Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-30, 22:10   #196
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Koncernen har inga problem med att en ny spelare spelar Gefle till 3,05, men när en ny spelare vet varför han spelar Gefle just då till oddset 3,05 kommer han inte kunna spela det. Även om du är ny och vet vad du gör lär det inte dröja länge förrän dom gör det också.

Varför ska nya spelare rekommenderas till att spela hos dom? Hade jag lirat X eller Malmö hade jag rätt troligt fått spela mina 750:- så hur fan ska man kunna tjäna pengar hos ett oseriöst bolag när de absolut inte vill ha något motstånd alls.

Nä, schas.., säger jag och jag tycker absolut inte att deras skyltar hör hemma hos Sharps om ni är någorlunda seriösa och jag har ändå skrivit mycket om koncernen den senaste tiden så detta är inget nytt. Ett spelforum borde ändå kunna ställa ett bolag till svars. Maila dom om detta är deras nya sätt att bedriva sportbetting är mitt råd?
Lägg inte energi på saker du ändå inte kan påverka.

Det är självdestruktivt och påverkar både liret och livet i stort.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-30, 22:34   #197
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Lägg inte energi på saker du ändå inte kan påverka.

Det är självdestruktivt och påverkar både liret och livet i stort.
Men då når ju inte budskapet ut?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-30, 22:49   #198
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Men då når ju inte budskapet ut?
Budskapet som alla seriösa spelare redan vet om? Att EU-bookies inte gillar vinnande spelare och att vi måste använda Asien istället? Tror inte Betsson-koncernen bryr sig om huruvida dom har reklam på Sharps eller inte, med tanke på att dom syns ÖVERALLT annars.. TV, Internet, Radio.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-31, 07:36   #199
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Mitt råd är precis tvärtom, koncernen+Kambi är ett måste, visst du kommer bli limmad men det är gratispengar fram tills dess.

Ladbrooks, där har ni några som också knarkar på arbetstid, också ett måste att ha om man inte redan har dom.
Säger han som inte "har tid" att fixa konton när alla lägen i världen har uppenbarat sig

Koncernen är bäst så länge det varar, dom har låtit mig hållas på mitt andra i konto flera månader nu.

Ladbrokes är fantastiska, kanske speciellt på tennis in play, där har dom läskigt dålig men också snabbast att limma. 3 konton förbrukade på ganska kort tid
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)

Senast redigerad av Nicksson den 2016-10-31 klockan 07:47.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-31, 15:04   #200
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Säger han som inte "har tid" att fixa konton när alla lägen i världen har uppenbarat sig

Koncernen är bäst så länge det varar, dom har låtit mig hållas på mitt andra i konto flera månader nu.

Ladbrokes är fantastiska, kanske speciellt på tennis in play, där har dom läskigt dålig men också snabbast att limma. 3 konton förbrukade på ganska kort tid
Haha, men jag är så vass så jag klarar mig ändå #GSW

Men skall ta i det idag, fick faktiskt lite ryckningar när jag tänkte på NBA....
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 17:34   #201
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

För den som trots allt gillar NordicBet, eller den som inte gör det och vill "lura av dem" en hundring så finns det 100 kr gratis här:

http://pl-guide.com/betting/oddsbonus/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5), Fulsprit (+5), Rejs (+2), pawweshark (+3)
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 17:02   #202
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Nu finns det inga travodds hos Nordicbet. Däremot hos Betsafe och Betsson. Likadant var det i gårkväll. Har de tagit sitt förnuft till fånga och är på väg att avveckla och gör det nu i småskala, eller är det bara en tillfällighet? Är det någon som har koll på vad som händer innanför dörrarna hos koncernen?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 17:22   #203
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Nu finns det inga travodds hos Nordicbet. Däremot hos Betsafe och Betsson. Likadant var det i gårkväll. Har de tagit sitt förnuft till fånga och är på väg att avveckla och gör det nu i småskala, eller är det bara en tillfällighet? Är det någon som har koll på vad som händer innanför dörrarna hos koncernen?
Byt språk...
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 20:18   #204
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Någon som fått reloadbonus under 2017?
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-11, 18:40   #205
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 38
Standard

Sitter och bråkar med deras livechatt.

Fick in ett riskfritt spel och hade sedan tidigare en bonus som behövde omsättas. Sitter med två bonusar en på 98 kronor och en på 660 kronor. Sätter totalt över 1100 kr på Sverige-Italien för att få bort den lilla bonusen helt och vara en bra bit på vägen med den andra. Ser efter matchen att endast den lilla bonusen försvunnit.

Kontaktar deras chatt och de menar på att eftersom mina spel är lagda på samma marknad och rättats samtidigt så har de blivit låsta till den ena bonusen. Läser igenom regelverket, ingenstans står det att bara en bonus kan omsättas åt gången.

Öppnar upp Betssons chat, vill fråga hur det hade funkat på deras sida, då får jag frågan ifall jag vill gå till den redan öppnade chatten. Då förs all historik mellan mig och Nordicbet över till Betsson. Intressant, tänker jag. Samma chatt. Ringer dem och frågar istället, får till svars att överskottet av pengar som hade använts på den första bonusen hade bara fortsatt över till nästa. Okej, vad trevligt.

Två företag, en ägare. Samma kundtjänst, samma allmäna regelverk(olika omsättningskrav) men två olika system när det kommer till att rätta spelen.

Nu har 850 kronor pissats ut förgäves och möjligheten att omsätta bonusen är förminskad.

Nordicbet - jag är inte nöjd.

Fick frågan om det var något annat de kunde hjälpa mig med och jag svarade att en insättningsbonus som plåster på såren hade inte suttit fel. Han skulle givetvis kolla men kom tillbaka med att det har tydligen varit för mycket bonusar för min del det sista. Lustigt, samma bonusar som alla blivit erbjudna.

Men men, det går bra nu.
augusto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-12, 08:02   #206
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Be om en reload i ditt läge låter som att försöka släcka en eld med bensin
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td