![]() |
Första spelet på Nermark är klart! :evilgrin39:
Stream till Hampel-liret som börjar nu. http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327 :popcorn: Livescore: http://www.live.espeedway.pl/race_detail.php?id=2898 |
Gick ju riktigt fint det där. Nermark 11 Zengota 7 Hampel 12 Gollob 2 Bara att tacka och ta emot så länge bolagen fortsätter överskatta Gollob. :cheers: |
Måste säga att du imponerar storligen med dina spel och analyser! Alltid välanalyserade, bra info bakom varför du rekomenderar spel. Några intressanta frågor om du vill svara på dessa:
1. har du/kör du speedway själv, isåfall hur länge har du vart med och tävlat. 2. Få betting bolag har bra utbud på speedway mkt pga att det är svårt att hänga med info vis och sena ändringar om förare som inte kommer till start, vilket du också allt som oftast har koll på hur du nu kan ha det?, men vilka bolag rekomenderar du att ha just med anledning till utbud på speedway? 3. är du lika bra bettare på fler sporter, motorsport eller någon anna idrott? Lycka till fortsättningsvis detta blir högintressant att följa :) |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=uFwV_...eature=related Skämt åsido! Eddieh är boss. Han har själv åkt speedway! Tror du kan söka på forumet, han ska ha en gammel dagbok där det är en längre presenation. Om nu eddieh själv inte vill presentera sig ;) hörs! |
Helt rätt Grnvit, eddieh har dessutom vara arrangör av olika motor-event. Exempelvis detta:
http://www.youtube.com/watch?v=mg-mZ-1OsdU |
Citat:
|
Och när man googla så dök han upp här också. :whistling: http://childrenshouldtplaywithdeadth...1_archive.html
|
Haha, underbara moppe-klipp, boys.:clap:
Drog iväg ett PM till Simb Chaplin (det fanns det en travhäst som hette, any connections?);) Så nu vet du min skostorlek, kuklängd, favoritmat osv. :p |
Tackar! Du är visst lite insatt i andra sporter med...simb chaplin är mycket riktigt en travhäst :claps:
|
Ont om tid till spelstopp. Motiveringar uteblir därför ikväll. |
Eddieh är swindon så pass stark favorit som oddset antyder 1,35 ikväll mot wolves?
|
Citat:
Inställt i Peteborough. Nu jobbar vi in Bobby Miskowiak. :thumbup: http://speedwayupdates.proboards.com...d=10267&page=1 |
Och det gick ju alla tiders. :thumbup: Miskowiak: 9 poäng Batchotelli: 7 poäng I morgon är det full omgång i elitserien. Tveksamt om jag hinner lägga något spel, är tusen saker att göra i kalendern. Om det kommer så lär det komma efter klockan 18 tyvärr, och då är väl de flesta godbitarna slashade. :thumbdown: |
lägg ändå bara roligt att följa! strålande dag på nytt :thumbup: hoppas du får en liten lucka i kalendern imorgon
|
Kikar in hær en svæng och ser att eddieh jobbat på tillræckligt bra før att ligga på den grøna sidan. ;)
Vænta bara tills vi får in vårt internet i lyan så ska det bli alla tiders med speedway-rekandet æven från min sida också. :) Har jobbat tis - tors, ledig idag och ska jobba 06-14 imorgon. Trivs hur bra som helst! Yeah yeah, keep it up bitches! See ya nær jag hinner och fått internet! :D :moneybag: Btw, såg att Poole slog Eastbourne borta. Tror de sweepar hela grundserien nu och går obesegrade fram till at least playoffs. Sen får vi se, men som jag sagt hela tiden. Finns knappast en enda utmanare till de att vinna hela skiten i England. Gøtt att man sitter med ett maxlir på de som slutvinnare. :D |
Är on tour idag, därför har jag ingen möjlighet att motivera spelen. Tog spelen sent inatt, tidig morgon. Om ni väljer att rygga får ni kika runt på bolagen, det kan finnas högre odds på objekten, men jag tror inte det. Bet365 har ju inte ens släppt oddsen än de judarna.:gun_bandana: Nu väntar diverse festligheter för undertecknad. En mat och spritorgie värdig en Janne Stenbeck bjudning. Tur att jag lagt släpskon på hyllan...:p |
Wohooo. Lagom till kvällens GP fick man internet här hemma i Norge. :cheers:
Så nu veckan som kommer så kommer jag återuppta rekandet från speedwayen, kan variera med tillgänglighet i mån av tid och jobb. :hattenav: SKÖNT att vara tillbaka. :D |
Välkommen tillbaka :)
|
Välkommen tillbaka Perfa. Du kommer tillbaka i ett läge då dansk-hatet är på topp.
