Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-25, 13:18   #1
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Raaabin - 'Winner, Winner - Chicken Dinner' - Fotboll


Hej och välkomna till Winner, Winner - Chicken Dinner!

En man i yngre dagar som försöker ta bettingen till en ny dimension. Eller kanske inte, hur som helst så är det dags för att sluta med allt tiltande och spel på skit som jag inte vet någonting om. Kommer göra ett seriöst försök med att spela i %-form.

Kommer att satsa 1-5 % av min nettokassa vid det tillfället jag lägger spelet. Alltså kommer mitt första spel att vara 1-5 % av 10 000 kr, efter det beroende på vinst eller förlust så ökas respektive minskas insatserna. Insatserna kommer skrivas i units då 1u=100 kr.

Spelar på framförallt fotboll men kan även komma spel på övriga sporter, bl.a. basket, ishockey och handboll, dock kommer de sist nämnda till största del vara ryggningar.

Har inte mycket mer att säga, nu kör vi!

raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 14:45   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Lycka till!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 14:53   #3
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 819556



Ber om ursäkt att jag är sent ute!

Börjar med ett intressant spel där jag tycker att oddsen är lite skeva.

De 14 senaste mötena mellan lagen har 6 st gått över och 8 st under, detta är dock räknat på båda arenorna. På just Wigans hemmaarena DW Stadium har 5 av de 6 senaste matcherna gått över. Noterbart är att Aston Villa i dessa 6 matcher gjort minst 2 mål i 5 av dem.

Wigans 8 senaste ligamatcher har 6 st gått över och man även gjort mål i 6 av de 8 senaste, de två matcherna man inte gjort mål i har varit mot Man United och Man City.

I Aston Villas 8 senaste ligamatcher har 4 st gått över. Man har dock haft väldigt lätt borta mot just Wigan och man har vunnit de 4 senaste mötena.

Wigan är i stort poängbehov då man ligger sist i ligan, och poäng skall tas på hemmaplan! Man kommer gå för seger idag och det kommer öppna upp sig för bra lägen för Aston Villa
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 18:10   #4
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till!

Första spelet brukar skita sig, så nu när det är avklarat får du ta nya tag
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 19:22   #5
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Lycka till!

Första spelet brukar skita sig, så nu när det är avklarat får du ta nya tag
Det brukar skita sig, och det borde det gjort också. Vaknade nyss då jag somnade till fotbollen och såg att jag hade alla pengar kvar på kontot. Gick in och kollade på avslutade spel eftersom jag antog att det var en bugg, men icke, inget spel lagt? Fattar ingenting, måste ha glömt lägga spelet efter jag skrivit min motivering här på sharps.

Inga pengar förlorade alltså men dock så minskades antagligen förtroendet för mig.

Återkommer med spel ikväll eller imorgon!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 19:26   #6
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3102
Standard

hade matchen slutat Ö2,5 och samma sak hade hänt så hade du vart tyst som en mus

vilket som, lycka till. skall bli kul att följa!
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 19:29   #7
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
hade matchen slutat Ö2,5 och samma sak hade hänt så hade du vart tyst som en mus

vilket som, lycka till. skall bli kul att följa!
Troligen hade jag lackat då, och det skulle jag delat med mig av, tro mig. Blir ju fel i spreadet annars!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 19:38   #8
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Med risk för att låta som värsta anal-farbrorn här, så tycker jag att du borde lägga tillbaka spelet i ditt sheet.

Att sheetet reflekterar de rekar du har postat väger tyngre än att det matchar dina kassa till 100%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
marling (+10), Donald (+5)
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 20:35   #9
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Med risk för att låta som värsta anal-farbrorn här, så tycker jag att du borde lägga tillbaka spelet i ditt sheet.

Att sheetet reflekterar de rekar du har postat väger tyngre än att det matchar dina kassa till 100%.
Jag har det för att själv kunna hålla koll på pengarna jag ligger ute med på alla olika sidor, alltså tog jag bort det.

Espanyol blir mitt andra spel, eller första, vilket man vill haha. Espanyol är starkt hemmalag som hade 4 raka segrar innan senaste nederlaget mot Zaragoza. Man har tagit poäng mot självaste Barca här och även slagit starka lag som Atl. Madrid och Bilbao.

Levante har redan haft sin topp för säsongen, man var grymma i höstas men har nu fallit tillbaka och faktiskt 9 raka förluster på bortaplan (cupen inkluderad). Senast man vann i ligan var den 10 december 2011 och man dala sakta men säkert nedåt i tabellen.

Jag tror att ett revanchsuget Espanyol vill starta en ny segerrad och börjar med det idag, 1.84 @ pinnacle är i överkant!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+1)
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td