Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-05, 18:01   #466
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Som b365:s näst bästa kund i Sverige har jag inte heller fått på ett par veckor nu, men skulle gissa på att dom håller igen med lojalitetsbonusarna närmsta tiden då det lär komma en 1k bonus inför starten av Premier Leauge
Om du är deras näst bästa kund, vem är då deras bästa? Jimmie?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-05, 18:35   #467
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag har mina aningar.
Va fan säg inte så , jag sökte i mailen och hittade bara mail från 2009 och 2010 om säsongsstartsbonus men är säker på att jag fått varje år sedan minst 2009 då, förmodligen ännu tidigare....

7aug -09 och 4aug -10 så borde dimpa ner något snart till dom lyckliga
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-05, 18:37   #468
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Om du är deras näst bästa kund, vem är då deras bästa? Jimmie?
Sätter högra pungkulan på att det är Nicksson
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-05, 19:00   #469
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

[QUOTE=Wagner;500705]Jag har mina aningar.[/QUOTe

Jag brukar även få äta julbord årligen samt Ålandskryssning med fri dricka, så farbror Wagner är inne på rätt spår.

Deras nya historik-system gör det i stort omöjligt att hålla koll på resultatet just hos dom, men uppskattningsvis så landar vi på en roi runt 100.000392. Då är det optimistiskt räknat ska tilläggas
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 14:20   #470
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Idag fick jag säsongsbonusen, sämre villkor än vanligt 25% upp till 1k

19k i omsättning innan den är clerad.

Vill minnas att det alltid varit 100% upp till 1k och en oms på 3-6k förut.

Och då har jag nog torskat ungefär 50k hos dom bara i Augusti....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 14:59   #471
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fick samma nu. Ja man har blivit snålare. Är ju en ganska trogen kund jag med till dom.

Ja 250 kr på att sätta in 1000 kr är ju inte så bra precis.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-25, 22:19   #472
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Fan, mitt 3:e konto på Bet365 blev limmat idag. Höll iaf flera månader! Men de verkar direkt bli sura när man surebettar mot en sharp bookie (SBOBET i detta fall)... Nån som har lite nya ID jag kan låna?
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-25, 22:25   #473
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
Fan, mitt 3:e konto på Bet365 blev limmat idag. Höll iaf flera månader! Men de verkar direkt bli sura när man surebettar mot en sharp bookie (SBOBET i detta fall)... Nån som har lite nya ID jag kan låna?
Vad använder du för VPN på bet365?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-25, 22:36   #474
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vad använder du för VPN på bet365?
Inget, bara unika IPn mellan kontona (dvs jag kör på ett tills det inte funkar längre och sen byter IP innan jag startar nästa).
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-10, 16:10   #475
 
Reg.datum: sep 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 3
Sharp$: 12
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
Inget, bara unika IPn mellan kontona (dvs jag kör på ett tills det inte funkar längre och sen byter IP innan jag startar nästa).

Hur byter du IP?
sjohansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-12, 15:34   #476
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Har det här bolaget schemalagt årliga gryningsräder i början av januari eller vad är det frågan om? Mitt egna konto är limmat sedan början av 2011, kan ha varit i januari det med. Två år i rad har jag blivit kraftigt limiterad på de två Bet365-konton som jag har haft tillgång till i andras namn, samtidigt som en annan jag har ett spelsamarbete med råkat ut för samma sak, alltid kring 10nde Januari.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 16:58   #477
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Detta bolag börjar bli mer och mer svinigt. Känns ändå okej att man kan få härja i en dryg månad innan limiteringen kommer, men det är andra saker som är riktigt illa.

Det här med att de skickar mail som man knappt märker av när de gör korrigeringar av spel är fan inte trevligt. La t ex ett platsspel på skidskytte till 4.50. Vinnaroddset var typ 15-18x på denna åkare och ett par andra, men de andra med samma vinnarodds stod i 2.75 på plats. Ser efter tävlingen ett mail om att oddset på mitt vad korrigerats till 2.75. Nu har man ju förvisso möjligheten att annullera spelet fram till eventets starttid, men det är knappast alltid som man upptäcker att de har korrigerat. Om de nu ändå är sviniga nog att välja att tolka detta som "uppenbart felsatt" så är det enda rätta att annullera spelen rakt av. Vore ju genialiskt av ett ondskefullt bolag att sätta detta i system för att få folk att lägga in spel till överodds som senare förvandlas till rejäla underodds, då en stor del av spelarna skulle missa mailet. Det känns dock långsökt att ett bolag så stort som 365 skulle ha detta som en medveten strategi.

