![]() |
Dessutom saknar England en del spelare, Terry, A. Cole, Parker, Barry, A. Young, Rooney, Carroll, Defoe, Walcott (?), Sturridge (?).
|
Fast jag spikar hellre Ukraina 0 mål till 52% än Kazakhstan 0 mål till 69%.
Likaså tar hellre med 1 mål på Kazakhstan till 27% än Ukraina 1 mål till 37%. |
Honduras måste vinna och behöver nog också ett par-tre mål i natt mot Kuba för att hänga på Kanada och Panama i racet mot VM. Man mötte Kuba borta i senaste omgången och vann med 3-0. Jag hoppas att Honduras, som imponerade på mig i OS, förmår minst samma sak hemma.
|
Provar mitt sista multispel, vid förlust blir det enbart singlar.
|
Följande system kommer att lämnas in i Bombenbolaget i kväll.
Sverige 0,1,2,3,4,5,6 Kazakhstan 0,1 Matchen måste sluta med hemmaseger eller oavgjort England 0,1,2,3 Ukraina 0 Inga vilkor i denna match Ungern 1,2 Holland 1,2,3,4 Matchen måste sluta med bortaseger eller oavgjort Österrike 1,2 Tyskland 2,3,4,5 Matchen måste sluta med bortaseger Vilkor: Ingen match får sluta med samma resultat. 2084 rader reducerat till 2000 rader ger 96% vinstchans. Om alla sätter in 5 kr till slipper vi den sista reduceringen. Har ni gjort det innan 20.00 så gör vi så, annars reducerar vi och hoppas att de 4% inte drabbar oss :) |
Bosnien kommer att sätta full fart från start idag och Lettland kommer att få svårt att hänga med. Jag tror det finns god chansen att Bosnien leder med två redan i ht och spelar ah-1 på Bosnien i paus (insatsen tillbaka vid uddamålsledning).
|
Och nu när jag satt o tänkte på hur Bosnien kommer gå från fullt från start kom jag att tänka på att det gör nog Polen också, så det blir en ht/ft-dubbel på dessa två gäng.
|
Fem kronor överfört, kan du skicka ut mail till alla?
För den 5an bryr sig folk nog inte om... |
Sydkorea missade friläge med 2 minuter kvar. :no:
|
Mail utskickat!
Nu måste jag ha föräldramötet! |
Citat:
Maijadona och djungelhjul delar på samma signatur. Du kanske kan haka på där? :) |
Två kvar att föra in 5 kr till! Heja heja! Ger dem till 20.15, sen måste jag lämna in.
|
Nej måste mata bebis...lär lämna in nu!
|
INLÄMNAT!!!
Sverige 0,1,2,3,4,5,6 Kazakhstan 0,1 Matchen måste sluta med hemmaseger eller oavgjort England 0,1,2,3 Ukraina 0 Inga vilkor i denna match Ungern 1,2 Holland 1,2,3,4 Matchen måste sluta med bortaseger eller oavgjort Österrike 1,2 Tyskland 2,3,4,5 Matchen måste sluta med bortaseger Vilkor: Ingen match får sluta med samma resultat. 2084 rader reducerat till 2000 rader ger 96% vinstchans. Liverättning hinner jag inte lägga upp...ni har raderna och alla vilkor här :) |
Skit...jag nollade fel lag...annars hade den minsann hittat hem...
|
86272ggr just nu. Men du kanske hade tagit bort bortaseger mellan Eng-ukr?
Snyggt spelat den sitter snart. |
Nej, Ukraina fick vinna...vi nollade fel lag bara :(
|
Kändes tungt idag men det ser ändå ut att landa på +13u.
|
Citat:
|
Strax under 30 000 kr.
|
Citat:
|
Panama-Kanada känns som en riktigt tight och målsnål historia.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Riktigt fina spel. Jag är helt klart imponerad. Det som får mig lite orolig är att du kanske bränner massa tid på att administrera div spelbolag. Tid som istället kunde viktas mot att hitta ännu bättre spel...
Vi vill ju se dig här länge och regelbundet och vis av erfarenhet brukar den här typen av spelbolag bli relativt kortvariga. Folk brukar tröttna redan efter 3-4 spelomgångar utan vinst och bolaget självdör. Bara att be till gud att inte även du då tappar gnistan... Du är ju numera klart största stjärnan härinne. Hoppas du vill fortsätta att vara det. |
Bombenbolagen är bara enstaka företeelser...stryket ska vi nog kunna hålla igång ett tag :)
Stjärna? Det var fina ord, blev nästan generad där ett tag, tusen tack :) Klistra gärna in dem i Maijadonas tråd ;) |
Har ryggat dig något selektivt på sistone och lyckats pricka en run på tio vinster! Den bredd av spel du visar upp imponerar (du verkar scanna många forum efter drag), måtte du ha motivation att hålla tråden vid liv trots familj mm.
Citat:
|
V39, 40 och 41 blir det nog inte så många spel då jag ska genomföra lite över 20 utvecklingssamtal a 1 timme var :)
|
Honduras vann bara med 1-0 tyvärr.
|
Kort tid till avspark men ni kan hugga denna live på bet365. Vi snackar turskiska u18 serien där Besiktas har börjat riktigt bra. Borde kunna vinna övertygande mot Antalyaspor som förlorat sina inledande matcher med 0-5 och 0-2.
Vet inte så mkt om det här men något kul att följa på förmiddagen :)
|
Dåligt spel i Turkiet...nej, får ta nya tag i morgon. Det ska bytas bromsar på bilen och så är det sista korpmatchen för säsongen i kväll.
|
Tänkte rygga, körde under 2,5 istället då styvt 20 min redan hade gått. Får tacka, för det gick in, o den matchen hade jag inte hunnit hitta om det inte vore för THE Djungelbok :)
|
Citat:
|
När jag gick in och skulle betta hade matchen redan börjat, o den hade varit igång ca 25 min om jag inte minns fel. Kollade upp bollinnehav och skott, jämn bollfördelning och väldigt få skott så långt i matchen. O ja, jag trodde hårt på u2,5 just då helt enkelt :)
Edit: Ska tillägga att dset självklart stod 0-0 efter dessa ~25 minutrarna |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
EDIT: Men ååååååh vad långsam jag är! |
Citat:
|