Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-15, 17:31   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bet 365 .. Hjälp!?


Hej hallå!

Har haft väldiga problem med bet 365 idag..
Först hade jag en kupong som hade med Avangard omsk. som vann på övertid. Jag hade spelat på matchodds( endast 1 eller 2 ) Men tydligen så var det inte inklusive övertid!? Så är det väl på alla andra sidor, spelar man endast 1-2 spel så gäller väl övertiden??

Hur som helst det riktigt sjuka är Manchester City matchen mot Wolves.. Hade wolves + 1.5 - 2.0 .. Alltså ett + 1.75 spel... Matchen slutar 4-3, plus mina 1,5- 2,0 borde det väl bli 4- 4.5 eller 5.0 .. Alltså borde väl båda de resultera i vinst.. MEN så var tydligen inte fallet då jag åker på en halvförlust. Någon som tidigare haft problem med bet 365 på detta viset?

Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 17:41   #2
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 146
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Kontakta deras Live-chat och fråga. Dom brukar svara snabbt.
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 17:42   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tallroth Visa inlägg
Hej hallå!

Har haft väldiga problem med bet 365 idag..
Först hade jag en kupong som hade med Avangard omsk. som vann på övertid. Jag hade spelat på matchodds( endast 1 eller 2 ) Men tydligen så var det inte inklusive övertid!? Så är det väl på alla andra sidor, spelar man endast 1-2 spel så gäller väl övertiden??

Hur som helst det riktigt sjuka är Manchester City matchen mot Wolves.. Hade wolves + 1.5 - 2.0 .. Alltså ett + 1.75 spel... Matchen slutar 4-3, plus mina 1,5- 2,0 borde det väl bli 4- 4.5 eller 5.0 .. Alltså borde väl båda de resultera i vinst.. MEN så var tydligen inte fallet då jag åker på en halvförlust. Någon som tidigare haft problem med bet 365 på detta viset?

Fotboll 90m hockey 60minuter, om annat inte anges, inget nytt
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 17:42   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Har du kontaktat supporten? Det händer ibland att sidor rättar spel fel. Efter kontakt så rättar dom till misstagen.

Eller har du kontaktat och de vägrat rätta sina fel?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:09   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har haft kontakt med dem angående det hockeyn. Det gällde inte övertid sa de.. Tyckte det va konstigt, frågade hur jag skulle kunna tippa inklusive övertid. Fick som svar att det kunde man inte...

På fotbollen har jag också varit i kontakt.. De skickade det vidare till en annan avdelning och skulle svara inom kort med mejl. Men har inte hört något ifrån dem än...

Hockeyn kan jag väl ta om det är så att de vägrar ha spel på övertid. Men fotbollen är ju solklar?
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:31   #6
 
Damphousses avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 1004
Standard

Det låter ju helt sjukt om matchodds inte innebär inkl. förlängning! Fick du insatsen tillbaka på hockeymatchen eller åkte du på förlust?


Känns ju mest troligt att spelet är felrättat (även fotbollsmatchen).
Damphousse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:34   #7
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Damphousse Visa inlägg
Det låter ju helt sjukt om matchodds inte innebär inkl. förlängning! Fick du insatsen tillbaka på hockeymatchen eller åkte du på förlust?


Känns ju mest troligt att spelet är felrättat (även fotbollsmatchen).
Europeisk hockey har allti varit utan OT på matchodds hos Bet365, inget nytt där..

En fördel är att veta vad man spelar på.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:36   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Damphousse Visa inlägg
Det låter ju helt sjukt om matchodds inte innebär inkl. förlängning! Fick du insatsen tillbaka på hockeymatchen eller åkte du på förlust?


Känns ju mest troligt att spelet är felrättat (även fotbollsmatchen).
Jo, jag tyckte det med.. Men efter att ha frågat ett antal gånger i chat supporten så fick jag samma svar. Det finns inte spel på övertid hos bet365. Endast NHL i så fall.. Fick även som svar att om jag tror att det ska bli övertid kan man ju alltid spela på oavgjort .. Då bad jag att få prata med någon annan men det fanns ingen sa han .

Nej, förlust fick jag inte på den, fick den bara som ogiltig i min kupong, alltså 1.00 i odds. Gjorde ju inte så himla mycket. Det som är värst är fotbollen! Då jag hade ganska stor satsning inne, och som jag inte kan förstå varför den inte skulle vara rätt. Hoppas verkligen att de inser att det blivit fel så jag får pengarna. Har aldrig varit med om felrättningar förut, inte vad jag märkt i alla fall. Händer det ofta?
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:41   #9
 
Damphousses avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 1004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Europeisk hockey har allti varit utan OT på matchodds hos Bet365, inget nytt där..

