Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-25, 14:32   #256
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Hej XXX,

Vi kontaktar dig gällande insatser på odds.

Vi har inga individuella begränsningar på våra spelare. Dock händer det ibland att våra oddssättare sätter gränser för specifika spel.

Det går inte att ge ett generellt svar på hur stor maxvinsten är eftersom denna varierar beroende på ett flertal faktorer, och kan dessutom ändras från en minut till en annan.
>> Denna kan tyvärr inte höjas på något sätt, men om du får upp ett meddelande om maxgräns, har du flera alternativ ändå;

Dels erbjuder vi att du kan lägga spelet för maximalt accepterade insatsen, och sända resten av insatsen för manuellt godkännande av vår oddsavdelning.Du kan också ringa oss så att vi kan se efter direkt med oddsavdelningen om vi kan godkänna din insats (detta förutsätter att du redan försökt lägga spelet).

Du når oss via telefon på 0200-899 933 (Gratis).

Tack för din förståelse i frågan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Där ser ni, Unibet har inga individuella begränsningar...
Men allvarligt talat, varför spelar ni överhuvudtaget på det jäkla skitbolaget? Gör som jag, be de dra åt skogen och spela hos andra RIKTIGA spelbolag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), jaroiten (+5)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:11   #257
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Hej XXX,

Vi kontaktar dig gällande insatser på odds.

Vi har inga individuella begränsningar på våra spelare. Dock händer det ibland att våra oddssättare sätter gränser för specifika spel.

Det går inte att ge ett generellt svar på hur stor maxvinsten är eftersom denna varierar beroende på ett flertal faktorer, och kan dessutom ändras från en minut till en annan.
>> Denna kan tyvärr inte höjas på något sätt, men om du får upp ett meddelande om maxgräns, har du flera alternativ ändå;

Dels erbjuder vi att du kan lägga spelet för maximalt accepterade insatsen, och sända resten av insatsen för manuellt godkännande av vår oddsavdelning.Du kan också ringa oss så att vi kan se efter direkt med oddsavdelningen om vi kan godkänna din insats (detta förutsätter att du redan försökt lägga spelet).

Du når oss via telefon på 0200-899 933 (Gratis).

Tack för din förståelse i frågan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Där ser ni, Unibet har inga individuella begränsningar...
Men allvarligt talat, varför spelar ni överhuvudtaget på det jäkla skitbolaget? Gör som jag, be de dra åt skogen och spela hos andra RIKTIGA spelbolag.


Ja tjena, Unibet limiterar inte men har istället begränsningar på vissa insatser...hmmm, detta var ju ett riktigt komiskt svar ifrån Unibet
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:53   #258
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Som Svenska Spel alltså. Skönt då var den saken utredd en gång för alla.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:56   #259
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Som Svenska Spel alltså. Skönt då var den saken utredd en gång för alla.
Fast Svenska Spel har samma regler för ALLA sina kunder & gör INGEN skillnad på om du är en vinnande spelare eller ej!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 18:36   #260
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Det där med ironi kan vara svårt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 23:48   #261
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

100kr riskfritt i stanley cup i natt! (VIA MAIL!)

Dock en del felskrivningar och konstigheter med deras utskick!

Citat:
Hur får jag bonusen?
1. Gå till avdelningen "Mitt Konto" och välj Min Bonus.
2. Acceptera villkoren och aktivera bonusen.
3. Ditt första spel efter du accepterat bonusen är riskfritt upp till 100 kr.
4. Du väljer själv om du vill spela Prematch eller Livespel.
4. Du har fram till torsdagen den 4 juni kl 06.00 på dig att acceptera bonusen.
I vilkoren står det att det gäller endast livespel (Vilket kundtjänsten har bekräftat stämmer)

Man har till 06 att acceptera bonusen men matchen börjar 02, pågår matcherna 4h? :O
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 11:23   #262
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

