![]() |
Aj, Bologna vinner 1-0. Såg andra halvlek och det var inte så mkt att ursäkta. Bologna var bättre.
|
Har rekat Randers i fonden och lägger även den i Djungelboken.
|
Mycket Midtjylland första trettio...
|
Midtjyllandledningen verkar helt rättvis tyvärr. Förstår inte hur Randers kan skapa så lite FCM saknar så mkt spelare.
|
Dessutom var det gratis entré till matchen vilket borde betyda bra stöd på läktaren. Känner mig en aning frustrerad.
|
Citat:
|
Drack timmen före matchen verkade det som.
|
Nu har de vänt!
|
Verkar totalt ologiskt sett till statsen.
|
2-1 slut!
Klockren rek, tackar och bockar. |
Särskilt skönt att sätta en rek som blev dagens spel här på Sharps. Grattis till alla 28 som spelade på 1:an i era sheets :)
|
29 tillochmed....ryggade men har inte hunnit skriva in den i mitt sheet (vet inte om det räknas då men jag är glad och tacksam iallafall :-))....tack och bock för grym rek mr Djungel...
Asder |
Skriv in den ;)
|
Eftersom det är den sista i månaden i morgon tänkte jag sätta mig och skriva en sammanfattning av sponsorfondens första månad. Kommer i bloggen senare i kväll :)
Kan väl hinta att statsen ser hyfsade ut ;) |
Citat:
|
Nu är sammanfattningen av November uppe på bloggen!
|
En Championshipdubbel som liras både i Sponsorfonden och Djungelboken:
|
Såg att vi i fonden har statsen 10 vinster, 0 förluster, 1 push i engelsk fotboll så här långt. Det måste visa sig på Stryktipset snart :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inga fondspel idag men väl en chansning på bloggen :)
|
En dubbel blev det också som jag tror starkt på. Finns i mitt spreadsheet här. Kort motivering på bloggen.
|
Ah dubbeln åkte i fonden ändå :)
|
Har Monaco -1 så det du skriver i sponsorfonden låter bra, hade bara upptäckt ett av Sedans avbräck. Ska vi säga 2-0?:)
|
Citat:
|
Kör denna på chans också med låg insats.
|
Skön straff i 93:e kusagwa ;)
|
Citat:
Nu krökar man gratis resten av kvällen...:drunk: |
Då bättrade vi på Novemberstatsen lite till sista dagen. Alltid skönt.
Nu startar snart festkvällen. Återigen är det jag, Maijadona en målare och en taxichafför. Idag med taxichaffören som värd. Under kvällen kan det dyka upp vad som helst i bloggen :drunk: |
Have a nice evening :cheers: Har ni gjort er förtjänta av....
:smoke: |
Du är inne i ett skönt flyt nu!
snyggt med ett 0-0 resultat som sitter igen! Du har väl iaf 40% hit på dina 0-0 lir? |
Fint lir i L1. Fick push på bortalagaseger. Men gz till dig och mig, + ikväll oavsett den matchen!
|
Tack boys! Hoppas alla lär sig att läsa bloggen och inte bara rekarna :) Skål!! :drunk:
|
Det är inte för sent att hoppa av stryket featuring Sponsorfonden på bloggen!! :cheers:
|
Man vill ju hoppa på inte av...
|
Det är rätt - vi jobbar som bäst dridings (jag har äntligen lärt mig bohusländska :))
De fyra spikarna är vi överens om...tror jag :) |
Utekväll på bloggen!
|
:cheers:
|
Citat:
|