![]() |
Personligen blir det 3u på över 3.5 i Sociedad-Vallecano idag. Rayos bortamatcher brukar bli målrika och Sociedad har en vass offensiv. 2.75 lät helt ok.
|
3-0 i halvtid och fonden fortsätter leverera :)
|
Citat:
|
Grattis till halvtidsspelet! :cheers:
|
Levererar som vanligt <3
Tack! :cheers: Edit: Gick på toa och kom tillbaka till 3-1, sen 3-0. Blev tydligen bortdömt(?) mål. Aja, det kommer väl ;) Edit igen: Se där ja, tack <3 |
Citat:
|
Citat:
|
Herregud Rayo vad ni spelar huvudlöst...full fart framåt och noll försvarspel trots bortaplan :)
Tack killar! Skulle lagt den i fonden men jaja... |
Bortafördel i CL? Braga ser bra ut.
|
Sätter en personlig peng på att Braga vinner med 2-0.
|
Har funderat länge och väl på att lägga Wrexham i fonden idag som ska ha fina chanser borta mot Braintree. Valde dock till sist att låta bli men för egen del blir det spel.
|
Ojojoj...vad händer Braga...
|
Mitt bidrag i fonden idag blir en klassisk överspelsdubbel.
|
På egen hand lirar jag en hemmatrippel som borde ha goda chanser att hitta hem.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ta inte detta på så stort allvar. En ingivelse:
|
Andra kvällen i rad som man missar sitt spel i fonden (ett ynka mål cityreal) men sätter sitt personliga högre lir. Ska lägga in även sådana i fonden och reka dem där i fortsättningen. Så här kan vi inte ha det :)
|
Grattis till vinsten Trouler!!! 11-ing? Vad var oddset? :)
|
I morgon är det dags att ryssarna stöttar fonden!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Visst, ute i god tid men oddset lär droppa ytterligare.
|
Citat:
Doh! :idiot: |
Du får 10 sharp$ som plåster på såren ;)
|
Citat:
|
Nu börjar skidvärldscupen och jag vill inte på något sätt (alls) kalla mig expert men jag tycker det är väldigt kul att följa och det är något jag gillar att spela på.
Premiär i Gällivare och damerna ska åka 10 km fristil, något som borde passa Charlotte Kalla väldigt bra? Marit Björgen verkar inte vara i slag vilket testloppen i Norge visa då hon tagit storstryk av Johaug (min favorit :)) Hursomhelt, 2.35 på att Kalla slår Björgen i morgon tycker jag verkar en aning högt och 4u får det vara värt.
|
Du har satt fel datum tror jag. Premiären är väl först imorgon, den 24?
|
Ska ändra direkt, skrev väl i morgon i texten i alla fall :)
|
Snygg du va på skolkortet Djungel!
|
Citat:
|
Kroatiskt i fonden idag. Lutar åt att bli ett public bet men vi tar det ändå.
|
Citat:
|
Citat:
|
Löste sig smidigt i Kroatien.
|
Vi fyller på med spansk tapasafton!
|
Sociedad helt under isen igår...natt och dag jämfört med senast och Osasuna kunde mkt väl ha vunnit.
|
Om ni är intresserade av att vara med i sponsorfondens stryktipsbolag (150 kr per skalle) så skicka ett pm till mig med er mailadress.
Har bjudit in reserver nu (3 st) men vid 14.00 så bjuder jag in andra om så behövs så vill ni vara en av dem så hör av er! |
Hej djungel
Blev avpolleterad från bolaget innan 12 :sad: Är gärna med igen om det går. Johan |