![]() |
Dessutom låg fler bolag över 2.8 när Abber skrev. Vissa på 2.88, Marathon hade precis som du nämnde 3.3, PaddyPower hade runt 3.0 så att bara hitta 2.8 är lite dåligt hittat
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Inget problem men du förlorar så sjukt mkt i värde i att spela på 2,8 istället 3.3 eller för den delen 3.0. Sen att du eventuellt är limmad på de som jag nämnde bortsett ifrån 10bet är en faktor och om så är fallet ber jag om ursäkt. Tyckte bara att det var kontsigt att du kunde tänka dig att spela på ett av de lägsta odds som fanns för det aktuella spelet när det fanns till över 20 punkter högre på flertalet bolag.
Var mest det som jag syftade sen kan i och för sig 2.8 vara ett överodds det med men det är en annan femma. Glömde lägga till, fint hittat Djungel:) Sry abber såg inte det du skrev kl 23.00, skit i det som står ovanför:) |
Citat:
Kunde ju ha lagt till "av de bolag jag kan spela hos" men eftersom att jag endast var ute efter att veta ifall 2.8 hade något värde(vilket borde vara tydligt då jag avslutar inlägget med "... värt?") så borde det inte göra någon skillnad... |
Liverapportering från St.Neots-Chesham finns på Twitter:
https://twitter.com/StNeotsTownFC |
Första rapporten säger att det är bara Chesham.
|
Skit 1-0.
|
3-1 nu och det ser tungt ut...
|
Citat:
|
Lägger ett tidigt bet på Danmark som Eurovisionvinnare efter Dellgrens fina analys :)
|
[QUOTE=djungelhjul;229225]Lägger ett tidigt bet på Danmark som Eurovisionvinnare efter Dellgrens fina analys :)
xxx tooo.456 |
Fick en lojalitetsbonus av bet365 och lägger den på att Keita gör första målet i Mali-Nigeria idag.
Tight match att vänta och förmodligen målsnålt. Keita har gjort två av Malis tre mål i turneringen. Stark på huvudet och bra i djupled och med fina avslut.
|
Något att följa under landskampskvällen.
|
Nattrippel!
|
Citat:
Och snart dessutom dags för något som stärker ditt odds... |
Citat:
Blir tunga spel i helgen på mello. Har du hört något om låtarna? |
Citat:
Har bara sett vad Tobbe på Aftonbladet skrivit - minutslyssningen för allmänheten släpps väl imorgon tror jag. |
Denna liras i både fonden och djungelboken. Idag vill vi ha en vändning!
|
Citat:
|
Citat:
|
Tänkte fega med DNB men vafan
|
Hakar på denna trots ovilja mot träningsmatcher och att jag inte hittar Dynamo Kievs startelva någonstans,de verkar mörka den som fan :p
MiguelVeloso,Kranjcar,Vukojevic,Brown,Mehmedi,Khac heridi,Selin,Husiev,Garmash,Yarmolenko,Bogadanov är aif de 11 i Kiev som är på landslagsspel och Paranense mönstrar ett starkt lag så tror det finns värde även i 3.0 på Pinnen Weverton; Daniel, Manoel, Cleberson e Pedro Botelho; João Paulo, Deivid, Elias e Everton; Marcelo e Marcão. |
Om den största sydamerikaexperten i bettingvärldens historia är på tåget så känns det bra :)
Kommer ihåg våra gamla sydamerikatrådar på annat håll där det ofta spelades över 1.5 för något lag i första halvlek, tider det :) |
Nu droppar oddsen...snart är inte Kiev favorit i denna match längre.
|
För de som vill "fega" och köra dnb som jag så ligger
Marathon på 2.34 men där är max insatsen 25 Euro.. Betsson/Betsafe har runt 2.22 medan övriga EU böcker har mellan 2.1 till 1.8 Det som sticker ut mest är att SBO ger 2.23 för +0 medan övriga böcker som erbjuder +0 (båda asiater och EU böcker) som högst ger 2.05 (188BET) och efter det kommer Pinnacle och bet365 med 1.98 |
Citat:
|
Citat:
Hittar fortfarande inte Kievs elva men matchen droppar så skitsamma,bara att hålla tummarna :D |
Oddsen vänder och brassarna på väg upp igen.
|
Citat:
|
Va nere i 2,75 på NB, men uppe i 3,15 igen.
|
Citat:
Koval;Danilo Silva,Vida,Bogush,Taiwo;Buialski,Haruna,Bogdanov,T suriko;Bezus,Rubén |
Citat:
|
Citat:
|
jävla skön domare i den här matchen, världens kapning från Kiev spelare, domaren står 4 meter därifrån och vinkar upp den numera enbente brassen...:lol:
|
Vilket läge brassarna missar...
|
ja...men de ser bra mycket rappare ut än kiev
|
Hur ser matchbilden ut?
|
brassarna lirar boll och skapar chanser, Kiev är på semester, lätt överdrivet, men bra värde på brassarna måste man säga.
|
Och där kom 1-0 ologiskt älskar den här sporten
|