Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-27, 00:58   #46
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Nej, hittar bara mejl adressen till kundtjänst och deras telefon kundtjänst är stängd för kvällen, med andra ord, hittar inget live chat alternativ.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 06:56   #47
 
oggeborrehs avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 237
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Det kan ta upp till 24 timmar innan du får tillgång till ditt bonusspel. Pratade med deras support om detta när jag satte in pengar där

Efter att spelet är avgjort dvs.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-01, 18:31   #48
 
pojkrummets avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 39
Sharp$: 635


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
"Important Account Information

Vi vill upplysa dig om att vi har omstrukturerat vårt förhållningssätt till alla typer av bonusar, förmåner, bonusspel och Best Odds Guaranteed. Som ett resultat kommer ett antal konton, inklusive ditt, med omedelbar verkan inte längre att vara gade till bonusar, bonusspel eller Best Odds Guaranteed. Denna begränsning kommer att ingå i alla framtida regler och villkor. Övriga regler och villkor förblir desamma. Observera att eventuella bonusar eller andra förmåner knutna till ditt konto också har dragits tillbaka. Vänliga hälsningar, Ladbrokes Kundtjänst"
Hmm. Konstigt att få detta när man endast varit reggad en kort period. Är detta standard?
__________________
On the way back to Las Vegas, Fezzik appeared to lose his nerve.
pojkrummet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-01, 20:33   #49
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pojkrummet Visa inlägg
Hmm. Konstigt att få detta när man endast varit reggad en kort period. Är detta standard?
Har inte fått något liknande. Dock bara varit reggad där i ca ett halvår, vet inte vad som är en kort period i detta fall.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-15, 20:21   #50
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Någon mer än jag som fått detta meddelandet? Ligger inte ens plus på sidan.

Citat:
Vi vill upplysa dig om att vi har omstrukturerat vårt förhållningssätt till alla typer av bonusar, förmåner, bonusspel och Best Odds Guaranteed. Som ett resultat kommer ett antal konton, inklusive ditt, med omedelbar verkan inte längre att vara gade till bonusar, bonusspel eller Best Odds Guaranteed. Denna begränsning kommer att ingå i alla framtida regler och villkor. Övriga regler och villkor förblir desamma. Observera att eventuella bonusar eller andra förmåner knutna till ditt konto också har dragits tillbaka. Vänliga hälsningar, Ladbrokes Kundtjänst
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 17:53   #51
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som bettat i en s.k. Ladbrokes-shop i Storbritannien och kan besvara följande frågor?

- Vad har de för limits?
- Bettar man via sitt Ladbrokes-konto eller sker det med cash över disk som t.ex på Svenska spel/ATG-ombud?
- Har de livebetting?
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-26, 14:20   #52
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Någon som bettat i en s.k. Ladbrokes-shop i Storbritannien och kan besvara följande frågor?

- Vad har de för limits?
- Bettar man via sitt Ladbrokes-konto eller sker det med cash över disk som t.ex på Svenska spel/ATG-ombud?
- Har de livebetting?
Antingen spelar man på en terminal (finns ej i alla butiker) och limiten är då 2000 SEK på mindre evenemang.

Eller så skriver man på en Lappbrokes vad man vill spela på och ger den till personen i kassan. Vill man spela typ 5000 SEK på Elitserien i hockey ringer de till huvudkontoret och kollar om det är ok.

Livebetting finns på terminalen. Teoretiskt sett kan man kanske livebetta i kassan också men personalen är så långsam att det nog hinner bli ett eller två mål innan du lagt ditt ursprungliga spel.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 15:43   #53
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 7
Standard

"Important Account Information

Vi vill upplysa dig om att vi har omstrukturerat vårt förhållningssätt till alla typer av bonusar, förmåner, bonusspel och Best Odds Guaranteed. Som ett resultat kommer ett antal konton, inklusive ditt, med omedelbar verkan inte längre att vara gade till bonusar, bonusspel eller Best Odds Guaranteed. Denna begränsning kommer att ingå i alla framtida regler och villkor. Övriga regler och villkor förblir desamma. Observera att eventuella bonusar eller andra förmåner knutna till ditt konto också har dragits tillbaka. Vänliga hälsningar, Ladbrokes Kundtjänst"