Nicki är ett svin, och det är en stor skam för sporten att en sådan gris kan titulera sig världsmästare. + 1.53 units på kvällens spel. Tyvärr så for Hampels chans att bli världsmästare, efter skadan.:cry: |
Citat:
Fan vad de fixar nu här i huset. Trycker man på lite om vissa saker som behöver fixas så görs det också. :cheers: Gårdagens GP var ju riktigt underhållande och händelserikt. Kul för Freddie med ytterligare en framskjuten placering visa sin runner-up i finalen, hade varit kul om han vunnit två raka via Göteborg och Köpenhamn! Yeye, åter imorgon om tid finnes, ska iväg och se Sverige-matchen på storbildsskärm utomhus nere i Oslo antagligen tillsammans med 1000 andra svenskar. :D |
Ska dra till jobbet nu, men nyper denna då NB är föredömligt snabba med att lägga ut odds. Tror att Emil kommer få problem på knixiga Kråkvilan. :cheers: |
Den droppade rätt fint den, eddieh. Har själv hittat fyra spel jag gillar för kvällen. Sitter här hemma i Norge i en massagestol och rekar speedway, det är livet det. ;)
Jobbar 14-22 tors - sön, så dessa dagar blir det inget rekande från min sida (England framförallt då). NU KÖR VI IGEN! Tar vid där jag avslutade förhoppningsvis! GO GO GO! :KO: Ogiltigt spel-ID: 1034483 Rätt låg total på en het Harris som verkar (kanske!) ha hittat rätt på sistone. Troligt att Västervik får toppa och det innebär at least sex heat för Bomber om han sköter sig poängmässigt, då ska han knäcka denna total med några poäng för banan i Motala gillar han och har kört in riktigt fina siffror på genom senaste åren. Ogiltigt spel-ID: 1034505 Miedzinski har det lite kämpigt i Bajen så här långt, inga tokmatcher där han scorar stort. Lindbäck har ju varit som en kasse skit så här långt denna säsong, men Gubbis är en bana som ska passa honom, det visade han förra säsongen och 2.40 känns IMO något för högt. Ogiltigt spel-ID: 1034512 Båda på respektive lags reserv ikväll, JD får inte till det och verkar ha svårt att finna rätt runt banan i Målilla ännu. Gapinski borde kunna fixa så många poäng att det gör att han förlorar denna H2H med tops 2, spreaden känns en poäng för hög. Ogiltigt spel-ID: 1034522 Yeye, Nicki Nicki. Grisen himself väljer jag att backa ikväll! Gillar oddset väldigt mycket, utstick gentemot övriga som ståtar med 1.72 på samma spel. Hade väl satt ~1.75 själv så 2.02 duger absolut mer än väl. Har varit äckligt stabil så här långt denna säsong och med en toppning ikväll ska det inte vara långsökt att han kör in minst 12 pinnar, kanske t o m utan på bara fyra ordinarie + nominerings. |
Inställt på gubbis :-(
|
Sju pinnar på Emil, och det tackar vi för! :D http://www.itv24.com.pl/images/Image...a%20strona.jpg |
+1.42u i comebacken får duga för dagen. Lite synd att Bomber inte riktigt hade krutet idag. Nicki däremot gjorde ingen besviken med sina 14 poäng och Gapinski KROSSADE Davidsson straight up t o m med 15-5!
Void på Antonio mot Miedzinski eftersom matchen på Gubbis blev inställd. eddiehs spel på Emil u8.5 satt också då han bara mäktade med 7 poäng på sina heat, två heatsegrar. OK insats om man ser till svårigheten på Kråkvilan. Återkommer imorgon då det är en match i Elite League (Poole v King's Lynn). :cheers: |
Mycket imponerande, se och lär alla ni som kallar er experter!
|
Ogiltigt spel-ID: 1035968 Kling kör på ordinarie idag och det gör Poole lite mer beskedliga att tas med än om han kör som reserv. Dessutom små, små frågetecken för Wards fitness och han har eventuellt en liten skada. KL har en STEKHET Iversen som bara matar in poäng oavsett liga. Fina chanser för gästerna att få med sig åtminstone en poäng hem via max 6p-torsk. Ogiltigt spel-ID: 1035973 Som sagt, Kling + ordinarie är inte något som rimmar bra. Väljer att splitta insatsen lite iochmed Andersson-spelet här nedan också. Ogiltigt spel-ID: 1035980 Dennis är och kommer alltid vara en bättre förare än Kling, så enkelt är det. Förstår inte riktigt hur de tänker när de sätter honom som -0.5, i min bok hade det varit -1.5 och 1.60 typ. Ogiltigt spel-ID: 1035984 Max för Holder ikväll är 15 poäng, 4 ordinarie heat + nominerings. Snart måste det brista även hemma på Wimborne och till 2.15 vill jag absolut testa att han når max 12 poäng ikväll! |
finns det någon bra sida där man kan följa matcherna i speedway live, heat för heat??
|
speedwayupdates.proboards.com
|
Lysande arfert :claps:
|
Mycket fin insats av King's Lynn ikväll, Poole vann "bara" med 48-45.