En fördel är att veta vad man spelar på.
Enligt bet 365: regler för all hockey utanför Nordamerika finns spelalternativet "Att vinna matchen" Detta inkluderar övertid och straffar.

Har alltid trott att detta motsvaras av matchodds. Har svårt att se meningen med att erbjuda tvåspels-alternativ på en marknad som i så fall kan resultera i tre olika utfall. Finns ju ingen anledning till att spela detta då. Motsvaras matchoddset av +0 handikapp i så fall eller vad?
Damphousse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:43   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Damphousse Visa inlägg
Enligt bet 365: regler för all hockey utanför Nordamerika finns spelalternativet "Att vinna matchen" Detta inkluderar övertid och straffar.

Har alltid trott att detta motsvaras av matchodds. Har svårt att se meningen med att erbjuda tvåspels-alternativ på en marknad som i så fall kan resultera i tre olika utfall. Finns ju ingen anledning till att spela detta då. Motsvaras matchoddset av +0 handikapp i så fall eller vad?
Var fann du detta? I så fall borde ju även hockeyn vara felrättad då jag har spelat Matchodds där det endast fanns 2 olika sidor att välja mellan 1-2.. kollade även Unibets odds, deras inklusive övertid låg exakt lika. Vilket också verkar väldigt konstigt!
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:45   #11
 
Damphousses avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 1004
Standard

Under tjänster hittar du hjälpmenyn. Där finns reglerna för alla sporter m.m.
Damphousse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:53   #12
 
Damphousses avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 1004
Standard

Såg nu att pengarna tillbaka gäller vi oavgjort på tvåvägsmarknader. Men om det är som du säger Tallroth att deras matchodds ligger i paritet med vad oddsen för spel inkl övertid gör hos andra operatörer så blir det ju jävligt ovärt att spela matchodds hos Bet365 iallafall.
Damphousse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 19:04   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej,

Angående spelet du hade en förfrågan om tidigare. Detta var svaret som vi fick:

”Alla spel på Asian Handicap In-Play marknaden regleras enligt målen för resten av spelet efter att spelet har lagts.

Som sådan var resultatet 4-2 efter det placerade vadet. Denna insats är två insatser som är 1.5 och 2.0, vilket är anledningen ½ är en förlorare och ½ är ogiltig.”

Detta är svaret jag fått.. Men det som är jävligt konstigt är ju tex överspelen.. står det 2-2 i en match med bara minuter kvar ligger överspels linan på 4.5 .. Vilket skulle innebära att de ska göra 5 mål sista minuten till svindåligt odds.. Vem fan försöker de lura!?!? Det är väl klart att de inte kan nollställa spelen man lägger och köra vad som händer efteråt!?!?
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 19:08   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tallroth Visa inlägg
Hej,

Angående spelet du hade en förfrågan om tidigare. Detta var svaret som vi fick:

”Alla spel på Asian Handicap In-Play marknaden regleras enligt målen för resten av spelet efter att spelet har lagts.

Som sådan var resultatet 4-2 efter det placerade vadet. Denna insats är två insatser som är 1.5 och 2.0, vilket är anledningen ½ är en förlorare och ½ är ogiltig.”

Detta är svaret jag fått.. Men det som är jävligt konstigt är ju tex överspelen.. står det 2-2 i en match med bara minuter kvar ligger överspels linan på 4.5 .. Vilket skulle innebära att de ska göra 5 mål sista minuten till svindåligt odds.. Vem fan försöker de lura!?!? Det är väl klart att de inte kan nollställa spelen man lägger och köra vad som händer efteråt!?!?
Men herregud Tallroth. Två stycken spel har du placerat där du inte vet reglerna för.

När du lägger ett livespel på asian på bet365 så räknas spelet från de mål som faller efter.

Dvs du kan tänka att det står 0-0.

Alla kan göra misstag såklart, men värderar man inte sina pengar mer än att man tar reda på vad som gäller innan man spelar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alibaba (+2)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 19:12   #15
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Du placerade vadet när Wolves ledde med 1-0 alltså, och fick vad runt 2.00 för +1.75, reagerar du inte på att sådant odds är totalt orimligt?

Med tanke på att oddset stängde på average 1.49 innan matchen på det spelet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td