![]() |
Brukar bara spela "raka" system på Stryktipset. Finns det beskrivet någonstans hur ni reducerar systemen?
|
Jag kan komma med en beskrivning till dig senare i kväll :)
|
Citat:
|
|
Citat:
...har EN dag kvar....... :D |
I vänskapsmatchen mellan Akranes och Hafnarfjördur i kväll talar mkt för målorgie. Båda lagen spelar målrika matcher som lag.
Testas i Djungelboken. Finns tyvärr inte på bestbet annars hade den rekats där.
Kör också över 2.5 mål som spel 1 i försök två med den sk "raketen". Ogiltigt spel-ID: 1353393 |
Jäklar, fattades ett mål på Island...
Raketen kom iväg i alla fall och spel 2 blir på Guingamp i morgon. Ogiltigt spel-ID: 1353889 |
Nu är Quizkampen äntligen finns på Android behöver jag lite motstånd. Har redan konstaterat att jag är för bra för Maijadona. Någon som lirar?
|
Citat:
Heter Mmbops så det är bara att adda om du tror du kan slå mig ;) |
Citat:
|
Citat:
kan nog halkat ner 1000 platser efter att jag lät Djungel vinna så han skulle fortsätta spela.. Avd bättre att klippa och mjölka fåret flera gånger än att slakta det direkt :cheers: |
Ligger på 12305 och en polare ligger konstant på topp-15. Känner hur gungbrädan inte gungar längre..
|
Citat:
|
Nej, ärligt, det är bara att erkänna...
Jag är sämre än Djungel i Quizkampen. Är faktiskt sämre än honom i det mesta... Men men jag får lära mig mycket av att vara med honom...tacksam över det. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Visst blev kläderna fina (finns på bloggen)?
Nu ska vi bara fundera på.ån slags tävling.... |
Vårt vanliga strykbolag (150 kr) är fullt för denna gång. Alla var duktiga och betalade in i tid :)
|
Då var systemet för Stryktipset klart och hittas HÄR. Detta system har jag fixat själv så vill ni risa någon så risa mig :)
De stora julsystemen låter jag Maijadona bestämma :) Återkommer med hur dessa ser ut senaste i eftermiddag. |
Som ni har väntat ;)
Rek uppe i Sponsorfonden! |
Dagens Stryktips ligger nu uppe på sidan!
|
Dagens två storfavoriter på EU-tipset har stigit så pass mkt i odds att de känns spelbara. Slår till med en dubbel.
|
Var spelar du dubbeln?
|
Citat:
|
Japp, bet365, glömde lägga till bolag för en gång skull :)
|
Fanns hos Pinnen till 3,48, nu 3,36
|
Spelade Brecia som singel imorse till 1.74. Nån som vet varför oddset stigit.
|
Skjuter från höften och hoppas på det bästa :)
|
Vad gäller i match tretton?
|
Vi har 1X tyvärr...
|
En plats ledigt i strykbolaget....skicka pm.
|
Vad ligger insatsen på i strykbolaget?
|
150 kr.
Det var dock en som hann pma före dig. Då var det fullt! |
Citat:
|
Nej, får ingen inbetalning av han som ville vara med.
Först att skicka pm med mailadress får sista platsen i strykbolaget :) |
Nu är det i alla fall fullt :)
Systemet läggs upp på SF senast 15.20, titta in då :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|