Kling som vanligt crap när det handlar om ordinarie position i ligamatcher, noll poäng för honom så underspelet var aldrig ens nära att bränna. Andersson gjorde ungefär som väntat och hade inga problem att slå Kling. Det enda som var lite tråkigt är underspelet på Holder, lysande start med två andraplatser. Sedan tre raka heatsegrar vilket gjorde att aussien stannade på 13 poäng. Ye ye, shit happens och fortsatt väldigt god form på mig, framförallt då i Elite League som gått ohyggligt bra denna säsong!!! +4.93u ikväll. :moneybag: :moneybag: Nu kommer jag jobba tors, fre, lör och sön. Samtliga dagar 14-22, så inget speedwayrekande mer för mig denna vecka. Återkommer måndag när det är dags för Elite League igen. eddieh kommer garanterat kunna bära upp våran gemensamma aura resten av veckan. ;) På återhörande! :hattenav: |
Fortsatt mycket bra jobbat av Performance och Eddieh :smoke:
|
Måste passa på och tacka för riktigt fina rekar, keep it up! :drunk:
|
Tar emot lite att välja Robins här då laget innefattar två av sportens största vaginor i form av Andersen och Stead, men det kan inte hjälpas. Tycker bortalaget har en minst lika stark uppställning som A'mmers. De båda lagen möttes för en dryg månad sedan och då vann hemmalaget med 10 poäng. Det var dock en väldigt känslosam kväll då det var första matchen efter Rico's död, och det kändes som att hemmalaget bara SKULLE vinna för att hedra sin kapten. :hattenav: Det är ju även måndag i dag och Lakeside brukar köra sina hemmamatcher på lördagar. Kommer förmodligen innebära en inte lika välpreparerad hemmabana som vanligt, (brukar vara så på den här banan.) Hoppas och tror att det kommer gynna bortalaget. Tv sänds på TV10 @ 20.30 :cheers: |
Snyggt igår, eddieh. Vi fortsätter vara i zonen nu. :cheers:
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=EEacVimzyYQ :yes: |
Drick inte för mycket starka drycker nu Eddieh och Performance...det är en gp tävling imorgon som ni säkert kan hitta fina spel i, dricka kan ni göra nästa helg :drunk:
|
Två innerbanor för den startsnabbe svensken. Dessutom ryktas det om att det svenska laget inför SWC nu är klart, och där ska tydligen Ljung ingå. Räkna med att han vill göra en bra insats i det här GP:t. |
Jag är lite för onykter för tillfället för att reka något nu under natten, så det får ske imorgon eftermiddag när man ligger bakis istället. ;)
See ya! :cheers: |
Det här spelet fanns till 2.00 på NB när det släpptes. Jag hade tyvärr ingen möjlighet att tipsa om det då (spelade själv till det oddset). Nu har oddset droppat rejält hos de flesta, men 1.85 är fortfarande OK. Jag skiter i att det är Gollobs hemmabana, han är tyvärr slut som förare. Greg med sina fina starter och förstaböjar är alltid med där uppe.
Bomber är på G, det visade han inte minst senast i Köpenhamn. Har inlett ett samarbete med gamle topp-trimmaren Eddie Bull och skillnaden märks verkligen. Bjerre är ju en vagina av stora mått, det vet ni som följer den här boken. Sist pajade fanskapet mitt lir på Hampel som världsmästare då han mosade ut denne i sargen med brutet ben som följd. Så länge den danske fjollan i grönt fortsätter att åka på Jawa-mopeder känns det sunt att gå emot honom.
Två personliga favoriter hos undertecknad. Båda tillhör den nya generationers kanonförare och det ska bli förbannat kul att se dem i de här sammanhangen. Vaculik är den mer erfarne av de två, men 17-årige Zmarzlik är magisk på sin hemmabana här i Gorzow. De matcher jag sett honom åka i den polska ligan på hemmabanan har han samtliga gånger sett snabbare ut än de flesta. I går på träningen hade arrangörerna preparerat banan på ett märkligt sett och samtliga förare hade problem att bara ta sig runt i kurvorna. Alla utom en viss Bartosz Zmarzlik, som såg helt oberörd ut. Att han ska stå i ett så här högt odds mot en annan orutinerad förare på sin hemmabana är bara trams. Nästintill coinflip på den här, och det vore förbannat kul om vi fick höra en intervju med den lille polacken. Han låter nämligen väldigt rolig på rösten, frågan är om han någonsin kommer in i målbrottet. :D http://www.66-400.pl/data/articles/org/1161.jpg Kom igen puttefnask, ikväll gäller det... |