Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-17, 13:17   #181
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Ibland undrar jag om ditt förtroende inte är lite väl överdrivet. Har du lika stort förtroende för deras marketingpersonal att nå ut till travspelarna också?
Om jag säger så här då. Ju mindre spel dom får från obekväma konton på udda marknader desto gladare blir dom.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-18, 14:26   #182
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag har fullt förtroende för att spelbolagen vet hur man vinstmaximerar.
Det finns väl hur många exempel som helst på att de inte vet det.

I just det här fallet är det väl bättre att låta spelaren skicka spelet till granskning så att tradingavdelningen snabbt ser att oddset eventuellt bör sänkas.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-20, 19:47   #183
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Det verkar som att NB´s travcompiler sedan många år numera jobbar på Vi Tippa! Kan nog förklara förändringarna vad gäller limits. Har de ingen som kan hantera risk på trav så är nog risken att de plockar bort det helt...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 19:02   #184
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Hej,
Hur snabba är Nordicbet på att rätta oddsspel?
Mer exakt MMA och UFC, om jag lägger ett spel på en tidigare förmatch runt 02:00 är den rättad tills huvudmatchen drar igång runt 06-07?
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 23:01   #185
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mapa0402 Visa inlägg
Hej,
Hur snabba är Nordicbet på att rätta oddsspel?
Mer exakt MMA och UFC, om jag lägger ett spel på en tidigare förmatch runt 02:00 är den rättad tills huvudmatchen drar igång runt 06-07?
Det bör vara rättat, de är rätt snabba.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-05, 18:22   #186
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Tänkte norpa 100 kronorsbonusen på CHL genom att spela 100 kronor på ett objekt. Kom upp en dialogruta i vanlig ordning om att 30 kronor är vad vi tar emot, resten ska vi titta på. Slug som man är så är det all-in som gäller och inget annat. Inget Nordicbet ville så det blev inget spel. Försökte då ta ett lägre odds och då kom det upp en blå ruta med ett freebet. Då återgick jag till det gamla högre oddset och då var det inga problem. Så nu sitter man med 100 kronorsspel med noll i risk och imorgon tar vi Sverige på liven.... och nästa vecka CHL igen...
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-05, 19:38   #187
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Tänkte norpa 100 kronorsbonusen på CHL genom att spela 100 kronor på ett objekt. Kom upp en dialogruta i vanlig ordning om att 30 kronor är vad vi tar emot, resten ska vi titta på. Slug som man är så är det all-in som gäller och inget annat. Inget Nordicbet ville så det blev inget spel. Försökte då ta ett lägre odds och då kom det upp en blå ruta med ett freebet. Då återgick jag till det gamla högre oddset och då var det inga problem. Så nu sitter man med 100 kronorsspel med noll i risk och imorgon tar vi Sverige på liven.... och nästa vecka CHL igen...
Skriver du offentlig dagbok i tråden?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-05, 20:21   #188
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Skriver du offentlig dagbok i tråden?
Retar mig som fann på hela den här jävla Betsson-koncernen på hur de sköter en bookmaker, så var gång det kostar något för dom så är det värt en text.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-22, 14:20   #189
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Detta händer mig hela tiden numera.
Senast idag.
Spelade ett odds till 1,45. Fick inte igenom en krona. sänktes direkt efter till 1,42.
Spelade ett odds 2,50. Fick inte igenom en krona, sänktes direkt efter till 2,11
Spelade ett odds till 1,75. Samma visa, fick inte igenom ett skit och genast sänkning till 1,65

Detta är så jävla omoget och fult att man har all rätt att bli förbannad. Man undrar vad det är för jävla pajas till trader som sitter där. Då och då får man igenom något spel men det är väl mest som tack för hjälpen. Det är travodds de handlar om. Ingen stor sport på nätet i och för sig men det har inget med deras beteende att göra.

Igår kvällen innan är det inte ens lönt att försöka att spela för då har personalen gått hem för länge sedan. En del kallar Betsson-koncernen servicemedvetna. Jag kallar det skit!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-22, 19:45   #190
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Detta händer mig hela tiden numera.
Senast idag.
Spelade ett odds till 1,45. Fick inte igenom en krona. sänktes direkt efter till 1,42.
Spelade ett odds 2,50. Fick inte igenom en krona, sänktes direkt efter till 2,11
Spelade ett odds till 1,75. Samma visa, fick inte igenom ett skit och genast sänkning till 1,65

Detta är så jävla omoget och fult att man har all rätt att bli förbannad. Man undrar vad det är för jävla pajas till trader som sitter där. Då och då får man igenom något spel men det är väl mest som tack för hjälpen. Det är travodds de handlar om. Ingen stor sport på nätet i och för sig men det har inget med deras beteende att göra.

