det du. I grunden så ska det här vara ett "spelforum", inser man inte då att 10ggr på något som ska stå i 4.5-5.50 är något som man tar per automatik så vet jag inte vad man ska säga.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 14:52   #137
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
ja det är väl obvious att det finns varians som ger risk med valuebets men att de över tid ger vinst.

om du inte vill ha den risken att förlora ynka 200kr. Laya då förihelvete
Ja men frågan är hur ofta man kommer få valuebetsen också dom har ju inte kommit på löpande band direkt dom som ändå kommer ganska regelbundet från 888sport t ex är alltid kopplade till att man registrerar sig. Nej 200 är ingen monstersumma men det är mest "en bra gamble" i nuläget som jag ser det snarare än advantage play säger inte att det är fel det heller även om jag personligen inte tycker att det är någon direkt hit.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 15:06   #138
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Var det någon som sänkte ämnet här så var det du. I grunden så ska det här vara ett "spelforum", inser man inte då att 10ggr på något som ska stå i 4.5-5.50 är något som man tar per automatik så vet jag inte vad man ska säga.
Nej det finns ingen paragraf som kräver att man måste kunna X mkt själv bara för att det är ett spelforum utan det är din helt egna definition. Men att kasta skit och stöna högljutt på andra som du gör är mer troligt att räkna som mot reglerna då det tydligt förstör ämnet. Det är absolut inte något man tar per automatik med tanke på hur sällsynt det är att det erbjuds. Om man redan är vinnande inom betting och analyserar överodds i vanliga fall så blir detta ett spel i mängden och med väldigt högt värde så givetvis är det bra ur den synvinkeln men om man inte redan har en sån aktiv spelstil så är det knappast självklart att det också lönar sig för vilken Svensson som helst att hoppa på erbjudandet.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 16:11   #139
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Nej det finns ingen paragraf som kräver att man måste kunna X mkt själv bara för att det är ett spelforum utan det är din helt egna definition. Men att kasta skit och stöna högljutt på andra som du gör är mer troligt att räkna som mot reglerna då det tydligt förstör ämnet. Det är absolut inte något man tar per automatik med tanke på hur sällsynt det är att det erbjuds. Om man redan är vinnande inom betting och analyserar överodds i vanliga fall så blir detta ett spel i mängden och med väldigt högt värde så givetvis är det bra ur den synvinkeln men om man inte redan har en sån aktiv spelstil så är det knappast självklart att det också lönar sig för vilken Svensson som helst att hoppa på erbjudandet.
Har tyvärr dålig koll på vilka forum det finns för "passiva spelstilar".
Även för en "medelsvensson" så kan jag lova att det är en bra placering. Det spelar ingen roll om man lägger det 1 gång eller 1000 gånger, det är fortfarande lika bra ur värdesynpunkt. Jag vet inte riktigt vad man har för böjelse om man hänger här och inte är intresserad av spel från den synvinkeln.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 16:35   #140
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Har tyvärr dålig koll på vilka forum det finns för "passiva spelstilar".
Även för en "medelsvensson" så kan jag lova att det är en bra placering. Det spelar ingen roll om man lägger det 1 gång eller 1000 gånger, det är fortfarande lika bra ur värdesynpunkt. Jag vet inte riktigt vad man har för böjelse om man hänger här och inte är intresserad av spel från den synvinkeln.
Det här är ett sånt forum där man inte måste vara analyserande sportbettare själv men ändå kan hitta olika sorters värde sen kan du tycka vad du vill det är upp till dig. Det teoretiska värdet är självklart detsamma men i praktiken är värdet inte lika bra om du kan lägga det 1000 gånger (inte samma spelobjekt alltså utan själva värdet i sig) eller bara en enda gång eftersom att du kortsiktigt fortfarande måste förlita dig på tur och Sverige inte ens är favorit. Självklart spelar det någon roll det gör all skillnad i världen.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 16:50   #141
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Det här är ett sånt forum där man inte måste vara analyserande sportbettare själv men ändå kan hitta olika sorters värde sen kan du tycka vad du vill det är upp till dig. Det teoretiska värdet är självklart detsamma men i praktiken är värdet inte lika bra om du kan lägga det 1000 gånger (inte samma spelobjekt alltså utan själva värdet i sig) eller bara en enda gång eftersom att du kortsiktigt fortfarande måste förlita dig på tur och Sverige inte ens är favorit. Självklart spelar det någon roll det gör all skillnad i världen.
Min poäng, även om den inte framgick var... Att det här spelet var ett sådant som det inte behövde tjafsas så mycket kring, men du lyckas. Nu ska vi inte vara otrevliga och för min del är det här avslutat.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 17:00   #142
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Min poäng, även om den inte framgick var... Att det här spelet var ett sådant som det inte behövde tjafsas så mycket kring, men du lyckas. Nu ska vi inte vara otrevliga och för min del är det här avslutat.
Det framgick men det är inte så bra som du försökte påstå. Men erbjudandet är iaf. uppe och alla åsikter lagda så ja vi släpper det nu.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 17:36   #143
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Men om Sverige inte vinner guldet så har man ju förlorat, då är det väl inte värde, oavsett om oddset var 100x?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 18:48   #144
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Men om Sverige inte vinner guldet så har man ju förlorat, då är det väl inte värde, oavsett om oddset var 100x?
Vafan är detta för kommentar????
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 19:14   #145
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 36
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
Vafan är detta för kommentar????
Det var ironi riktat mot Haggars orerande skulle jag tro.
JeppeKP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-13, 22:49   #146
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Det var ju fan vilken tid det verkar ta att godkänna pinnen och smarkets. Men yobetit och allt vad fan dem heter har grönt ljus..
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 18:25   #147
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

10bet = omsättningskrav på sport räknas bara när man spelar på mobilen.
Ehmmmm okeeeej
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 18:51   #148
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
10bet = omsättningskrav på sport räknas bara när man spelar på mobilen.
Ehmmmm okeeeej
WTF??!!
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 19:02   #149
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kraemaren Visa inlägg
WTF??!!
Omsatt klart på mig + några till för inte många veckor sen alls via dator. Antog igår att dom precis hade lagt till "endast mobil" i villkoren när jag stötte på det men nepp, enligt dem har det varit så hela tiden.. Ifrågasatte då varför vissa kan omsätta klart fast de spelat på dator och andra inte, liksom, hur rättvis och stadig är en sådan regel på en skala isåfall?
Då menade hon bara på att "tyvärr men jag kan inte ge info om andra konton".
Ehm, nej, det ska du inte göra heller? Det är Jag som ger dig info om andra konton. Saftskalle.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 19:23   #150
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Står nu också att insatser bidrar till högst 50% av det insatta bonusbeloppet så om man fått 1000 så kan varje insats bidra med max 500 till omsättningskravet. Fattade inte riktigt om det också betyder att varje satsning bidrar med bara 50% eller om den procenten bara var till för att klargöra vad ens maxinsats är men att det är skit oavsett det är det helt klart.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td