Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-06, 14:29   #1
 
bogeymans avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: PennyBridge
Inlägg: 5
Sharp$: 115


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bogeyman - Spel är roligt men Pengar är roligare - Allt


Bogeyman - Spel är roligt men Pengar är roligare - Allt


Jag är en sporttokig kille som endast spelar för att det är roligt! Jag har spelat i några år nu med ett helt okey resultat. Numera spelar jag främst på Bet365 då jag anser de har bäst utbud samt en liveoddsmarknad som utklassar konkurrenterna.
Mitt mål med mitt spelande är att fortsätta att spela för att det är roligt, och när det är roligt så går det ju också bra. Alltså är målet att jag ska ha roligt!

Om ni skulle vilja följa min lilla dagbok samt spreadsheet så säger jag grattis! Det här kommer bli bra!

Regler för mitt eget spelande är att hålla det på en lagom nivå, absolut inte spela för stora summor för det har jag inte råd att förlora.

Regler för er läsare har jag inte riktigt kommit fram till än så än så länge så njut


Nu kör vi!



https://www.sharps.se/spreadsheet/bogeyman
__________________
Bogeyman - If you go for a birdie all the time you are going to be a bogeyman like me

Senast redigerad av bogeyman den 2012-03-08 klockan 16:45.
bogeyman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 14:31   #2
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Välkommen, lycka till och koppla ditt sheet till din användare så att det syns
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 14:36   #3
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bogeyman Visa inlägg
Numera spelar jag främst på Bet365 då jag anser de har bäst utbud samt en liveoddsmarknad som utklassar konkurrenterna.
Lycka till mannen, men fixa fler bookies.. Jag förstår inte varför vissa väljer att bara spela på ett konto?? Som att försöka bli fotbollsproffs och samtidigt envisas med att träna med en plastboll från Shell.

Placera större delen av din kassa på Skrill(Moneybooker) sedan är det bara att pytsa ut på de bolag som erbjuder högst odds på respektive spel. Då kan du också tjäna in de olika bolagens bonusar (alternativt trada ut dom).

Men som sagt, BOL

Senast redigerad av dillehal den 2012-03-06 klockan 14:40.
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 16:48   #4
 
bogeymans avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: PennyBridge
Inlägg: 5
Sharp$: 115


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det låter klokt och är väl medveten om att för att få ut max av sitt spelande skall man använda flera bookies. Just nu känner jag dock inget behov för det eftersom jag inte har tillräckligt stor spelkassa + att jag endast lirar för att det är roligt. Med detta sagt känner jag att jag klarar mig på bet365 + Unibet.

Bra tips!
__________________
Bogeyman - If you go for a birdie all the time you are going to be a bogeyman like me
bogeyman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 16:52   #5
 
bogeymans avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: PennyBridge
Inlägg: 5
Sharp$: 115


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kvällens spel har varit lite finskhockey som lirar just nu samt lite EL spel.

I EL tror jag faktiskt på lite överspel även om det är första matchen av 2. Mentalist mot olympiakos ger t.ex. 2.25 på över 2,5 vilket känns finfint då Mentalist med sina brassar har en riktigt bra offensiv.

Sen tror jag även stenhårt på United, de har bra form och vill inte åka ner till spanien och behöva vinna. Därför lägger jag ett maxbet på dem idag. Bettet ligger på den gigantiska summan 100 kr!

Vi får se hur kvällen går men lycka till alla!

https://www.sharps.se/spreadsheet/bogeyman
__________________
Bogeyman - If you go for a birdie all the time you are going to be a bogeyman like me
bogeyman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 12:11   #6
 
bogeymans avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: PennyBridge
Inlägg: 5
Sharp$: 115


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

AjAj...

Tyvärr lyser det lite mycket rött i sheetet eftergårdagen samt förmiddagen. Men även om det gör det så får man försöka att inte tänka för mycket på det, spel är som spel är upp och ner!
Jag ligger fortfarande bra med + och har en positiv känsla inför helgen.

Det kommer vända!
__________________
Bogeyman - If you go for a birdie all the time you are going to be a bogeyman like me

Senast redigerad av bogeyman den 2012-03-09 klockan 12:39.
bogeyman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td