Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-14, 21:42   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
10bet tror jag faktiskt är brittisk/semibrittisk även om jag inte skall svära på det. Men ranka SBO eller 188 över 12Bet skulle jag aldrig göra för en små/medel spelare. Den som vill få in större summor på 12bet kan även spela på IBCbet/Dafabet som har samma odds men högre limits, krävs dock invite/agent (iaf till IBC.
Jag håller inte alls med om att 12bet är bättre än SBO och 188bet.
Jag har alla tre och tycker helt klart att sbo och 188 är vassast vad gäller utbud.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-14, 22:12   #17
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Jag vet men vanligtvis brukar där vara listade matcher sen om man vill ha fler bets på just den matchen trycker man på "more bets +6" eller liknande intill.

Hur säker är 188 då? Hur mycket får ni igenom där?
Förut tog de iaf 5 siffrigt (SEK) på de flesta fotbolls AH. Aldrig bettat på hörnor men kan inte tänka mig att du får in mindre än 5 000 per klick iaf.

Hur säkra de är det vet man aldrig. Det som är lite av grejen med asiater. Du betalar det högre oddset med risken att bli rippad. Håller du nere volymen på sajten så är det +EV på att lira där trots risken att bli rippad. Flytta pengar med MB är inga bekytmmer på asiaterna och du har dina pengar inom timmen oftast. Nackdelen med att flytta mycket pengar in/ut är om du blir kollad av skatteverket dåp varje uttag komemr bli beskattat.

För de som inte var med förut så försvann alltså Pointbet i princip över en natt. De sponsrade storlag i europa och var troligtvis större än SBObet och 188bet tillsammans.
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-14, 22:15   #18
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Jag håller inte alls med om att 12bet är bättre än SBO och 188bet.
Jag har alla tre och tycker helt klart att sbo och 188 är vassast vad gäller utbud.
Jag bryr mig om +0,01 på oddset och då var 12bet vassast förut. De är oftare vassare även nu när jag kollar vad matchoddsen ger. Speciellt om du ska lira mot public joe. Nu pratar jag fotboll AH och Ö/U.
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td