|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 | ||||||||||||||
Laguta har inlett säsongen urstarkt. Stal Gorzow har visserligen ett namnkunnigt lag, men jag tror att det bara sporrar ryssen ännu mer. Brukar vara lite prestige mellan han och Gollob, och jag håller Laguta som den bättre av de två.
Var länge osäkert om Daniel kunde medverka i dagens match eftersom han smällde riktigt ordentligt i UK under onsdagen, rejält mörbultad är han fortfarande. Kasparzak har varit stabil inledningsvis under säsongen, och det vore dumt att inte spela ett såpass högt odds som det här. Livescore till matchen. http://www.sportowefakty.pl/zuzel/wydarzenie/5233 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1) Senast redigerad av eddieh den 2012-05-06 klockan 17:44. |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
#167 |
|
Vad bra det går just nu...NOT!
Laguta 10 poäng Nermark 9 poäng Kasparzak 9 poäng
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Douchigt av Kasprzak att få stryk av Zengota och komma sist i 15:e heatet när han bara behövde 1 poäng för vinst på spelet...
Better to be lucky than good as they say Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
|
|
|
|
|
|
#169 | |||||||
Tv-match - Poole vs Swindon. Stead har alltid varit en fitta i mina ögon, gillar inte hans "bryta sönder cykeln på tvären i svängarna-för att det ser så tufft ut, stil"... ![]() Skämtåsido, Miedzinski är så mycket bättre än Stead. Visserligen kör polacken på nummer 5 och Stead på 3 i sina respektive lag, men det ska inte ha någon avgörande effekt ikväll. Noterar också att Stead inte tävlat på 3 veckor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5) |
||||||||
|
|
|
|
|
#170 | ||||||||
|
Citat:
|
|
|
|
#171 |
|
Gå in på Spreadsheetet och håll över oddsen så ser du att han lagt det på Ladbrokes
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Trycker av ett LIVE-spel. Poole har 21-21 inför 8:e och Morris utesluten i detta heat för gästande Swindon. Ward och Holder har ett par heat var kvar att köra och detta bör de fixa nu framåt i matchen.
Ogiltigt spel-ID: 970260 Senast redigerad av Overkill den 2012-05-07 klockan 22:13. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Matchen avbruten och kommer köras om från början vid annat tillfälle, regnet vann idag med.
Void på spelet då inget officiellt resultat tillkommit. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Säger som australiensarna -"Up the shit the weather"!!!
Full omgång i elitserien imorgon. Jag är spänd på hur bookies funderar på lite linor i ett par matcher. /See Ya! |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Och nu har bolagen funderat klart. Riktig besviken och jag kommer nog avstå spel ikväll.
Må ni brinna i helvetet oddsättare!
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Börjar med detta, får se om det kommer något mer, efter 18:00 i sådana fall.
Ogiltigt spel-ID: 971159 Helt oförståeligt IMO att Zorro ska få 1½ poäng tillgodo ikväll mot Jepsen Jensen. Dansken har väl startat säsongen OK men gav inte mig något förtroendeingivande intryck förra veckan i premiären borta mot Piraterna, har faktiskt rätt svåra heat ikväll dessutom. Zorro har rutin och har kört på G&B Arena många gånger, heatledare i Bajen och ska leda laget tillsammans med flera andra förare med mycket rutin och kunnande. Jag vill inte sticka ut näsan nu, men tar han runt 6-8 poäng så bör denna rinna hem som smält smör. Dessutom så är chanserna stora att Bajen tvingas toppa och då finns chansen för ytterligare heat. MUMMA!
Senast redigerad av Overkill den 2012-05-08 klockan 20:55. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ytterligare ett, sista antagligen för kvällen.
Ogiltigt spel-ID: 971255 Egentligen ren statistik, inte många matcher hemma för Valsarna senaste förra säsongen som Laguta klev över denna total och tror han kan få svårt att fixa det ikväll mot ett revanschsuget Motala-gäng. Ser risken att han blir intoppad som liten då matchen bör bli väldigt jämn. Senast redigerad av Overkill den 2012-05-08 klockan 20:55. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Ok, blev två till. Får se om Sportingbet eller Betsafe släpper några förarspel, annars är dessa fyra allt som allt för kvällen.
Ogiltigt spel-ID: 971333 Han blir bara bättre och bättre, då är denna total något för låg och på fyra heat ska han inte ha några trubbel att fixa sju poäng. Känslan säger att han landar runt 8-9 poäng. OBS! Detta är ett 3-way, vilket innebär torsk vid exakt 6 poäng. Ogiltigt spel-ID: 971339 Lindgren blandar och ger, har inte heller kört mycket i Elite League (England) pga vädret. Kan bli antingen eller ikväll för honom, men stabil? Det är det sista ordet man kan använda för att beskriva honom. Walasek viktigt byggsten i Bajens lagbygge och goda chanser för extra heat utöver de fyra ordinarie han kör ikväll. Känns lite fel att han ska vara sådan dog i denna H2H att man får win vid en poängs torsk.
Senast redigerad av Overkill den 2012-05-08 klockan 20:55. |
|
|
|
|
|
#179 | |||||||
Sent spel jag vet, sorry. ![]() Harris trivs på Kråkvilan. Tror att det finns god chans att han toppas in i något heat, så jag räknar med minst fem - troligen sex heat på honom. |
||||||||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Marginalerna fortsätter jävlas....
Jonasson stannar på vad? Jo, 6 poäng. Jepsen Jensen slår Zorro med vad? Jo, 2 poäng. På hooken hela tiden nu och det är jävligt störande. -4.4u |
|
|
|
|
|
|