Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Härliga konversationer med kundtjänst
Kära sharpare,
För oss som varit i kontakt med spelbolagens kundtjänster i olika ärenden, oftast när de gjort något riktigt puckat (se t.ex. tråden om limiteringar), så kan man ibland inte göra annat än skratta åt dem trots att de tar ens pengar och ber en dra åt helvete med fina ord. Här tänkte jag att vi kunde samla chattkonversationer, mail och skärmdumpar som utvecklats mer åt det komiska hållet. Nedan ett dagsfärskt exempel för den som orkar skumma en chattkonversation. Spoiler:
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom." Senast redigerad av Soap den 2011-03-03 klockan 22:28. Anledning: La in spoiler pga konversationens längd |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag kräktes lite inombords där när du var tvungen att show-offa med din vinst. Men ja konstig regel, och deras "förklaring" var löjlig. Givetvis är det insatsen som ska räknas.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
I övrigt har jag inget behov av att bevisa att jag plussar, i synnerhet inte eftersom jag som sagt till största delen följer cappers.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|