Igår kvällen innan är det inte ens lönt att försöka att spela för då har personalen gått hem för länge sedan. En del kallar Betsson-koncernen servicemedvetna. Jag kallar det skit!!
Byt sida? inte som att de har bäst odds ändå..?
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 09:11   #191
 
EnRiktigGamblers avatar
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 13
Sharp$: 1187
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Detta händer mig hela tiden numera.
Senast idag.
Spelade ett odds till 1,45. Fick inte igenom en krona. sänktes direkt efter till 1,42.
Spelade ett odds 2,50. Fick inte igenom en krona, sänktes direkt efter till 2,11
Spelade ett odds till 1,75. Samma visa, fick inte igenom ett skit och genast sänkning till 1,65

Detta är så jävla omoget och fult att man har all rätt att bli förbannad. Man undrar vad det är för jävla pajas till trader som sitter där. Då och då får man igenom något spel men det är väl mest som tack för hjälpen. Det är travodds de handlar om. Ingen stor sport på nätet i och för sig men det har inget med deras beteende att göra.

Igår kvällen innan är det inte ens lönt att försöka att spela för då har personalen gått hem för länge sedan. En del kallar Betsson-koncernen servicemedvetna. Jag kallar det skit!!
Försök först lägga ett spel på fel sida. Du får inte in en krona och de sänker oddset och höjer på andra sidan. Fritt fram att spela på andra sidan till högre odds
EnRiktigGambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-23, 10:05   #192
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EnRiktigGambler Visa inlägg
Försök först lägga ett spel på fel sida. Du får inte in en krona och de sänker oddset och höjer på andra sidan. Fritt fram att spela på andra sidan till högre odds
Även om det är en ful fisk så vet han ändå vad han lägger ut och vad övriga bolag ligger på. Och han vet att jag vet det. Det är det som är lite surt. Tar man ställning så borde man ändå stå för det lite eller syssla med politik.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-30, 15:36   #193
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Försökte spela 750:- på Gefle mot Malmö FF. Fick inte igenom en krona och vips så sänkte de till 2,85. Detta är inte bookmakers utan parasiter! Mitt råd till nya spelare är att inte öppna konto hos varken Betsson, Nordicbet eller Betsafe eller nos någon annan hos Betsson-koncernen. Tycker inte heller en seriös sajt som Sharps ska göra reklam för sådana bolag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), pawweshark (+10)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-30, 18:58   #194
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Försökte spela 750:- på Gefle mot Malmö FF. Fick inte igenom en krona och vips så sänkte de till 2,85. Detta är inte bookmakers utan parasiter! Mitt råd till nya spelare är att inte öppna konto hos varken Betsson, Nordicbet eller Betsafe eller nos någon annan hos Betsson-koncernen. Tycker inte heller en seriös sajt som Sharps ska göra reklam för sådana bolag.
Mitt råd är precis tvärtom, koncernen+Kambi är ett måste, visst du kommer bli limmad men det är gratispengar fram tills dess.

Ladbrooks, där har ni några som också knarkar på arbetstid, också ett måste att ha om man inte redan har dom.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-30, 21:42   #195
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Mitt råd är precis tvärtom, koncernen är ett måste, visst du kommer bli limmad men det är gratispengar fram tills dess.
Koncernen har inga problem med att en ny spelare spelar Gefle till 3,05, men när en ny spelare vet varför han spelar Gefle just då till oddset 3,05 kommer han inte kunna spela det. Även om du är ny och vet vad du gör lär det inte dröja länge förrän dom gör det också.

Varför ska nya spelare rekommenderas till att spela hos dom? Hade jag lirat X eller Malmö hade jag rätt troligt fått spela mina 750:- så hur fan ska man kunna tjäna pengar hos ett oseriöst bolag när de absolut inte vill ha något motstånd alls.

Nä, schas.., säger jag och jag tycker absolut inte att deras skyltar hör hemma hos Sharps om ni är någorlunda seriösa och jag har ändå skrivit mycket om koncernen den senaste tiden så detta är inget nytt. Ett spelforum borde ändå kunna ställa ett bolag till svars. Maila dom om detta är deras nya sätt att bedriva sportbetting är mitt råd?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td