|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
satsar man inget vinner man inget och ibland måste man ta en chansning för att dra in de stora
Tottenham - Everton Everton -1 @ 7,3 - Insats 20 units. - FÖRLUST Sunderland - Fulham dnb Fulham @ 2,48 - insats 5 units. - PUSH Tråkigt med Everton, men sånt som händer, bara jobba vidare så ligger man snart på rätt sida linjen igen. Hade aldrig gjort den chansningen om jag spelat för pengar som jag verkligen behöver, men nu när jag har råd att offra rullen för att komma åt de stora summorna så var chansningen värt varenda öre ![]() Vinster: 6 Förluster:20 Push: 5 BR: -25
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-01 klockan 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dagens spel blir en del i engelska league 2 och självklart brasilien matchen:
Rochdale - Roterham: Rochdale -1 @ 2,59 - insats 5 units. Tycker inte Roterham har inponerat allt för mycket senaste tiden och ikväll är det borta mark och tufft motstånd som väntar, tror inte dom kommer klara detta och spelar därför Rochdale -1. notts county - Macclesfield: dnb Macclesfield @ 6,40 - insats 1 unit Notts county har bara slagit Macclesfield 1 gång och det var i början av dena säsongen, lägger en chanspeng på att dom inte kan upprepa bragden 2 gånger i rad! Darlington - Port Vale: HT Port Vale @ 2,9 - insats 4 units Darlington ligger hopplöst sist i ligan och möter Port Vale som är ett bra borta lag. Kollar man statistiken vid halvleks resultat så liggér Port väldigt högt upp och tror dom lär ligga högre upp efter ikväll, 1-0 i halvlek känns inte allt för långt bort. Irland - Brasilien: Brasilien -2,5,-3 @ 5,6 - insats 5 units Irland saknar 3 viktiga spelare och Dunga har lovat en start elva full med stjärnor (kunde lika gärna varit B laget och ändåså varit fullt med stjärnor). Brasilien vill visa upp sig lite extra inför vm och hänger därför minst 3 baljor medans Irland för nöja sig med 1 mål ikväll, och det skulle isåfall bli i egen kasse.
|
|
|
|
#48 |
|
Rochdale - Roterham: Rochdale -1 @ 2,59 - insats 5 units. VINST
notts county - Macclesfield: dnb Macclesfield @ 6,40 - insats 1 unit FÖRLUST Darlington - Port Vale: HT Port Vale @ 2,9 - insats 4 units ] FÖRLUST Irland - Brasilien: Brasilien -2,5,-3 @ 5,6 - insats 5 units ] FÖRLUST Vinster: 7 Förluster:23 Push: 5 BR: -27
|
|
|
|
#49 |
|
Har hittat ett fint spel idag mellan Hong Kong - Jemen.
Hong kong har förlorat alla sina matcher i AFC Asian Cup kvalet hittills och har en mål skillnad på 1:18. Yemen å andra sidan har 7:9 i målskillnad och har tagit 6 poäng i gruppen. Senaste matchen slog Jemen grupp tvåan med 3-0 och det har dom med sig i bagaget till dagens match. Tror Jemen kör över Hong Kong precis som alla andra har gjort och spelar därför följande: Jemen vinner med 2 mål eller mer @ 4 - Insats 3 units Jemen vinst @ 1,9 - Insats 10 units
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-03 klockan 10:45. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jemen vinner med 2 mål eller mer @ 4 - Insats 3 units FÖRLUST
Jemen vinst @ 1,9 - Insats 10 units FÖRLUST förlorade även 10 units på ett live spel imatchen, låg då minus 50 units totalt och la in 20 units på black jack bordet som jag dubblade. Ligger just nu på 30 units back. Vinster: 7 Förluster:25 Push: 5 BR: -30
|
|
|
|
#51 |
|
Sharpest
|
Seriöst, du borde ta dig en titt i spelskolan samt BRM.
Att sitta och berätta om sina tilts är okej, för alla har dåliga dagar men att sedan börja skotta på blackjackbordet för att försöka "vinna tillbaka" är bara pinsamt. Att sätta 20u på ett spel till oddset 7 för att dagen efter spela 1u är bara total failure. Har man stats på 7-25-5 samtidigt som ett snittodds på under 4.5 så borde man rannsaka sig själv och fundera på vad som är fel. Har du frågor är du fri att ställa dom, vi på forumet finns här trots allt för att svara på frågor med. Men jag kan säga som så att om du fortsätter spela som du gör så kommer vägen endast peka åt ett håll, nämligen down the drain. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
hann aldrig lägga in gårdagens spel så lägger in dom nu i efterhand
Frankrike - Spanien: Spanien -1 @ 4,1 - insats 10 units VINST Ungern - Ryssland: Ryssland -1.0,-1.5 @ 3,25 - insats 10 units FÖRLUST spanien, argentina, ryssland, uruguay @ 51 - insats 1 unitsFÖRLUST finland, serbien, holland @ 5,3 - insats 10 units VINST Vinster: 9 Förluster:27 Push: 5 BR: +31
|
|
|
|
|