Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-06, 11:32   #31
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard


Bonus: €25 bonus i form av ett gratisspel. OBS: Gäller mellan 1-31 december.
De har den inte utskrivet på hemsidan ännu, men den gäller. Enligt deras support:
Citat:
Bianca: This promotional offer is open to all our European customers from December 1 to 31st.
Bianca: The Terms and Conditions on this is not up at the moment. However, this is how it works.
Bianca: If you can see the Terms and Conditions for the GBP 25 Free Bet it is the same expect for the the maximum bonus which is EUR 25.00.
Bianca: It is basically like a no lose bet for your first settled bet. If you wager and lose your first settled bet from December 1 - 31st then we will refund the stake up to EUR 25.00
Boone: Okay, so they can sign up at the GBP 25 bonus page but receive the EUR 25.00 bonus. Correct?
Bianca: Yes.
Bianca: As long as the country is in Europe.
Bara att passa på innan 2012 alltså om ni vill ha €25 bonusen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 20:45   #32
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Hi

188BET has a policy of continuously reviewing the jurisdictions from which our business is accepted.

As a result of online gambling regulatory changes specifically in Denmark that are outside of our control, we have taken the decision to withdraw from accepting bets and wagers from Denmark and Danish territories.

The action is taken with regret, but we will cease to accept bets from Denmark and Danish territories. Your account will be closed on December 31st, but you will be able to place bets up to December 18th. After that date, if you have any funds in your 188BET account, please log in and request a withdrawal prior to your account being closed.

We will continue to monitor this issue and if the circumstances change we will advise you accordingly.

We remain a fully licensed and strictly regulated business in the Isle of Man, British Isles and we continue to trade in other jurisdictions where permitted, as normal.

We thank you for your support and business and trust you found 188BET an enjoyable experience.

Yours truly,

The 188BET Team
WTF
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 22:54   #33
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Min hjärna är på semester...

Spelade mitt första spel på 188bet idag. €25 som ni så generöst framförhandlat åt oss här på Sharps!

Nu visade det sig att Hull var på gott humör idag och drog in vinsten till mig. Glad för det naturligtvis och tack och bock.

Mem Mammon i mig är ju inte nöjd - bara förvirrad. Om spelet sitter så får jag inga nya €25 att spela för väl? Det är bara om spelet gått förlorat som jag fått det?
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 11:17   #34
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

dum fråga kanske, men gäller bonusen om jag signar via länken här på sidan, eller måste jag göra något annat? Vore iofs. konstigt om det inte skulle funka om man signar ifrån er länk, men, better safe then sorry..
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 12:49   #35
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Du måste utföra detta steget också:

Citat:
To get your free bet, email [email protected] with your User Name, the Bet ID, and Promotion code 'NU125'
Det vill säga maila [email protected] med ditt användarnamn, Bet ID (från ditt första lagda spel) och sen promotionkoden NU125.

Missade svara dig dellgren, men du har rätt. Vinner du första får du ingen bonus. Du spelar indirekt med spelbolagets pengar första spelet (upp till €25) och vinner du får du vinsten, förlorar du får du tillbaka insatsen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 13:12   #36
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Du måste utföra detta steget också:



Det vill säga maila [email protected] med ditt användarnamn, Bet ID (från ditt första lagda spel) och sen promotionkoden NU125.

Missade svara dig dellgren, men du har rätt. Vinner du första får du ingen bonus. Du spelar indirekt med spelbolagets pengar första spelet (upp till €25) och vinner du får du vinsten, förlorar du får du tillbaka insatsen.
Jo - men tradar man första spelet och lyckas förlora det är man ju home safe?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 13:16   #37
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Jo - men tradar man första spelet och lyckas förlora det är man ju home safe?
Jorå helt klart. Gäller bara att lyckas förlora
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 22:13   #38
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Försöker ta ut pengar från 188bet och dom ber mig skicka in dokument. Har problem med ett av dom begärda dokumenten:

Citat:
We acknowledge receipt of the copies of your personal documents for verification, and we appreciate your compliance. However, we have noticed that your credit card number is not shown on the statement copy we have received. Hence, we are requesting you to please recapture a statement copy of your credit card that shows your name, credit card number and issue date which is not older than 3 months for completing the verification of your withdrawal.
Jag har Swedbank. Vilka papper/dokument från Swedbank visar mitt namn, min adress samt mitt kreditkortsnummer? Jag kan inte komma på några sådana papper som jag fått från Swedbank. Kanske när jag fick mitt Visakort, men dessa papper är över 3 månader gamla.

Vad ska jag skicka in?

Tacksam för hjälp!

Senast redigerad av Redbull den 2011-12-11 klockan 22:16.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 22:17   #39
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Försöker ta ut pengar från 188bet och dom ber mig skicka in dokument. Har problem med ett av dom begärda dokumenten:



Jag har Swedbank. Vilka papper/dokument från Swedbank visar mitt namn, min adress samt mitt kreditkortsnummer? Jag kan inte komma på några sådana papper som jag fått från Swedbank. Kanske när jag fick mitt Visakort, men dessa papper är över 3 månader gamla.

Vad ska jag skicka in?

Tacksam för hjälp!
Nu har jag inte swedbank, men på skandiabanken loggar du in på internetbanken och klickar fram "Mina kort", tar en printscreen och skickar.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 22:22   #40
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Nu har jag inte swedbank, men på skandiabanken loggar du in på internetbanken och klickar fram "Mina kort", tar en printscreen och skickar.
Och om inte det finns så kan du ju helt enkelt ta fram ditt fysiska kort och plåta det med din kamera, in i datorn och skicka till 188. (Glöm nu inte å täcka över de mellersta siffrorna samt cvc koden..)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 22:44   #41
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Jag har redan skickat in bild på visakortet, id samt printscreen på MB(skrill). Men detta räcker inte. 188bet vill även ha in bankpapper/kontoutdrag där mitt namn, min adress och visakortsnummer står med (alltså på ett och samma papper). Ett sånt papper har jag inte, inte vad jag vet i alla fall. Frågan är hur jag går vidare. Hur skaffar jag detta papper?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 11:32   #42
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Nu har jag inte swedbank, men på skandiabanken loggar du in på internetbanken och klickar fram "Mina kort", tar en printscreen och skickar.
Gjorde precis så, fast på Swedbank, och det gick igenom.

Tack för hjälpen grabbar!
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 21:37   #43
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

asså


Hur seriös är egentligen en sida som har en autopopup på kyrilliska med vidaredirigering till kukförlängar reklam och HTML-obfuscators...

man häpnar.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 21:41   #44
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Hur seriös är egentligen en sida som har en autopopup på kyrilliska med vidaredirigering till kukförlängar reklam och HTML-obfuscators...

man häpnar.
Låter som du har fått spyware? Aldrig märkt av något av det du säger på 188bet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 21:58   #45
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok, skumt. Är ungefär så säker man kan bli på att jag inte har någon ware på datorn, körde precis en comodo scan och den var blank. Men nu när jag går in på 188 så händer ju iofs. inget skumt.

Någon måste spetsat glöggen eller nåt
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td