Seriöst, det är förfan inte uppenbart felsatt, jag reflekterade förvisso över att de förmodligen kunde ha begått ett litet misstag pga denna avvikelse, men då får de fan stå för det. Det är heller ingen sport då skillnaden mellan 4.50 och 2.75 automatiskt gör 4.50 till ett överodds, vilket ju nästan alltid skulle vara fallet om det gällde 1x2-marknaden i fotboll. Många åkare som står i 2.75 på prispallen är groteska underodds som jag inte ens skulle spela till det dubbla oddset. Det fungerar inte att jag som spelare skall behöva ta hänsyn till varenda eventuellt möjligt fel som kan ha skett vid oddssättningen utifrån förhållandet mellan vinnar- och platsoddsen för omkringliggande åkare på oddslistan. Det var inte så att de hade råkat vända på pall-oddsen på Martin Fourcade och erbjudit 3.50x på pallen och 1.30 på att missa pallen i en sprint där han står i 1.80 som vinnare, det hade varit uppenbart felsatt.

De flesta spelarna hade inte ens märkt av denna lilla avvikelse och jag blev otroligt förvånad själv. En icke-analytisk kund som spelar för småsummor kommer inte att märka av en skillnad på 4.50 och 2.75 i ett fall som detta, även om den är van att spela på odds. Att olika åkare med samma vinnarodds har olika platsodds är dessutom helt normalt, vilket gör det hela ännu mer absurt. Kvoten mellan de olika sannolikheterna för att en åkare skall vinna en tävling och att den skall vara på prispallen är absolut inte ens i närheten av att vara konstant. Stina Nilsson (även Petter Northug och J.T.Bö under större delen av deras karriärer) är bra exempel på sådana som vanligtvis antingen vinner lopp eller som lika gärna kan sluta på plats 20+. Å andra sidan är t ex Hanna Falk ett utmärkt exempel på någon som kan rada upp ett stort antal pallplatser under en säsong utan att någonsin ens vara i närheten av att vinna en sprint. Kvoten mellan vinnar- och platsoddsen för Hanna Falk skall vara otroligt mycket större än kvoten mellan vinnar- och platsoddsen för Stina Nilsson.

Jag tycker även att de borde visa att de är världens störta spelbolag och acceptera att vissa kunder plockar sexsiffriga belopp av dem genom att i alla fall erbjuda ett antal tusenlappar "to win" per vad.

Senast redigerad av Slurf den 2017-03-13 klockan 17:16.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-19, 02:31   #478
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Någon som vet huruvida det är möjligt att se sin maxinsats via deras mobilversion? Har ej tillgång till dator där man lätt kan se insatsgränsen i betslip.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 16:36   #479
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 11
Sharp$: 29
Standard

Jag har gjort bort mig. Trodde inte att jag hade haft ett konto tidigare hos Bet365 men nu när jag bläddrade igenom lösenordspärmen upptäckte jag att jag redan öppnat ett konto och tagit del av deras välkomsterbjudande.

Har satt in 1000 kr och har fått 1000 kr i bonus. Sen har jag vunnit 450 så totalt har jag 2400 inklusive 1000 kr bonusen.

Nån som har nån bra idé hur jag ska göra? Kontona står på samma adress, e-mail, telefonnummer och samma personnummer (om man nu lämnar det). Tror att jag gick plus förra gången när jag spelade så jag har säkert skickat in kopia på körkort.
maria888 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 17:34   #480
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maria888 Visa inlägg
Jag har gjort bort mig. Trodde inte att jag hade haft ett konto tidigare hos Bet365 men nu när jag bläddrade igenom lösenordspärmen upptäckte jag att jag redan öppnat ett konto och tagit del av deras välkomsterbjudande.

Har satt in 1000 kr och har fått 1000 kr i bonus. Sen har jag vunnit 450 så totalt har jag 2400 inklusive 1000 kr bonusen.

Nån som har nån bra idé hur jag ska göra? Kontona står på samma adress, e-mail, telefonnummer och samma personnummer (om man nu lämnar det). Tror att jag gick plus förra gången när jag spelade så jag har säkert skickat in kopia på körkort.
Ta kontakt och förklara situationen och se vad de säger. Det är det bästa du kan göra, för de kommer förr eller senare märka det och det är nog större chans att de ser mellan fingrarna om du berättar om ditt misstag.

Sedan hur det är möjligt att det gått att registrera ett konto till med samma e-postadress är en annan fråga.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td