100kr riskfritt om man gillar dem på instagram

Kampanj

Och en av deras instagramfilmer som var rolig

https://www.facebook.com/UnibetSveri...type=2&theater
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-08, 16:03   #263
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Förhöjt odds på Sverige ikväll. Från 2.10 till 4.00
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-08, 16:14   #264
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Förhöjt odds på Sverige ikväll. Från 2.10 till 4.00
Hittar ej?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-08, 17:21   #265
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1117
Standard

Prata inte om förhöjt odds på Sverige!. 200 pix e max, pinsamt att ens erbjuda detta spel då ev vinst på mellanskillnaden på oddset måste omsättas flera gånger, bättre kan ni unibet m.f.l
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-08, 22:56   #266
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Oddset var närmare verkligheten än man trodde för övrigt, nu efterhand när man sett ett lag som spelar mer instabilt än ett knattelag...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-08, 23:38   #267
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Hmmm magkänslan fick mig att avstå dessa 4 ggr, finns ju egentligen ingen logik i att avstå ett sånt odds men ändå...

I efterhand räcker ju inte 100 ggr heller, så de tankarna avstår jag, konstaterar bara en tragisk match och för den delen lag och är bara allmänt tom ikväll.

Huvva.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-09-08 klockan 23:40.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-09, 14:32   #268
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag trodde att Sverige skulle vinna igår, men är inte speciellt förvånad över att det istället blev 1-4 i baken.

Jag har länge hatat Sverige som land och efter att Lagerbäck försvann och sopan Hamrén tillträdde så har jag tappat intresset för landslagsfotbollen och jag hejar inte ens på Sverige sedan något år tillbaka. Hamrén avvecklade på en mycket kort tid den svenska defensiva disciplinen. Under Lagerbäcks tid så var det otroligt ovanligt att Sverige förlorade med mer än ett mål, än mindre med tre eller fler. Jag kommer spontant endast ihåg en kvalmatch borta mot Spanien som Sverige förlorade med 3-0 under Lagerbäcks styre, men jag är säker på att det finns fler exempel. Jag kan inte ens komma ihåg en annan match där Sverige har släppt in fler än två mål under Lagerbäcks styre. Under Hamrén så släpper Sverige regelbundet in både 3, 4 och 5 mål.

Jag kommer att heja på Island nästa turnering. I övrigt så hejar jag på länder som Tjeckien, Slovakien och Ungern eftersom att det är mycket trevliga länder att vistas i och länder som dessutom inte tar in tiotusentals muslimer varje år.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 15:28   #269
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag trodde att Sverige skulle vinna igår, men är inte speciellt förvånad över att det istället blev 1-4 i baken.

Jag har länge hatat Sverige som land och efter att Lagerbäck försvann och sopan Hamrén tillträdde så har jag tappat intresset för landslagsfotbollen och jag hejar inte ens på Sverige sedan något år tillbaka. Hamrén avvecklade på en mycket kort tid den svenska defensiva disciplinen. Under Lagerbäcks tid så var det otroligt ovanligt att Sverige förlorade med mer än ett mål, än mindre med tre eller fler. Jag kommer spontant endast ihåg en kvalmatch borta mot Spanien som Sverige förlorade med 3-0 under Lagerbäcks styre, men jag är säker på att det finns fler exempel. Jag kan inte ens komma ihåg en annan match där Sverige har släppt in fler än två mål under Lagerbäcks styre. Under Hamrén så släpper Sverige regelbundet in både 3, 4 och 5 mål.

Jag kommer att heja på Island nästa turnering. I övrigt så hejar jag på länder som Tjeckien, Slovakien och Ungern eftersom att det är mycket trevliga länder att vistas i och länder som dessutom inte tar in tiotusentals muslimer varje år.
Hoppas det känns bättre nu när du fick lätta lite på hjärtat.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 17:09   #270
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hoppas det känns bättre nu när du fick lätta lite på hjärtat.
Då jag inte hejar på Sverige så spelar det som ingen större roll hur det gick, så det känns varken bättre eller sämre.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td