![]() |
Hahaha...det kommer inte att fungera kompis :)
|
Tack o bock för spänningen idag,,nästa gång siktar vi mot minst 100k iaf..:cheers:
|
3-0 till Montreal :)
Man kanske ska hålla sig till Kanada. |
Ryggar från annat håll.
Ringköbing är starka hemma och är i hyfsad form. Varde riktigt svaga borta och är i sämre form. Dessutom saknar Varde sin absolut bästa spelare som man tydligen bygger hela laget kring och som är flera klasser bättre än övriga i laget.
|
Citat:
|
mmm...det var tråkigt.
|
Testar en kvällsbomb:
Elfsborg 2,3,4,5,6 Örebro 0 Gefle 0,1,2,3 Kalmar 0 Real Madrid 2,3,4,5,6 Deportivo 0 Och en svensk/norsk trippel:
|
Tre uddamålssegrar...ibland ska man ha tur.
|
Vad tycker du om Montreal inatt? :P
|
Jag tror man får stryk :)
Man lirade för bara två dagar sedan och Shooters är duktiga. |
Har du något annat "sista minuten" spel eller avstår du från allt spelande ikväll? :rolleyes:
|
Tror Espanyol-Atl Madrid blir avvaktande idag. Hemmalaget vill inte gå bort sig och bortagänget vill täta efter svängdörrar bakåt på slutet. Falcao saknas!
|
Skriv upp mig på reservlistan tack!
|
Citat:
|
Har du en bra källa på rekar från Kanada? Tänkte ifall bookies inte är så bra på att sätta rätt odds där, fast med tanke på landets invånarantal borde de ha prio på det jämfört med valfri blåbärsnation...
|
Målfattigt i Spanien igår som väntat :)
|
Tror inte på någon kross från Portugals ungdomar idag mot Malta utan provar +2.75 på Malta till 2.50 hos bet365. Endast 2u då jag inte är säker.
|
Citat:
|
Japp, nu får vi se vilka som blir favoriter i Island-Malta i sista omgången. Tror Malta plockar det och över 3.00 hade varit fint.
|
Testar fyra målskyttar i allsvenskan i kväll:
|
Thorvaldsson behövde inte mycket på sig för att göra 1-0 :PPP
|
Kom hem först nu så det blir enbart livespel från min sida, förmodligen i ht i England och CL.
|
Hittade dåligt med livespel men Port Vale plockar jag nu till 2.00.
|
Gillade denna matchen i damernas CL när jag såg oddsen.
Ska vara jämnare i så.
|
Kör denna dubbeln i kväll också:
Nu är det utvecklingssamtal fram till 19.30...gött :) |
Citat:
|
Dubbeln gick ganska smärtfri. Skönt.
|
Hörde att du hade stannat hemma från jobbet idag för att äta massa kanelbullar! :)
|
Citat:
Jobbade till 18.20 jag :( I morgon ska jag vara hemma :) |
Citat:
|
Citat:
|
Ja vi måste ju slå 20k denna helg boys så hoppas ni pluggat på denna veckas matcher :)
|
Vi sätter raden i morgon kväll!! :drunk:
|
Har du någon plats över på stryktipset?
|
Nej, ingen har lämnat bolaget.
|
Tror Tysklands tjejer tar sig till semi ganska smärtfritt. Brasilien har släppt in mkt mål och jag tror Tysklands offensiv blir för stark. Provar ht/ft
|
Cluj-Ceahlaul.
Vad jag kunnat läsa mig till är Cluj en klubb i kris. Spelarna har inte fått lön på två månader, tränaren har lämnat sin post och en styrelsemedlem har hoppat av. De har tre raka förluster. Ceahlaul har 2-1-2 på de fem senaste och slog ligatrean Astra förra omgången och matchen som blev lika släppte de in ett mål i 90e minuten. Ceahlauls vinster har kommit på hemmaplan och jag spelar DNB istället för rak av den anledningen. Spelar även över 2.5 mål på samma match. Cluj har gått över 3/5 senaste och Ceahlauls 4/5 senaste har gått över. Vad jag läste ställer Cluj förmodligen upp med en ung backlinje. |
Citat:
|
Citat:
Bara att ta nya tag! |
Blir det något stryktips idag?
|