![]() |
Citat:
Ser intressant ut som vanligt med en hel del roliga garderingar |
Citat:
|
Återigen Stort Tack för trevlig lördageftermiddag även om det kanske saknades några pling! Uppskattar ert/ditt arbete med bolagen!
Trevlig lördagkväll!! mvh Asder |
Inte mycket vanliga spel från ert håll nu? Varken här eller på SF.
|
Nej, du har rätt Mike men vi har haft det väldigt hektiskt privat en tid...
Men nu tar vi nya tag. Maijadona har rekat Vallecano i fonden idag och övertygat mig så pass mkt att jag lagt ett relativt stort bet. Själv har jag ingen spel i fonden men har precis lagt in denna i Djungelboken och skrivit i bloggen:
|
:clap::claps::clap::claps:
|
Skulle självklart lagt Latina i fonden...1-0 ft :)
|
I morgon påbörjar jag mitt tredje och sista försök på raketen och denna gång väljer jag att göra det på betfair.
Första spelet blir helt och hållet på magkänsla då jag backar Liverpools U19-lag mot Inters detsamma i Nextgen. Två matcher kvar i hela gruppspelet varav denna är den ena. I denna grupp (gr 4) är Inter och Rosenborg klara med 10 p var och Dortmund är ute med 5 p (färdigspelade). Liverpool har sex poäng och kan inte nå topp 2 i gruppen. Man har dock en jättechans att bli ett av fyra treor som går till slutspel då PSV (9 p), Tottenham (8 p) och Marseille (8 p) alla kan passeras då de redan spelat klart sitt gruppspel. Ogiltigt spel-ID: 1374671 |
Sydafrika idag i fonden!
|
Tyvärr vinner Norge. Liverpool U19 verkar vinna i alla fall.
|
Raketen flyger vidare med spel 2. Idag blir det i sponsorfondens tecken då Zaragoza liras. Eftersom jag ska hålla mig runt 1.50 i odds blir det DNB.
Ogiltigt spel-ID: 1376803 |
Steg 3 för raketen och då blir det dnb på Tunisien som möter ett Gabon utan EU-proffs.
Ogiltigt spel-ID: 1377986 |
Citat:
Var hittar du den infon? |
Gabon-Tunisien slutade 1-1 vilket gav en push vilket betyder ett nytt spel 3 i raketen.
Ogiltigt spel-ID: 1378213 Känns som det kan bli målrikt med två rätt slappa försvar. Tror de senaste 6 inbördes har slutat med att båda lagen gjort mål också. |
Gött, steg 3 av raketen avklarad :)
I morgon kör vi steg 4 (av 10 :)) |
Då ska vi se...
Steg 4 blir ht/ft på PSG mot Ajaccio. Inga bekymmer i Paris. Sissoko är väl på landslagsuppdrag men i övrigt ser det positivt ut. Man vilade många spelare i cupen. Det gjorde inte Ajaccio men man åkte ändå ut mot ett div 3-gäng efter förlängning (lär sitta i benen). Mot PSG nu saknas många spelare. Ogiltigt spel-ID: 1379014 |
Har hittat en lista på vilka spelare i franska ligan som lämnat för Afrikanska Mästerskapet. Fick lägga den på bloggen då jag inte fick in bilden här.
|
Citat:
Sigamary Diarra (16/1) Fousseni Diawara (15/1) Chahir Belghazouani (17/4) Carl Medjani (19/1) saknas Dessutom är R.Faty (16/1) skadad. Precis som reservmålvakten Oberhauser (1/0), och inhopparen Tibéri (3/0). |
Följande liras i både fonden och Djungelboken, dock på olika bolag:
|
Ett litet kul spel som kryddar att titta på Man U-Liverpool till helgen:
Suarez dyker mkt och även när han inte gör det tror domarna oftast att han gör det (stackare). Suarez kommer falla i straffområdet någon gång och då kräver Sir Alex att han får minst gult kort :) http://www.bluekipper.com/images/135...bber_dive1.jpg |
Tydligen stora problem i hemmalaget här. Landslagsmän som lämnat klubben och en hel del skador på nyckelspelare. SB har 2.50, övriga bolaget närmar sig 2.00 med stormsteg (vissa är redan där). Känner mig inte nog insatt för att köra annat än endast 2u. |
Vänskapsmatch mellan två lag som varit inblandade i målrika matcher på slutet i sina respektive, vanligtvis målsnåla, ligor. Hyllningsmatch till någon fd spelare i hemmalaget tydligen och jag tror det kan bli väldigt öppet spel. |
Tarxien Rainbows fortsätter droppa...bet365 är värst, 1.66 där nu.
|
Citat:
Borttagen................. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Riktig skönt att få in fondspelet i slutet, 3-1 i 87:e.
I arabvärlden saknades ett mål dock. |
Angers - clermont 0-1 i halvtid!
Jobba! :) edit: Märkte nu att jag skrev i fel tråd, skulle givetvis skrivit i Maijadonas blogg ;) |
Blandad dag i går.
Fondspelet satt (känns nästa viktigast) och på Malta gick det som det skulle. På minuskonton sätter vi arabmatchen och raket (som nu störtat för sista gången...) |
Tre som inte betalat in på stryket. De har fram till 12.00 på sig, sen får jag leta nytt folk.
|
Jag hoppar på i så fall. Har du min mejl?
|
E också intresserad ifall det blir plats över.
|
Inga inbjudningar än i min mejlkorg
|
Förlåt, jag fick viktiga disk- och tvättuppgifter här hemma (det är tacken för alla stålar man drar in :))
Bolaget är fullt, alla betalade in. Tack för alla pm. Ni finns i tankarna i fortsättningen. |
Championshipdubbel i fonden!
|
Nu ligger Stryket ute på sidan!
|
Blir det något stryktips idag?
|
Citat:
|
Vi har tre lediga platser i Strykbolaget då tre stycken har valt att hoppa av.
PMa mig er mailadress om ni är intresse. Gör en inbjudningsrunda vid 13.00. 150 kr kostar det :) |