Antar att du blivit limiterad också. Har fått samma meddelande och blev samtidigt limiterad.
BobHund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 00:22   #54
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Har Ladbrokes försvunnit ifrån oddsportal eller är det min webbläsare som fjantar sig? Ser de under "Bookmakers" men de finns aldrig under odds.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-13, 16:22   #55
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

OKEJ OKEJ.

Nu har jag signat upp med SW1000 och och har fixat konto på Smarkets.

Det är bara en SAK jag stör mig på och det oroar mig.

" Insatsen på ditt bonusspel återbetalas ej, dvs om du spelar ett vinnande bonusspel på tex 200kr till odds 2.00 så får du vinsten inbetalat på ditt Ladbrokeskonto."

Först trodde jag att de menade om jag spelar nu och jag vinner så blir det inget free bet (gratisspel), bonusspel, bonus, gratisspel.

MEN detta är ju ett kvalificeringsspel så det är inte detta det handlar om?

Oddsen ska vara på över 2.0
Ska läggas inom 20h.

Någon som kan säga att det kvittar om jag vinner eller förlorar på ladbrokes jag kommer ändå få ett gratisspel?

Men sen när jag väl har fått gratisspelet så måste det förlora annars blir det +-?
100 dollar på Smarkets 100 dollar på ladbrokes.
Vinner på ladbrokes förlorar på smarkets. Då sitter jag där +-?

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-07-13 klockan 16:24.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-10, 17:44   #56
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
OKEJ OKEJ.

Nu har jag signat upp med SW1000 och och har fixat konto på Smarkets.

Det är bara en SAK jag stör mig på och det oroar mig.

" Insatsen på ditt bonusspel återbetalas ej, dvs om du spelar ett vinnande bonusspel på tex 200kr till odds 2.00 så får du vinsten inbetalat på ditt Ladbrokeskonto."

Först trodde jag att de menade om jag spelar nu och jag vinner så blir det inget free bet (gratisspel), bonusspel, bonus, gratisspel.

MEN detta är ju ett kvalificeringsspel så det är inte detta det handlar om?

Oddsen ska vara på över 2.0
Ska läggas inom 20h.

Någon som kan säga att det kvittar om jag vinner eller förlorar på ladbrokes jag kommer ändå få ett gratisspel?

Men sen när jag väl har fått gratisspelet så måste det förlora annars blir det +-?
100 dollar på Smarkets 100 dollar på ladbrokes.
Vinner på ladbrokes förlorar på smarkets. Då sitter jag där +-?
Det är korrekt ja, uppenbarligen halv svårt att försöka tradea sig till + genom deras erbjudande.

Det bästa man kan göra av Ladbrookes välkomstbonus är troligtvis att tradea det kvalificerande spelet, sedan helt enkelt använda ett riskfritt spel upp till 1000. Sedan hoppas på lite tur antar jag, även om du kan sluta +- 0 hursom är det väl värt att prova. =)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-02, 00:04   #57
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 6
Sharp$: 352
Standard

Hur ska man lyckas verifiera sitt konto på den där sidan?
Aldrig varit med om något bolag som är så grymt pettiga på foton.
Har ni andra blivit nekad nå på sidan?
Bastro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 20:40   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Vad har detta gemytliga bolag för oddsleverantör?
Finns det andra bolag som har samma leverantör, eller sköter dom helt enkelt sina odds själva?

Tänker främst på liveoddsen.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 15:11   #59
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Vad har detta gemytliga bolag för oddsleverantör?
Finns det andra bolag som har samma leverantör, eller sköter dom helt enkelt sina odds själva?

Tänker främst på liveoddsen.
https://www.sharps.se/forums/spelbola...agstvillingar/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 15:20   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Ladbrokes var inte med där, men bra lista.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td