![]() |
Fonden har berikats med sin första gästrekare! Nyfiken på vem det är? Klart ni är! Rek ligger uppe!
|
Följande liras i fonden och djungelboken:
|
Citat:
|
Citat:
Anzhi Makhachkala @ 1.66 Yeovil @ 2.30 3,818 Dubblar, 1 Spel * 1.800,00 kr Tycker vi får ett grymt odds på Yeovil, klassiskt vass form vs kass form möte. Hade förväntat mig ett odds kring 2,00 så tycker 2,30 känns riktigt bra. Lägger även till Makhachkala dom är grymma hemma, vågar dock inte rygga -1 då jag tror tyskarna kommer deffa sig sönder och samman. |
Citat:
|
Alla sidor jag använder mig av har yeovil som vinnare så det lär droppa rejält.körde in 3000 på raka 1an och hoppas att min dåliga svit bryts ikväll
|
Citat:
Sitter denna blir det en spännande torsdag ialf! :drunk: edit. Härligt att se Krille! Nu jobbar vi in denna ikväll! |
Citat:
|
Oddset och oddsrörelserna beror nog på att Yeovil eventuellt inte kommer att ha sin ordinare målvakt idag eftersom hans fru är höggravid och kan föda när som helst.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Marek Stechs twitter: https://twitter.com/Stechy100 |
Citat:
|
Stechs fru ska sättas igång i morgon om inte bebisen kommer idag. Den babyhistoria kan bli dagens snackis på Sharps :)
Vad ska bebisen heta? Vem är egentligen denna Marek Stech? Varför ger alla artiklar Stechs fru titeln partner? Är det ingen fru egentligen? |
Finns det odds på tiden mellan igångsättandet och att hela ungen har kommit ut? Skulle kunna delas upp i tidsintervaller så kan även soulman lägga ett bett att det sker inom 30min.
|
Hahaha!!!
|
"...men det finns som livespel hos bet365" :)
Förlåt Soul ;) |
Yeovil nere på 2,20 nu @bet365
|
Spelas i fonden och djungelboken:
|
Mitt enda spel i CL blir att båda lag gör mål i Celtic-Juventus. Celtic gör minst ett på vilja och Juve gör minst ett på skicklighet :)
|
Det sägs att Gremio kommer att vila hela uppställningen mot Santa Cruz i morgon inför Copa Libertadores. I så fall blir det junisar som lirar. Har inga bevis för det överhuvudtaget men 3.20 på dnb på bortalaget testar jag ändå. Stämmer det är det guld. Stämmer det inte så...har man vågat i alla fall :)
|
I Fonden kan man redan läsa en rek på Anzhi-Hannover på Torsdag skriven av stjärnskottet Krille25 så jag ska inte dra alla Hannovers skadeproblem en gång till.
Vill i stället påpeka att Anzhi är inte det typiska ryska hawaiilaget utan spelar väldigt väldigt stabilt. Det har man om inte annat visat i EL där man på hemmaplan (i EL innebär det Moskva) inte släppt in ett enda mål på sex matcher. Kan inte annat än att prova...
|
Ett litet chansbet. Norrmännen förlorade sin första match i turneringen med 0-8 mot Torino. Concepcion förlorade sin första match också men dominerade matchen tydligen så det kan kanske rinna iväg idag också.
|
Ah-3 sänkt från 6.25 till 4.50. Ganska saftig sänkning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nån som vet vart man kan följa matchen?
|
Citat:
|
Hønefoss v Conception 0-6 (0-4) FT :D
Snyggt, djungel! :clap: |
Ja, 6-0 var inte illa :) Sista gruppspelsmatchen för norrmännen får vi hålla koll på.
|
[QUOTE=djungelhjul;231501]Ja, 6-0 var inte illa :) Sista gruppspelsmatchen för norrmännen får vi hålla koll på.
Snyggt lirat läromästaren!:claps: |
[QUOTE=Krille25;231507]
Citat:
|
[QUOTE=djungelhjul;231509]
Citat:
|
Yes vidare i sponsor tävlingen :) man får vara glad för det lilla :D
|
Går riktigt jäkla bra för dig nu! Näst bäst i släkten!:evilgrin39:
Haha kärleksfonden, Kan man kanske köra betting och deting i samma forum? |
Procenten på tjejer kan väl inte vara så hög tyvärr eller?
|
Citat:
|
Sportspelet torsdag
Singlar. 3.20 Olympiakos 400:- 6.60 Genk 200:- 3.05 Örebro 600:- 3.20 Benfica 300:- 2.30 Oskarshamn 300:- 2.15 M Gladbach 300:- 2.05 Carolina 300:- Dubbel 1.42 Linköping 2.05 Färjestad 200:- Trippelsystem 3.20 Olympiakos 3.05 Örebro 6.60 Genk 2.05 Carolina 200:- på varje trippel. |
Dnipro är målglada, även på bortaplan. Man spelar riktigt offensiv fotboll.
I EL har man så här långt spelat fyra bortamatcher och man har aldrig gjort färre än två mål och då har man ändå varit på besök i både Neapel och Eindhoven. Totalt i EL snittar man 3.0 mål per match denna säsong. Vet inte hur många mål Basel gör i kväll men Dnipro gör väl minst två om man ska fortsätta sitt fina bortasnitt.
|
Citat:
|