Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-27, 10:49   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Åsikter och erfarenheter av bookies


Hej, jag vill starta en tråd som ger råd åt andra användare hos sharps om olika bookies. Dela gärna med er av era erfarenheter av hur bookies behandlar oss!

Jag kan starta tråden med mina erfarenheter av 888sport.com idag:

Jag väntar på en utbetalning från dem till mitt Neteller, jag har valt att använda en e-wallet för snabba in och utbetalningar.

ID Date & Time Amount Status Confirmation Number Total Paid More Details
1 8/25/2010 at 3:38 PM SEK2,100.00 In Process 117128723203 SEK0.00 None


Jag försöker nå deras kundservice via deras chat:
You have been placed in a queue.

Please wait, a Chat Representative will be with you shortly.

You are currently number 1 in the queue.
We apologise for the delay. We will assign you to an agent as soon as one is available.
The average amount of time a customer has to wait is 00:16.

Efter 30 minuters väntan får jag informationen:
There are no agents available to chat to you at the moment. Please try again later.

Jag försöker ringa på skype till toll free 020 -nummer men det funkar inte. Kanske inte går när jag e i Asien?

Jag provar med chatten igen:
Welcome to 888sport Live Chat

You have been placed in a queue.

Please wait, a Chat Representative will be with you shortly.

You are currently number 1 in the queue.
We apologise for the delay. We will assign you to an agent as soon as one is available.
The average amount of time a customer has to wait is 00:24.

Jag ska skicka ett e-mail och se om jag får några pengar eller något svar inom
3 dagar...

Det e inte höga odds på att jag måste skicka in ID-handlingar, men det kommer de väl säga efter tre dagar, inte direkt efter min utbetalningsorder.

Efter att kollat upp mer noga på deras site blir jag förskräckt:

Neteller


Total Timescale:
Details: 4 - 5 business days
More Details


Jag kanske får mina pengar efter EN VECKA till Neteller. Det kan de göra direkt eller inom 6 timmar iaf.
Sammanfattning av det hela e att 888sport vill inte att pengar lämnar deras site!

Fick kontakt med chatten:

It says on your site it takes 4- 5 business days for me to get my money to my Neteller account
[email protected]: Other sites give me the money within 6 hours
[email protected]: some of them INSTANT
Timo K.: sorry we have a different policy than others
[email protected]: can you explain the policy for me?
Timo K.: your funds have been paid yesterday and you should receive it tomorrow.
In our terms and conditions you will find all explanation for the policy
[email protected]: can not you give me the answer?
[email protected]: Is that service
[email protected]: I have to find it my self you do not know the policy?
Timo K.: ok I can answer this no worries
[email protected]: what is your policy?
Timo K.: our cash out policy says for a Neteller
Timo K.: one day in process within our company and then 1-2 Business days until you receive it
[email protected]: why that policy?
Timo K.: if you bear with me I will find you the link from the website
[email protected]: I ask why?
Timo K.: this is a business decision from our management
Timo K.: I can't tell you why they decided this.
[email protected]: Ok thank you for your business

Fick även ett e-mail från Paul:
Response 27/08/2010 12.54 PM
Dear Tim,

Thank you for contacting 888sport, my name is Paul and it is a pleasure to assist you today.

I have recently been chatting to you on our chat facility and unfortunately there appears to be a technical fault with this contact medium.

Tim, your cashout for 2100 SEK was released on the 26th August 2010, these funds were split into two payments, one of 2000.01 SEK and the other 99.99 SEK both payments will reach the required destination, but they may not arrive at the same time, please allow 2 business for the funds to reach you.

If you do not receive the funds by the end of business today on Monday 30th August, please contact our transaction department at [email protected]. It would be great if you could also attach a copy of your account/statement to show the funds have not been received.

I apologies for the delay in receiving your funds, as in our Withdrawal Policy, 'we want members to receive their winnings as soon as possible, and we do our utmost to keep the time frames stipulated. Please be aware however, that some cashout methods are completed via third parties, and delays beyond our control may occur'.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av timadolf den 2010-08-27 klockan 12:05.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 12:24   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Oj nu var pengarna på mitt Netellerkonto!
Efter lite påtryckingar kunde de sätta in pengarna på ett par minuter.
Skurkar som e så snåla så de håller pengarna så länge som möjligt.

Lade in ett spel och limiteringen kom som ett brev på posten, 450 kr var för mycket, testade med 300 kr och det gick igenom.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 22:22   #3
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Håller mig till Pinnen numera, orkar inte hålla på längre med något annat bolag.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 08:48   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Skulle tro att 888sport är rätt solida och sköter sina utbetalningar, de har ju varit igång sedan 1997...
Att det tar några dagar till ex. Neteller har sin förklaring då dom säkert använder sig av 3:e parts instanser för att göra dessa betalningar. Då skickas allt från en instans till en annan och det tar lite tid, speciellt i detta bolags storlek. Dom lär ju ha några payouts per dag att göra.

Att vissa anda bolag sköter sina Neteller utan direkt beror ju på att dom har andra rutiner för transaktioner. Som spelare vill man alltid ha det direkt och man tycker att det borde ju bara vara en "knapptrycknng" men så är det oftast inte. Det skall verifieras, kontrolleras etc, speciellt om det är första uttaget hos bolaget.
Har dom dessutom några som helst regler inom bolaget så har dom skyldighet gentemot deras spellicens utfärdare att följa vissa procedurer.
Frustrerande för spelare ibland men ganska sunt i de flesta fall, tex inskick av ID handlingar etc.

Fast detta är ju inga nyheter egentligen men ville bara skriva av mig lite...;-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 12:14   #5
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Lite funderingar att prova Sbobet då dem har väldigt bra utbud på fotboll och även live. Hört bra saker om dem på SBR, någon som har erfarenhet här`?
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-29, 14:20   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Lite funderingar att prova Sbobet då dem har väldigt bra utbud på fotboll och även live. Hört bra saker om dem på SBR, någon som har erfarenhet här`?
Sitter sjalv nastan uteslutande pa Pinnace MEN. Har en mycket nara van har borta som anvander Sbobet ganska mycket. Under de 18 manader jag kant honom har han inte haft nagot problem alls. Tror det ar en lite bortglomd marknad for europeiska spelare.

Om du vill kan jag hora efter om mer detaljer (om ID o s v).
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-29, 14:38   #7
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Är det någon som har någon erfarenhet av dom Asiatiska bolagen, t ex 12Bet och 188Bet?
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td